داغ‌ترین‌ها

کادو تولد جالب ستاره سادات قطبی برای خودش افشای راز تلخ زندگی ژیلا صادقی برای اولین بار تغییری تو بدنت که میگه مشکل تراکم استخوان داری شوخی بامزه علی صادقی با مسی تفریح جدید سارا نیکای پایتخت ادویه کباب تابه ای مجلسی؛ حتما امتحانش کن ماسکی جادویی برای لایه برداری کامل پوست صورت راز تلخ زندگی نیوشا ضیغمی فاش شد سنگ تمام پیمان معادی برای مریلا زارعی چرا کوبیده مرغ به سیخ نمیچسبه و به دست میچسبه؟ تیره ترین لک صورت را با آب پیاز درمان کنید + ماسک عذرخواهی آقای بازیگر بخاطر توهین زشت به زنان اصل ماجرای پارسا پیروزفر و بهاره مصدقیان + عکس جنجالی جوجه کباب رستورانی با چه موادی مزه دار میشه؟ داروهایی که افسردتون میکنن!! رازی که آناهیتا همتی درباره همسرش فاش کرد پیام احساسی نرگس محمدی برای تولد فریبا نادری علت بوی زهم تخم مرغ در املت و نیمرو + راه حل خطر عمل تغییر رنگ چشم؛ حقیقتی که نمیدونی عکس دیده نشده پارسا پیروزفر و بهاره مصدقیان

7

روش هایی برای از بین بردن حشرات از خانه!

  • کد خبر : 812
  • 14 اردیبهشت 1400 - 0:44
روش هایی برای از بین بردن حشرات از خانه!
وجود حشرات مختلف در خانه علاوه بر نیش زدن و سوزش و خارشی که نیش آن ها دارد، می توانند حامل بیماری های عفونی به خصوص برای بچه ها باشند.

وجود حشرات مختلف در خانه علاوه بر نیش زدن و سوزش و خارشی که نیش آن ها دارد، می توانند حامل بیماری های عفونی به خصوص برای بچه ها باشند.
در ادامه به روش هایی اشاره می کنیم که می توانید از تخم گذاری و تکثیر آن ها در خانه تان جلوگیری کنید.
– جاهایی که در آن ها آب جمع می شود مثل سطل های زباله، گلدان ها، روشویی، راه های آب و … را بررسی کنید و آن ها را تمیز نگه دارید یا آن هایی را که بدون استفاده هستند جمع آوری کنید تا نتوانند در آن ها تخم گذاری کنند.

– گلدان هایی که بسیار نرم هستند یا زهکشی مناسبی ندارند، حشرات به راحتی در آن ها نفوذ پیدا می کنند، اگر برگ های گلدان به صورتی است که در آن ها آب جمع می شود بهتر است سوراخ های ریزی در آن ها ایجاد کنید.

– هر گونه سوراخ و درزی را که در خانه احتمال می دهید مورچه و یا حشرات دیگر از طریق آن ها به خانه شما وارد می شوند را با سیمان و یا درزگیرهای دیگر مسدود کنید.

– برگ های از بین رفته و علف های هرز بوجود آمده در گلدان ها را هرس کنید و زیر گلدانی ها را همیشه تمیز نگه دارید زیرا حشرات معمولا در اطراف جاهایی که آب کثیف جمع شده، تجمع می کنند.

– در صورتیکه در حیاط یا منزلتان حوضی دارید می توانید در آن فواره یا دستگاه تصفیه آب نصب کنید تا آب راکد نمانده و حشرات در آن تخم گذاری نکنند.

بیشتر بخوانید
کدام رخدادهای زندگی در شب قدر رقم می خورد؟

– در کنار گل ها و جاهایی که احتمال می دهید آب جمع شود، از گیاهانی استفاده کنید که پشه ها از بوی آن ها فراری هستند، گیاهانی مثل ریحان، اسطخدوس، رزماری، نعناع، شمعدانی، سیر و … از بهترین گزینه ها در این زمینه هستند.

– درب سطل زباله را همیشه بسته نگه دارید و اگر همیشه در سطل های زباله حیات شما، آب جمع می شود بهتر است سوراخ هایی را در کف آن تعبیه کنید و راه آبی برای آن باز کنید و همیشه مسیر را تمیز نگهداری کنید.

– نم و رطوبت می تواند نشانه ای از نشتی لوله ها باشد، پس بهتر است آن ها را بررسی و تعمیر کنید زیرا حشرات در جاهای مرطوب و گرم زندگی و تخم ریزی می کنند.

– در آخر هم می توانید از سموم یا آفت کش های مختلف در گلدان و محیط هایی که حشرات در آن ها بیشتر به چشم می خورند، استفاده کنید.

لینک کوتاه : https://rouyeshemrouz.ir/?p=812

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب‌ها