داغ‌ترین‌ها

ماسکی جادویی برای لایه برداری کامل پوست صورت راز تلخ زندگی نیوشا ضیغمی فاش شد سنگ تمام پیمان معادی برای مریلا زارعی چرا کوبیده مرغ به سیخ نمیچسبه و به دست میچسبه؟ تیره ترین لک صورت را با آب پیاز درمان کنید + ماسک عذرخواهی آقای بازیگر بخاطر توهین زشت به زنان اصل ماجرای پارسا پیروزفر و بهاره مصدقیان + عکس جنجالی جوجه کباب رستورانی با چه موادی مزه دار میشه؟ داروهایی که افسردتون میکنن!! رازی که آناهیتا همتی درباره همسرش فاش کرد پیام احساسی نرگس محمدی برای تولد فریبا نادری علت بوی زهم تخم مرغ در املت و نیمرو + راه حل خطر عمل تغییر رنگ چشم؛ حقیقتی که نمیدونی عکس دیده نشده پارسا پیروزفر و بهاره مصدقیان آموزش پیتزا فوری بدون نیاز به خمیر و فر جواب رٌک نعیمه نظام دوست درباره دلیل ازدواج نکردنش راز سفت و خشک نشدن کوبیده مرغ رستورانی دلتنگی منوچهر هادی برای صاحب این عکس عاشقانه طرز تهیه دیزی سنگی لعاب دار خوشمزه روی گاز عکس ساختگی رضا داوودنژاد و عسل بدیعی

5

آرامش نسبی در بازار طلا و ارز/ دلار ثابت ماند؟

  • کد خبر : 10856
  • 02 خرداد 1400 - 12:18
آرامش نسبی در بازار طلا و ارز/ دلار ثابت ماند؟
آرامش نسبی در بازار طلا و ارز/ دلار ثابت ماند؟

قیمت طلا، قیمت سکه، قیمت دلار و قیمت ارز امروز ۱۴۰۰/۰۳/۰۲| آرامش نسبی در بازار طلا و ارز/ دلار ثابت ماند؟ – اخبار بازار –

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، هم‌اکنون در بازار داخلی قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم یک میلیون و ۲۳ هزار تومان، قیمت دلار ۲۲ هزار و ۹۰۰ تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۱۰ میلیون و ۸۰ هزار تومان وقیمت سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم نیز ۱۰ میلیون تومان است.

در بازار سبزه‌میدان هم اکنون، قیمت نیم‌سکه بهار آزادی ۵ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان، ربع‌سکه بهار آزادی ۳ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان و سکه یک گرمی ۲ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان تعیین شده است و به فروش می‌رسد.

قیمت طلای ۱۸عیار در هر گرم هم یک میلیون و ۲۳ هزار تومان، قیمت طلای ۲۴عیار در هر گرم یک‌میلیون و ۳۶۵ هزار تومان و هر مثقال طلا ۴ میلیون و ۴۳۵ هزار تومان ارزش‌گذاری شده است.

گفتنی است،‌ به دلیل موج جدید کرونا و اعلام شرایط قرمز در تهران، بازار طلا و جواهر تهران نیز به مدت ۴ هفته تعطیل بود و از ۱۸ اردیبهشت ماه بعد از یک دوره تعطیلی، مجدداً فعالیت خود را آغاز کرده است. قیمت های درج شده در این خبر با استناد به نرخ های اعلامی از سوی اتحادیه طلا و جواهر است.

قیمت آن‌لاین دلار و سکه در بازار آزاد

به گزارش تسنیم،‌ در بازار ارز هم اکنون قیمت دلار ۲۲ هزار و ۹۰۰ تومان، قیمت یورو ۲۷ هزار و ۸۰۰ تومان و درهم امارات ۶ هزار و ۲۳۵ تومان اعلام شده است.

بیشتر بخوانید
حضور موفق ایلان ماسک در تلویزیون

نوسان قیمت در بازار ارز درحالی رخ داده که در تعطیلات نوروز، با تلاش سفته بازان،‌ قیمت دلار به مرز ۲۶ هزار تومان هم رسیده بود اما انتشار خبرهای مربوط به مذاکرات هسته ای و … باعث عقب نشینی دلار از این سطح قیمتی شده است.

به اعتقاد کارشناسان دو باور در بازار ارز وجود دارد که موجب نوسانات قیمتی می شود،‌نخست اینکه با مذاکره و بازگشت به برجام و … قیمت ارز کاهش چشم گیری خواهد داشت و دوم اینکه حتی مذاکره هم نمی تواند مانع از واقعیات موجود اقتصاد ایران شود و امکان کاهش چشم گیر قیمت ارز وجود ندارد و نهایتا دلار در کانال ۲۳-۲۲ هزار تومان جا خوش می کند.

به گزارش تسنیم،‌ در صرافی‌های بانکی قیمت‌ دلار و یورو نسبت به روز کاری قبل افزایش یافته است؛ برهمین اساس، قیمت فروش دلار ۲۲ هزار و ۳۹۴ تومان و قیمت خرید دلار از مردم ۲۱ هزار و ۹۵۱ تومان تعیین شده است. قیمت فروش یورو نیز معادل ۲۷ هزار و ۴۲۱ تومان و قیمت خرید یورو نیز ۲۶ هزار و ۸۷۸ تومان اعلام شده است.

نرخ خرید و فروش دلار و یورو در صرافی‌های بانکی و بازار متشکل ارزی متغیر است و متناسب با نوسانات بازار آزاد در طول روز چند بار تغییر می‌کند.

بروز رسانی: ‌یک‌شنبه ۲ خرداد ۱۲:۱۰
نوع قیمت لحظه (تومان)
قیمت دلار (صرافی بانکی) ۲۲ هزار و ۳۹۴
قیمت دلار (بازار آزاد) ۲۲ هزار و ۹۰۰
قیمت یورو (صرافی بانکی) ۲۷ هزار و ۴۲۱
قیمت یورو (بازار آزاد) ۲۷ هزار و ۸۰۰
قیمت درهم ۶ هزار و ۲۳۵
قیمت پوند ۳۲ هزار و ۷۰۰
بیشتر بخوانید
درخواست همکاری ارکستر ملی از آهنگسازان ایرانی
بروزرسانی: ‌یک‌شنبه ۲ خرداد ساعت ۱۲:۱۰
نوع قیمت لحظه (تومان)
قیمت سکه بهارآزادی ۱۰ میلیون
قیمت سکه بهارآزادی(طرح جدید) ۱۰ میلیون و ۸۰ هزار
قیمت نیم سکه بهارآزادی ۵ میلیون و ۸۰۰ هزار
قیمت ربع سکه بهارآزادی ۳ میلیون و ۸۰۰ هزار
قیمت سکه گرمی ۲ میلیون و ۲۵۰ هزار
بروز رسانی: یک‌‌شنبه ۲ خرداد ساعت ۱۲:۱۰
نوع قیمت لحظه (تومان)
گرم طلای ۱۸ عیار یک میلیون و ۲۳هزار
گرم طلای ۲۴ عیار یک میلیون و ۳۶۵ هزار
مثقال طلا ۴ میلیون و ۴۳۵ هزار
انس طلا(دلار) ۱۸۸۱

بازار طلا

لینک کوتاه : https://rouyeshemrouz.ir/?p=10856

برچسب ها

خبرهای مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب‌ها