داغ‌ترین‌ها

طرز تهیه رولت خرما مجلسی با طعمی بکر که فراموش نمیکنید! راهنمای سالم برای چاقی و افزایش وزن مردان لاغر اندام طرز تهیه “آش دندونی” متفاوت برای جشن دندان درآوردن کودکان تزیین های فوق العاده زیبای آش رشته با کشک و پیاز داغ بادی ویت ؛ راز خوش اندامی بعضی ها فرق اصلی کاراته و تکواندو مدل های فوق العاده شیک و دلبرانه تزئین حلوا تزئین های جذاب و خلاقانه حلیم خانگی و نذری دستور تهیه آسان و راحت شربت عرق کاسنی پر از خواص جلیلی: خلق روزانه ۲هزار میلیارد تومان پول، مانع رفع تورم است حکایت زنانی که برای نخستین‌بار در مسابقات کبوترپرانی شرکت کرده‌اند حماس: احتمال توافق آتش‌بس طی یکی دو روز آینده وجود دارد روحانی: توافق اصلی انجام شد/تمامی تحریم‌ها برداشته می‌شود پیام سردار قاآنی : هرگز فلسطین را تنها نخواهیم گذاشت هدف قرار گرفتن اتوبوس حامل نظامیان اشغالگر با موشک هدایت‌شونده مقاومت پرس‌تی‌وی: آمریکا قصد لغو کامل هیچ‌یک از تحریم‌ها را ندارد سرلشکر سلامی: استراتژی عملیاتی ما توسعه‌ی قلمرو دفاعی در ارتفاع بالاست رونمایی سپاه از پهپاد پهن‌پیکر غزه کدخدایی:تعدد نامزدها تاثیری در افزایش مشارکت ندارد/ توصیه به نامزدهای انتخاباتی اظهارات هنیه درباره پیروزی مقاومت در جنگ ۱۱ روزه غزه

3

سیکس پکت درنمیاد چون …

  • کد خبر : 11263
  • ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۸
سیکس پکت درنمیاد چون …
عواملی که مانع از داشتن سیکس پک شکمی است

عواملی که مانع از داشتن سیکس پک شکمی است

این روزها بسیاری از جوانان به دنبال داشتن شکمی عضلانی و سیکس پک هستند. داشتن شکم شش تکه و تخت، یک رویا نیست و با داشتن برنامه غذایی و ورزشی صحیح به دست می آید اما بسیاری از افراد به دلایل مختلف نمی توانند به این هدف برسند. برای نمایان کردن سریع و آسان عضلات سیکس پک شکم باید تغییرات کوچکی را در سبک زندگی خود ایجاد کرده و اشتباه هاتی را که می تواند از رسیدن به این هدف جلوگیری کند، را انجام ندهید. اگر خواهان شکمی صاف و عضلانی هستید، این بخش از تناسب اندام نمناک را مطالعه نمایید تا با عواملی که مانع از داشتن سیکس پک شکمی می شوند، آشنا گردید.

چرا شکم شش تکه و تخت ندارم؟

اشتباهات زیر سبب می شود که شما نتوانید به آرزوی داشتن شکمی شش تکه و تخت دست یابید :

بیش از حد سبزیجات می خورید

برای کاهش وزن و چربی بدن به جای چیپس و کلوچه از کلم بروکلی و کلم پیچ استفاده کنید اما سبزیجات چلیپایی یک مشکل کوچک دارند و باعث نفخ می شوند و سیکس پک را پنهان می کنند. بدن در نهایت با برنامه جدید غنی از فیبر سازگار می شود، اما تا آن زمان کلم بروکلی را با کدو سبز و مارچوبه ترکیب کنید تا نفخ را کاهش دهید.

خوردن سبزیجات

زیاد ورزش می کنید

وسوسه انگیز است که هر روز به دنبال چنین هدفی والایی باشید اما همه طرفداران تناسب اندام به شما می گویند که نباید در انجام تمرینات ورزشی زیاده روی کرد زیرا زمان لازم است تا تمام پارگی های عضلانی میکروسکوپی ناشی از جلسات قبلی ترمیم یابد و برای تقویت عضلات، بافت بدن را قوی تر به هم جوش دهند و اگر هرگز اجازه بهبود ندهید ، روند رشد اتفاق نمی افتد.

