داغ‌ترین‌ها

نسبت و رابطه خانم بازیگر با همسر علی دایی ؟! آموزش شیرینی نخودچی بدون فر؛ راحت و فوری عکسی که بتازگی از همسر سروش صحت وایرال شده دیگه شکلات پذیرایی نخر؛ اینطوری تو خونه درست کن اثرات مخرب دیابت روی دهان و دندان شیرینی نخودچی عید، با روغن مایع و بدون استراحت بازیگران خانه به دوش در کنار همسر و خانواده شان افزایش گردش خون بدون دارو بدون رژیم ابراز دلتنگی نجم الدین شریعتی برای یک زن وسط برنامه! افطاری های خوشمزه ای که نیم ساعته آماده میشن تعداد واقعی فرزندان بنیامین بهادری لو رفت نخوردن غذای آماده چه فایده ای برامون داره؟ اسم عشق سابق بهنوش بختیاری لو رفت دستور پخت پاستای سبزیجات رژیمی بازیگر مرد معروف از همسرش کتک خورد! خواص باورنکردنی گیاه والک یا سیر وحشی عکس وایرال شده بازیگران دونگی در یک عروسی روز جهانی زن در صفحه حامد بهداد و دیگر بازیگران فندق افسونگر چیست و چه فواید درمانی زیبایی دارد؟ چهره های مشهور ایرانی متولد و درگذشته ۱۸ اسفند

6

طلاق میلیاردی آقا و خانم معروف

  • کد خبر : 24271
  • 03 شهریور 1400 - 21:27
طلاق میلیاردی آقا و خانم معروف

گران ترین طلاق های تاریخ توسط افراد معروف جهان آیا تا به حال به این فکر کرده اید که چه افراد مشهور و ثروتمندی در دنیا هستند که از یکدیگر جدا شده اند؟ این طلاق ها در طول تاریخ هزینه زیادی را بر داشته است و شاید بعضی از آن ها باعث ثروتمند شدن یکی از زوجین […]

گران ترین طلاق های تاریخ توسط افراد معروف جهان

آیا تا به حال به این فکر کرده اید که چه افراد مشهور و ثروتمندی در دنیا هستند که از یکدیگر جدا شده اند؟ این طلاق ها در طول تاریخ هزینه زیادی را بر داشته است و شاید بعضی از آن ها باعث ثروتمند شدن یکی از زوجین شده باشد. در این قسمت از چهره ها در رویش قصد داریم گران ترین طلاق های طول تاریخ را به شما معرفی کنیم.

جف بزوس و مکنزی اسکات

این دو نفر در سال ۲۰۱۹ از یکدیگر جدا شدند و یکی از گرانقیمت ترین طلاق های تاریخ را به ثبت رساندند. همسر این آقا بعد از طلاق دوباره ازدواج کرد و با آنچه از طلاق نصیبش شده بود چهار درصد سهم آمازون را به خود اختصاص داد که بیش از ۳۸ میلیارد دلار ارزش داشت. این دو ۲۶ سال در کنار یکدیگر زندگی کرده بودند.

جف بزوس و مکنزی اسکات

الک و جوسلین وایلدن استین

طلاق این دو هم هزینه زیادی دربر داشت. البته خانم این آقا به خاطر جراحی زیبایی اش معروف شده بود اما به هر حال شهرت آنها باعث شده بود که ثروتمند باشند. آن ها بعد از ۲۱ سال زندگی در سال ۱۹۹۹ از یکدیگر جدا شدند، منبع درآمدشان کارهای هنری بود که انجام می دادند و بعد از طلاق، این خانوم دو و نیم میلیارد دلار از همسرش دریافت کرد و قرار شد تا ۱۳ سال؛ هر سال ۱۰۰ میلیون دلار از او بگیرد.

رومرت موردوچ و انا ماریا مان

منبع درآمدی این زوج از رسانه و فعالیتشان در تلویزیون بود. آن ها بعد از ۲۲ سال زندگی در سال ۱۹۹۹ از یکدیگر جدا شدند و این خانم هنگام طلاق ۱.۷ میلیارد دلار از همسرش دریافت کرد که حدود ۱۱۰ میلیون دلار آن به صورت نقدی و درجا پرداخت شد.

