6

مروری بر کارنامه هنری دیبا زاهدی

  • کد خبر : 11187
  • 08 خرداد 1400 - 2:48
مروری بر کارنامه هنری دیبا زاهدی
فیلم و سریالهای دیبا زاهدی، چهره جوان بازیگری

فیلم و سریالهای دیبا زاهدی، چهره جوان بازیگری

سینما و تلویزین در سالهای اخیر بازیگران جوان و با استعدادی را معرفی کرده است که بسیاری از آنها مسیر بازیگری را ادامه داده و در فیلم و سریال های موفقی نقش آفرینی کرده اند.

دیبا زاهدی یکی از چهره های جوان و با استعدادی است که از سال ۱۳۹۲ با فیلم پنج ستاره وارد عرصه بازیگری شده و در این مسیر ماندگار شد.

به بهانه نقش آفرینی دیبا زاهدی در سریال هم بازی، نگاهی به کارنامه بازیگری این هنرمند داشته ایم که توصیه میکنیم تا پایان مطلب همراه ما باشید.

مروری بر کارنامه بازیگری دیبا زاهدی

دیبا زاهدی بازیگری را از سال ۹۲ آغاز کرد و به گفته خودش در طول این سالها با پیشنهادهای زیادی مواجه شد اما گزیده کاری را سرلوحه کارهایش قرار داد و در چند کار سینمایی که جلوی دوربین رفت موفق ظاهر شد.

دیبا زاهدی

دیبا زاهدی اولین بار با بازی در فیلم پنج ستاره مهشید افشارزاده در سال ۱۳۹۲ مقابل دوربین رفت و با چهره های مشهور چون شهاب حسینی، بهنوش بختیاری، بهناز جعفری، لیلا بلوکات، شیرین بینا، امید روحانی و … همبازی شد.

دیبا زاهدی

یکی دیگر از فیلم های پرطرفدار دیبا زاهدی ، بادیگارد ساخته ابراهیم حاتمی کیا در سال ۱۳۹۴ است. دیبا زاهدی در فیلم بادیگارد ابراهیم حاتمی کیا در نقش مریم دختر پرویز پرستویی و مریلا زارعی به ایفای نقش پرداخت و اگرچه نقش پر رنگی نداشت اما در کنار هنرمندان به نام سینما بازی قابل قبولی را ارائه داد.

بیشتر بخوانید
چهره های مشهور ایرانی متولد و درگذشته 18 خرداد

دیبا زاهدی

آزاد به قید شرط ، اگزما و سایه از دیگر فیلم های دیبا زاهدی در سینما هستند که در سال ۹۴ و ۹۵ ساخته و اکران شدند.

دیبا زاهدی و امیر جعفری

دیبا زاهدی در اولین تجربه حضور در نمایش خانگی بازیگر سریال نهنگ آبی ساخته فریدون جیرانی در سال ۱۳۹۷ شد. او در این سریال ایفاگر نقش دختر فرهاد آئیش و الهام کردا بود و با بازیگرانی چون لیلا حاتمی، ساعد سهیلی، حسین یاری، ویشکا آسایش، حمیدرضا آذرنگ، ماهور الوند، آزاده صمدی، ستاره پسیانی، مجید مظفری، پریوش نظریه و مصطفی زمانی همبازی بود.

دیبا زاهدی و لیلا حاتمی

دیبا زاهدی در سال ۱۳۹۷ با بازی مقابل دوربین فیلم تیغ و ترمه ساخته کیومرث پوراحمد با بازیگرانی چون پژمان بازغی، لاله اسکندری، مهران رجبی، هومن برق نورد و …. همکاری کرد.

این هنرمند در فیلم تیغ و ترمه، شخصیت دختر لاله اسکندری و همسر پژمان بازغی را ایفا می کرد.

دیبا زاهدی

۸۷ متر نام مجموعه تلویزیونی به نویسندگی و کارگردانی کیانوش عیاری است که دیبا زاهدی در کنار علی دهکردی، مهران رجبی، فریبا کامران، شهین تسلیمی، فریده سپاه منصور، زنده یاد علی انصاریان، محمد بحرانی و داریوش کاردان نقش آفرینی کرد

دیبا زاهدی

سریال آقازده را می توان مشهورترین کار دیبا زاهدی دانست. او در این سریال به کارگردانی بهرنگ توفیقی، ایفاگر شخصیت سارا فضلی راد بود. این نقش به دلیل شباهت به ماجرای میترا استاد مورد توجه بسیاری از مخاطبان قرار گرفت.

در این سریال، سارا فضلی راد همسر دوم و جوان امیر بحری یکی از وزرای کشور بود.

دیبا زاهدی

دیبا زاهدی در سریال بوم و بانو به کارگردانی سعید سلطانی، قصه عاشقانه و تاریخی را در دوره پهلوی روایت می کرد. او در این سریال نقش دختر تیمسار با بازی مسعود رایگان را ایفا می کرد و با هنرمندان دیگری همچون مهدی احمدی، ساغر قناعت، بهنام تشکر،آتیلا پسیانی، شیوا خنیاگر و مهوش افشارپناه همکاری کرد.

بیشتر بخوانید
پسر دیوید بکهام دست به دامن پدر و مادرش شد

دیبا زاهدی

هم بازی آخرین سریال دیبا زاهدی تا به امروز است که پخش آن از روزهای پایانی اسفند ۱۳۹۹ آغاز شد. در این سریال به کارگردانی سروش محمدزاده، دیبا زاهدی شخصیت لیلا احتشام را ایفا می کرد.

دیبا زاهدی

۴.۵۱۹

لینک کوتاه : https://rouyeshemrouz.ir/?p=11187

برچسب ها

خبرهای مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب‌ها