بیشتر بخوانید
وقتی موهاتون میگه تیروئید دارید

تنبلی می کنید

برای داشتن بدن عضلانی ورزش اصولی و کافی لازم است، مطمئنا شما نمی توانید تنها با پیاده روی در پارک شکمی عضلانی داشته باشید و باید در ورزش تداوم داشته باشید. شما حداقل به ۱۲ هفته تمرین و ورزش مداوم برای رسیدن به عضلات شکمی نیاز دارید.

تنبلی کردن

زیاد غذا می خورید

مصرف بیش از حد غذا بخصوص چربی ها شما را از رسیدن به هدفتان باز می دارد. مصرف کالری زیاد باعث می شود دیگر لاغر نباشید اما داشتن سیکس پک ربطی به کاهش وزن ندارد و به درصد چربی بدن مرتبط است به این معنی که اگر می خواهید سیکس پک خوبی داشته باشید باید چربی بدن را حدود ۶ در صد کاهش دهید.

روغن مالی نمی کنید

یکی از دلایلی که بدنسازان سیکس پک خوب و براق دارند روغن مالی کردن برای برجسته کردن خطوط بدن است پس اگر می خواهید ظاهر زیبایی داشته باشید چند قطره روغن بچه را کف دست بریزید، دست ها را به هم مالش داده ، سپس مثل اینکه از لوسیون استفاده می کنید، آن را روی شکم بمالید.

سریع عمل می کنید

پروسه عضلانی شدن بدن باید آرام انجام شود تا به تدریج چربی بدن کم شود. افردی که عضلات بیشتری دارند بیشتر از فردی که تنها لاغر هستند، کالری می سوزانند پس هر چقدر که عضلات بدن بیشتر شوند سوخت و ساز بدن شما بیشتر می شود.

سیکس پک

تکنیک کافی ندارید

خوب می دانید کیفیت از کمیت مهم تر است با در نظر گرفتن کیفیت مناسب تمرینات به خاطر داشته باشید که همیشه باید بر روی عضلات درست و دقیق کار کرد، تکنیک مناسب در حین تمرینات اصلی باعث تقویت عضلات تثبیت کننده کوچکتر و همچنین جدا کردن گروه عضلانی خاص می شود.

بیشتر بخوانید
درمان جوش صورت با نسخه های گیاهی آلوئه ورا

برنامه خود را تغییرمی دهید

افراد بعد از دو هفته تصور می کنند که عضلات بدن خود را از دست می دهند و به همین دلیل ممکن است دائم برنامه خود را تغییر دهند. ممکن است ایجاد شدن تغییرات در فرم بدن شما را بترساند اما نتیجه پایانی رضایت بخش خواهد بود. با کم شدن چربی بدن حجم کلی بدن کمتر به نظر می آید اما نترسید این تغییرات لازم است و تا زمانی که چربی ها کم نشوند عضلات مشخص نخواهند شد پس دائم برنامه تان را تغییر ندهید.

تغییر برنامه

نتیجه کار خود را اندازه گیری نمی کنید

اندازه گیری کردن به شما کمک می کند که متوجه شوید چه زمانی باید برنامه خود را تغییر دهید. شما اگر اندازهع گیری نکنید، نمی توانید متوجه شوید که چقدر پیشرفت کرده اید.

بیش از حد سختگیری می کنید

سختگیری بیش از حد در ورزش و تغذیه سبب می شود که شما انگیزه برای ادامه دادن تا رسیدن به هدف را از دست بدهید پس بهتر است در برنامه ورزشی انعطاف پذیر باشید و سعی کنید غذاهایی مصرف کنید که به آنها علاقه دارید.

سختگیری کردن

استرس زیادی دارید

هنگام استرس، بدن کورتیزول ترشح می کند و مقدار زیاد آن مانع از دست دادن چربی می شود. کورتیزول کاتابولیک است، به این معنی که می تواند بافت را تجزیه کند، اگر می خواهید سیکس پک داشته باشید باید بدن را در حالت آنابولیک قرار دهید و از استرس اجتناب کنید.

عواملی که نمیذارن شکمتان شش تیکه بشه

۴۱۰۵

لینک کوتاه : https://rouiesh.ir/?p=11263

برچسب ها

خبرهای مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب‌ها