داغ‌ترین‌ها

بیمارانی که ورزش برایشان واجب است نسبت و رابطه خانم بازیگر با همسر علی دایی ؟! آموزش شیرینی نخودچی بدون فر؛ راحت و فوری عکسی که بتازگی از همسر سروش صحت وایرال شده دیگه شکلات پذیرایی نخر؛ اینطوری تو خونه درست کن اثرات مخرب دیابت روی دهان و دندان شیرینی نخودچی عید، با روغن مایع و بدون استراحت بازیگران خانه به دوش در کنار همسر و خانواده شان افزایش گردش خون بدون دارو بدون رژیم ابراز دلتنگی نجم الدین شریعتی برای یک زن وسط برنامه! افطاری های خوشمزه ای که نیم ساعته آماده میشن تعداد واقعی فرزندان بنیامین بهادری لو رفت نخوردن غذای آماده چه فایده ای برامون داره؟ اسم عشق سابق بهنوش بختیاری لو رفت دستور پخت پاستای سبزیجات رژیمی بازیگر مرد معروف از همسرش کتک خورد! خواص باورنکردنی گیاه والک یا سیر وحشی عکس وایرال شده بازیگران دونگی در یک عروسی روز جهانی زن در صفحه حامد بهداد و دیگر بازیگران فندق افسونگر چیست و چه فواید درمانی زیبایی دارد؟

8

تولد و درگذشت چهره های مشهور ایرانی در ۱۷ مرداد

  • کد خبر : 24216
  • 19 مرداد 1400 - 11:07
تولد و درگذشت چهره های مشهور ایرانی در ۱۷ مرداد

هنرمندان مشهور ایرانی که در ۱۷ مرداد متولد یا درگذشتند در روزشمار تاریخ تولد چهره های مشهور ایرانی به هفدهمین روز از مردادماه رسیدیم . امروز ۱۷ مرداد سالروز تولد و درگذشت افراد زیادی در دنیاست که ما در این مطلب به معرفی چهره های مشهور ایرانی متولد و درگذشته امروز ۱۷ مرداد اشاره میکنیم. اگر برایتان […]

هنرمندان مشهور ایرانی که در ۱۷ مرداد متولد یا درگذشتند

در روزشمار تاریخ تولد چهره های مشهور ایرانی به هفدهمین روز از مردادماه رسیدیم . امروز ۱۷ مرداد سالروز تولد و درگذشت افراد زیادی در دنیاست که ما در این مطلب به معرفی چهره های مشهور ایرانی متولد و درگذشته امروز ۱۷ مرداد اشاره میکنیم.

اگر برایتان جالب است که بدانید کدام یک از چهره های مشهور ایرانی متولد یا درگذشته در ۱۷ مردادند ادامه این مطلب از چهره های رویش را از دست ندهید.

نیما شاهرخ شاهی

نیما شاهرخ شاهی بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان ۱۷ مرداد ۱۳۶۰ متولد شد.

نیما شاهرخ شاهی

نیما شاهرخ شاهی اولین بار در سال ۸۲ با فیلم مکس به سینما و در سال۸۸ با بازی در سریال شمس العماره به تلویزیون آمد و سپس حضور پررنگی را در سینما تجربه کرد. فیلم سینمایی پارک وی، کاتیوشا، عشقولانس، اخراجی های ۳، لج و لجبازی، کیش و مات و دایره زنگی از جمله کارهای سینمایی او است.

شراره رخام

شراره رخام بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان ۱۷ مرداد ۱۳۵۰ در تهران متولد شد.

شراره رخام

شراره رخام بازی در سینما را از سال ۷۴ با فیلم عروس کاغذی آغاز کرد و برای اولین بار با سریال مسافر در سال ۸۸ وارد قاب تلویزیون شد.

شهرزاد عبدالمجید

شهرزاد عبدالمجید بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان ۱۷ مرداد ۱۳۴۸ در تهران متولد شد.

شهرزاد عبدالمجید

شهرزاد عبدالمجید اولین بار در سریال تلویزیونی درپناه تو در سال ۷۴ جلوی دوربین رفت و در سریال های متعددی چون معما، عصر پاییزی، فقط به خاطر تو، تب سرد و نرگس به ایفای نقش پرداخته است.

بیشتر بخوانید
تولد چهره های مشهور ایرانی در 4 آبان

امیررضا دلاوری

امیررضا دلاوری بازیگر تئاتر ، سینما و تلویزیون کشورمان ۱۷ مرداد ۱۳۵۵ در تهران متولد شد.

امیررضا دلاوری

امیررضا دلاوری کار خود را در سینما با فیلم متولد ماه مهر آغاز کرد، اما حضور پررنگ تری را در تلویزیون تجربه کرد. مهر خوبان، آهوی ماه نهم، ما چند نفر، هوش سیاه، پریا و آنام از جمله سریال های تلویزیونی او محسوب میشوند.

مینا وحید

مینا وحید بازیگر سینما ، تئاتر و تلویزیون کشورمان ۱۷ مرداد ۱۳۶۶ در رشت متولد شد.

مینا وحید

مینا وحید با بازی در فیلم سینمایی دوران عاشقی ساخته علیرضا رئیسیان به شهرت رسید و در سریال های شاید برای شما هم اتفاق بیوفتد، بانوی عمارت و دختران حوا ایفای نقش کرد.

ماه چهره خلیلی

ماه چهره خلیلی بازیگر سینما و تلویزیون ۲۵ دی ۱۳۵۵ در تهران متولد شده و در ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ در لندن درگذشت.

ماه چهره خلیلی

زنده یاد ماه چهره خلیلی نوی دختری پروین سلیمانی بودو فعالیت خود را با فیلم چشمان سیاه در  سال ۱۳۸۱ اغاز کرد. سریال مختارنامه، مرضیه، گذر از رنج ها و فیلم های اشنوگل، نقاب، هدیه و رنج و سرمستی از جمله کارهای ماه چهره خلیلی بود.

رویش مدیا

لینک کوتاه : https://rouyeshemrouz.ir/?p=24216

برچسب ها

خبرهای مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب‌ها