6

ستاره استقلال در خطر از دست دادن دربی است؟

  • کد خبر : 7842
  • 19 اردیبهشت 1400 - 13:00
ستاره استقلال در خطر از دست دادن دربی است؟
ستاره استقلال در خطر از دست دادن دربی است؟

استقلالی ها پس از دیدار امشب با ذوب آهن، باید خود را برای دیدار حساس دربی مقابل پرسپولیس آماده کنند. به همین جهت، حساسیت ها بر روی بازیکنانی که ۳ اخطاره بوده و ممکن است دربی را از دست بدهند، افزایش یافته است.

استقلال در حالی امروز باید به مصاف ذوب آهن برود، که کسب نتیجه تساوی در بازی حساس پرسپولیس و سپاهان در اصفهان، می تواند انگیزه آبی ها را برای کسب پیروزی و کم کردن از فاصله با صدر جدول افزایش دهد.

امروز خبری در رسانه ها مطرح شد مبنی بر اینکه علاوه بر محمدحسین مرادمند و آرش رضاوند، سنگربان استقلال یعنی رشید مظاهری نیز ۳ کارته است و در صورتی که مقابل ذوب آهن اخطار دریافت کند، شهرآورد حساس تهران را از دست می دهد.
اما مرور بازی های استقلال نشان می دهد که سنگربان آبی پوشان در این فصل، تنها در ۲ بازی مقابل گل گهر و فولاد خوزستان کارت زرد دریافت کرد و اکنون ۲ اخطاره است پس حتی دریافت کارت زرد در بازی با ذوب آهن نیز گلر آبی ها را از شهرآورد تهران محروم نخواهد کرد.

بدین ترتیب استقلالی ها برای دیدار امروز تنها ۲ بازیکن سه اخطاره دارند که همان محمدحسین مرادمند و آرش رضاوند بوده و در صورتی که این دو بازیکن کارتی را دریافت کنند، دربی را از دست خواهند داد.

۲۵۶ ۲۵۱

بیشتر بخوانید
اظهارات هنیه درباره پیروزی مقاومت در جنگ 11 روزه غزه
لینک کوتاه : https://rouyeshemrouz.ir/?p=7842

برچسب ها

خبرهای مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب‌ها