داغ‌ترین‌ها

بیمارانی که ورزش برایشان واجب است نسبت و رابطه خانم بازیگر با همسر علی دایی ؟! آموزش شیرینی نخودچی بدون فر؛ راحت و فوری عکسی که بتازگی از همسر سروش صحت وایرال شده دیگه شکلات پذیرایی نخر؛ اینطوری تو خونه درست کن اثرات مخرب دیابت روی دهان و دندان شیرینی نخودچی عید، با روغن مایع و بدون استراحت بازیگران خانه به دوش در کنار همسر و خانواده شان افزایش گردش خون بدون دارو بدون رژیم ابراز دلتنگی نجم الدین شریعتی برای یک زن وسط برنامه! افطاری های خوشمزه ای که نیم ساعته آماده میشن تعداد واقعی فرزندان بنیامین بهادری لو رفت نخوردن غذای آماده چه فایده ای برامون داره؟ اسم عشق سابق بهنوش بختیاری لو رفت دستور پخت پاستای سبزیجات رژیمی بازیگر مرد معروف از همسرش کتک خورد! خواص باورنکردنی گیاه والک یا سیر وحشی عکس وایرال شده بازیگران دونگی در یک عروسی روز جهانی زن در صفحه حامد بهداد و دیگر بازیگران فندق افسونگر چیست و چه فواید درمانی زیبایی دارد؟

7

تولد و درگذشت چهره های مشهور ایرانی در ۲۱ مرداد

  • کد خبر : 24231
  • 23 مرداد 1400 - 10:14
تولد و درگذشت چهره های مشهور ایرانی در ۲۱ مرداد

هنرمندا مشهور ایرانی که در ۲۱ مرداد متولد یا درگذشتند در روزشمار تاریخ تولد چهره های مشهور ایرانی به بیست و یکمین روز از مردادماه رسیدیم. امروز ۲۱ مرداد همزمان با سالروز تولد و درگذشت افراد زیادی در دنیاست که ما در این مطلب به معرفی چهره های مشهور ایرانی امروز اشاره میکنیم. اگر برایتان […]

هنرمندا مشهور ایرانی که در ۲۱ مرداد متولد یا درگذشتند

در روزشمار تاریخ تولد چهره های مشهور ایرانی به بیست و یکمین روز از مردادماه رسیدیم. امروز ۲۱ مرداد همزمان با سالروز تولد و درگذشت افراد زیادی در دنیاست که ما در این مطلب به معرفی چهره های مشهور ایرانی امروز اشاره میکنیم.

اگر برایتان جالب است که بدانید کدام یک از چهره های مشهور ایرانی در این روز متولد یا درگذشتند ادامه این مطلب از چهره های رویش را از دست ندهید.

الناز حبیبی

الناز حبیبی بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان ۲۱ مرداد ۱۳۶۷ در تهران متولد شد.

الناز حبیبی

الناز حبیبی بازی در تلویزیون را با سریال روزگار قریب آغاز کرد و بعد از آن در سریال هایی چون فاصله ها، پنج کیلومتر تا بهشت، تا ثریا، دودکش، دردسرهای عظیم و پرستاران به ایفای نقش پرداخت.

مهدی یغمایی

مهدی یغمایی خواننده موسیقی پاپ کشورمان ۲۱ مرداد ۱۳۵۵ در مشهد متولد شد.

مهدی یغمایی

مهدی یغمایی از سال ۸۰ فعالیت رسمی خود در دنیای موسیقی را آغاز کرد و خوانندگی و نوازندگی را به طور جدی ادامه داد. این هنرمند در مسابقه شب کوک به عنوان داور حضور داشت.

فخرالدین صدیق شریف

فخر الدین صدیق شریف بازیگر پیشکسوت کشورمان ۲۱ مرداد ۱۳۳۴ در تهران متولد شد.

فخرالدین صدیق شریف

فخرالدین صدیق شریف از سال ۶۷ بازی در سینما را آغاز کرد و حضور پررنگی را در دنیای هنر تجربه کرد. این هنرمند کشورمان در سریال هایی چون امیرکبیر، خانه سبز، دختران، روزهای زندگی، کلاه پهلوی، معمای شاه و کیمیا ایفای نقش کرده است.

علی سلیمانی

علی سلیمانی، بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون متولد ۱۰ آبان ۱۳ ۴۹ در سراب است که بر اثر بیماری کرونا در ۲۱ مرداد ۱۴۰۰ درگذشت.

علی سلیمانی

علی سلیمانی بازیگر آرام و بی حاشیه کشورمان با فیلم سفر به خیر فعالیت بازیگری خود را آغاز کرد و در سریال هایی همچون ماه و پلنگ، دادستان، روزهای آبی، داستان یک شهر، سفر به چزابه و فیلم های تنگه ابوقریب، در مدت معلوم، جهان پهلوان تختی، سگ کشی، قارچ سمی و بی پولی نقش آفرینی کرد.

بیشتر بخوانید
تولد چهره های مشهور ایرانی در 4 مرداد

رویش مدیا

لینک کوتاه : https://rouyeshemrouz.ir/?p=24231

برچسب ها

خبرهای مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب‌ها