داغ‌ترین‌ها

افشای راز تلخ زندگی ژیلا صادقی برای اولین بار تغییری تو بدنت که میگه مشکل تراکم استخوان داری شوخی بامزه علی صادقی با مسی تفریح جدید سارا نیکای پایتخت ادویه کباب تابه ای مجلسی؛ حتما امتحانش کن ماسکی جادویی برای لایه برداری کامل پوست صورت راز تلخ زندگی نیوشا ضیغمی فاش شد سنگ تمام پیمان معادی برای مریلا زارعی چرا کوبیده مرغ به سیخ نمیچسبه و به دست میچسبه؟ تیره ترین لک صورت را با آب پیاز درمان کنید + ماسک عذرخواهی آقای بازیگر بخاطر توهین زشت به زنان اصل ماجرای پارسا پیروزفر و بهاره مصدقیان + عکس جنجالی جوجه کباب رستورانی با چه موادی مزه دار میشه؟ داروهایی که افسردتون میکنن!! رازی که آناهیتا همتی درباره همسرش فاش کرد پیام احساسی نرگس محمدی برای تولد فریبا نادری علت بوی زهم تخم مرغ در املت و نیمرو + راه حل خطر عمل تغییر رنگ چشم؛ حقیقتی که نمیدونی عکس دیده نشده پارسا پیروزفر و بهاره مصدقیان آموزش پیتزا فوری بدون نیاز به خمیر و فر

3

توضیحات آموزش و پرورش درباره حذف حق نوار مرزی فرهنگیان

  • کد خبر : 7937
  • 19 اردیبهشت 1400 - 14:33
توضیحات آموزش و پرورش درباره حذف حق نوار مرزی فرهنگیان
توضیحات آموزش و پرورش درباره حذف حق نوار مرزی فرهنگیان و طرح تمام وقت

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، ناصر سلیمان‌زاده رئیس مرکز برنامه‌ریزی و منابع انسانی و امور اداری وزارت آموزش و پرورش درباره حذف امتیاز نوار مرزی فرهنگیان و طرح تمام وقت توضیحاتی را به خبرگزاری تسنیم ارائه کرد.

مشروح توضیحات او بدین شرح است:

۱. حذف امتیاز نوار مرزی به موجب رأی دادنامه شماره ۱۷۷۳ مورخ ۹۹.۱۱.۲۸ دیوان عدالت اداری و بر اساس لغو بخشنامه سازمان اداری و استخدامی صورت گرفته است.

شایان ذکر است که بخشنامه مذکور نه صرفاً برای آموزش و پرورش که برای همه دستگاه‌های اجرایی مشمول قانون مدیریت خدمات کشوری الزام اجرایی دارد و علاوه بر وزارت آموزش و پرورش، کارکنان سایر دستگاه‌های اجرایی مشمول قانون مذکور که در مناطق مرزی خدمت می‌کنند مشمول این مصوبه هستند.

۲. حذف بند «ی» و جزء ۱ بند الف تبصره ۱۲ بودجه مورد اشاره در ماده ۵ تصویب نامه شماره ۸۰۱۳ مورخ ۱۴۰۰.۰۱.۲۹ (موضوع افزایش ضریب سال جاری ) نیز مربوط به مجموع کارکنان مشمول قانون مدیریت خدمات کشوری است و برای همه دستگاه‌های اجرایی مشمول قانون مدیریت به طور یکنواخت اجرا می‌شود. لذا موضوع مطروحه در بند دوم نیز مختص فرهنگیان نیست ولی آموزش و پرورش از طریق مراجع ذی صلاح درخواست کرده تا موضوع را بررسی و درباره آن تجدید نظر کنند.

۳. موضوع حذف «طرح معلم تمام وقت» هم همانطور که از متن رأی دادنامه شماره ۱۹۳۴ مورخ۱۳۹۹.۱۲.۱۹ هیئت عمومی دیوان‌ عدالت اداری مشخص است، متأسفانه بر اساس شکایت یکی از همکاران آموزش و پرورش، مبنی بر درخواست ابطال بخشنامه شماره ۲۲۳۵۵ مورخ ۱۳۹۹.۱۱.۰۳ وزارت آموزش وپرورش به دیوان عدالت اداری، منجر به صدور این رأی شده است.

بیشتر بخوانید
تولد دختران دوقلو با 3 ماه فاصله !

با این حال وزارت آموزش و پرورش با کمک کارشناسان حقوقی خود، تمام تلاش خود را به کار گرفته تا از طریق مکاتبه با مراجع ذی صلاح این مشکل را نیز حل کند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://rouyeshemrouz.ir/?p=7937

برچسب ها

خبرهای مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب‌ها