داغ‌ترین‌ها

افشای راز تلخ زندگی ژیلا صادقی برای اولین بار تغییری تو بدنت که میگه مشکل تراکم استخوان داری شوخی بامزه علی صادقی با مسی تفریح جدید سارا نیکای پایتخت ادویه کباب تابه ای مجلسی؛ حتما امتحانش کن ماسکی جادویی برای لایه برداری کامل پوست صورت راز تلخ زندگی نیوشا ضیغمی فاش شد سنگ تمام پیمان معادی برای مریلا زارعی چرا کوبیده مرغ به سیخ نمیچسبه و به دست میچسبه؟ تیره ترین لک صورت را با آب پیاز درمان کنید + ماسک عذرخواهی آقای بازیگر بخاطر توهین زشت به زنان اصل ماجرای پارسا پیروزفر و بهاره مصدقیان + عکس جنجالی جوجه کباب رستورانی با چه موادی مزه دار میشه؟ داروهایی که افسردتون میکنن!! رازی که آناهیتا همتی درباره همسرش فاش کرد پیام احساسی نرگس محمدی برای تولد فریبا نادری علت بوی زهم تخم مرغ در املت و نیمرو + راه حل خطر عمل تغییر رنگ چشم؛ حقیقتی که نمیدونی عکس دیده نشده پارسا پیروزفر و بهاره مصدقیان آموزش پیتزا فوری بدون نیاز به خمیر و فر

5

ادامه رقابت پرسپولیس و سپاهان و فرصت‌سوزی استقلال

  • کد خبر : 8167
  • 20 اردیبهشت 1400 - 0:17
ادامه رقابت پرسپولیس و سپاهان و فرصت‌سوزی استقلال
جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال؛ ادامه رقابت پرسپولیس و سپاهان و فرصت‌سوزی استقلال

ال‌کلاسیکوی ایران در نقش جهان به تساوی انجامید تا تغییری در جایگاه صدرنشینان در جدول ایجاد نشود.استقلال که می‌توانست بهترین بهره را از تساوی سپاهان و پرسپولیس ببرد، مغلوب ذوب‌آهن شد و با ۳۴ امتیاز، در جایگاه سوم جدول حضور دارد.

سپاهان با ۴۵ امتیاز و یک بازی بیشتر از پرسپولیس در صدر ماند. شاگردان گل‌محمدی هم با ۴۲ امتیاز در جایگاه دوم جدول باقی ماندند. تراکتور هم مقابل پیکان متوقف شد، اما با ۲۸ امتیاز و به لطف تفاضل گل بهتر از مس رفسنجان به رده هفتم رسید. خودروسازان نیز در جایگاه نهم جدول ماندنی شدند.

با این تفاسیر، اختلاف آبی‌ها با سپاهان و پرسپولیس به ترتیب به ۱۱ و ۸ امتیاز رسید و آنها از گل‌گهرِ رده چهارمی هم تنها دو امتیاز بیشتر دارند. استقلال البته دو بازی معوقه دارد و روز جمعه در دربی تهران به میدان می‌رود. گاندوها هم با شکست استقلال، ۲۱ امتیازی شدند و به جایگاه سیزدهم جدول صعود کردند.

نتایج دیدارهای هفته بیست‌ودوم لیگ برتر فوتبال به شرح زیر است:

مس رفسنجان صفر – نساجی مازندران یک
فولاد خوزستان یک – گل‌گهر سیرجان صفر
صنعت نفت آبادان صفر – آلومینیوم اراک یک
ماشین‌سازی تبریز ۲ – سایپا ۲
سپاهان یک – پرسپولیس یک
پیکان یک – تراکتور یک
استقلال صفر – ذوب‌آهن ۲

جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال در زیر آمده است:

تیم فوتبال سپاهان اصفهان , تیم فوتبال استقلال , تیم فوتبال پرسپولیس , تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان , لیگ برتر فوتبال ,

در سایر دیدارهای هفته بیست‌ودوم، تیم‌های پدیده خراسان و گل‌گهر سیرجان از ساعت ۱۹ روز پنجشنبه ۳۰ اردیبهشت به مصاف هم می‌روند و زمان دیدار فولاد خوزستان و نفت مسجدسلیمان هم مشخص نیست.

بیشتر بخوانید
اگه ماه 1 دقیقه ناپدید بشه چی میشه؟

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://rouyeshemrouz.ir/?p=8167

برچسب ها

خبرهای مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب‌ها