بیشتر بخوانید
چهره هایی که در پیری بازیگر شدند

برنب و سالویکا اکلستون

این زوج بعد از ۲۴ سال زندگی در نهایت در سال ۲۰۰۹ از یکدیگر جدا شدند. منبع درآمدی آن ها از ورزش موتورسواری بود. این خانم یک مدل بود و قرار شد که بعد از طلاق هر سال ۱۰۰ میلیون دلار به حساب همسرش بریزد، زیرا خانم اصرار به طلاق داشت و علت آن هم بیماری قلبی این آقا بود.

طلاق افراد معروف

استیو و الاین واین

این زوج در سال ۲۰۱۰ بعد از ۲۳ سال زندگی از یکدیگر طلاق گرفتند و یکی از هتل داران بسیار بزرگ بودند. جالب است بدانید که آن ها ۵ سال با هم زندگی می کردند تا این که جدا شدند و بعد دوباره به یکدیگر رجوع کردند و ۱۹ سال دیگر هم با یکدیگر زندگی کردند، اما باز هم موفق نشدند و هنگام طلاق، حدوداً یک میلیارد دلار به این خانم داده شد.

هارولد هام و سو آن هام

شغل این مرد در حوزه صنعت نفت و گاز بود و مرد بسیار ثروتمندی بود و با همسرش حدود ۲۶ سال زندگی کرد، اما در نهایت در سال ۲۰۱۲ احساس کردند که دیگر باید از هم جدا شوند و قرار شد که این مرد ماهانه ۷ میلیون دلار به همسر سابقش پرداخت کند.

عدنان و ثریا خاشقچی

منبع درآمدی آنها نیز از شغل نظامی این مرد بود. متاسفانه زندگی آن ها هم دوامی نداشت و بعد از بیست سال زندگی در سال ۱۹۸۰ تصمیم گرفتند که از یکدیگر جدا شوند. هنگام طلاق ۸۷۴ میلیون دلار به این خانم داده شد که بخش زیادی از ثروت همسرش بود.

گران ترین طلاق دنیا

تایگر وودز و الین نوردگرن

شاید این زوج مشهور ترین زوج ورزشی در طول تاریخ محسوب شوند. اما باز هم به دلیل شهرت بالا و محبوبیت زیادی که داشتند، نتوانستند در کنار یکدیگر زندگی کنند و یکی از گران ترین طلاق های تاریخ را رقم زدند. درآمد آن ها از اقدامات ورزشی شان بود و بعد از سه سال زندگی در سال ۲۰۱۰ از هم جدا شدند و مبلغ ۷۱۰ میلیون دلار به خانم داده شد.

بیشتر بخوانید
امیر مقاره اسم دختر مورد علاقه اش را لو داد!

دمیتری و النا ریبولولو

این زوج نیز بعد از ۲۶ سال زندگی تصمیم به طلاق گرفتند و در نهایت در سال ۲۰۱۴ طلاق خود را رسمی کردند. جالب است بدانید نگین انگشتری که برای مراسم ازدواج خریده بودند، حدود ۲۵ میلیون دلار هزینه داشت که خانم اظهار داشت همسر قبلی اش آن را دزدیده است، در حالی که همسر قبلی اش زندگی خودش را داشت و ازدواج کرده بود. اما به هر حال طلاق آن ها ۶۰۴ میلیون دلار هزینه برداشت.

کرگ و وندی مک کاو

این زوج در سال ۱۹۹۷ و بعد از ۲۱ سال زندگی تصمیم به طلاق گرفتند. آن ها در زمینه ارتباطات تجاری مشغول به کار بودند و اوضاع مالی بسیار عالی داشتند. به همین دلیل یکی از گرانقیمت ترین طلاق های تاریخ را رقم زدند که حدود ۴۶۰ میلیون دلار هزینه برداشت.

مِل و رابین مور گیبسون

این زوج یکی از بزرگترین ستاره های سینمای کشور خودشان هستند. اما جالب است بدانید که ۲۶ سال زندگی در کنار یکدیگر داشتند که در نهایت در سال ۲۰۰۶ تصمیم به جدایی گرفتند. به دلیل اینکه در زمینه فعالیت های هنری بسیار مشهور شده بودند، در نتیجه ثروت زیادی هم داشتند و گرانقیمت ترین طلاق تاریخ هالیوود را رقم زدند که بیش از ۴۰۰ میلیون دلار هزینه داشت.

رویش مدیا

لینک کوتاه : https://rouyeshemrouz.ir/?p=24271

برچسب ها

خبرهای مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب‌ها