داغ‌ترین‌ها

نسبت و رابطه خانم بازیگر با همسر علی دایی ؟! آموزش شیرینی نخودچی بدون فر؛ راحت و فوری عکسی که بتازگی از همسر سروش صحت وایرال شده دیگه شکلات پذیرایی نخر؛ اینطوری تو خونه درست کن اثرات مخرب دیابت روی دهان و دندان شیرینی نخودچی عید، با روغن مایع و بدون استراحت بازیگران خانه به دوش در کنار همسر و خانواده شان افزایش گردش خون بدون دارو بدون رژیم ابراز دلتنگی نجم الدین شریعتی برای یک زن وسط برنامه! افطاری های خوشمزه ای که نیم ساعته آماده میشن تعداد واقعی فرزندان بنیامین بهادری لو رفت نخوردن غذای آماده چه فایده ای برامون داره؟ اسم عشق سابق بهنوش بختیاری لو رفت دستور پخت پاستای سبزیجات رژیمی بازیگر مرد معروف از همسرش کتک خورد! خواص باورنکردنی گیاه والک یا سیر وحشی عکس وایرال شده بازیگران دونگی در یک عروسی روز جهانی زن در صفحه حامد بهداد و دیگر بازیگران فندق افسونگر چیست و چه فواید درمانی زیبایی دارد؟ چهره های مشهور ایرانی متولد و درگذشته ۱۸ اسفند

6

بارش باران گوشت خام از آسمان !!

  • کد خبر : 13564
  • 12 خرداد 1400 - 14:49
بارش باران گوشت خام از آسمان !!

بارش باران عجیب در جهان آیا تا به حال ضرب المثل باریدن سنگ از آسمان را شنیده اید؟ حتما شنیده اید اما به واقعیت پیوستن آن را ندیده اید ولی شاید در جایی زندگی می کنید که بارش باران های عجیب مثل باران ماهی یا خون را شاهد بوده باشید. شاید تعجب کنید، اما تا […]

بارش باران عجیب در جهان

آیا تا به حال ضرب المثل باریدن سنگ از آسمان را شنیده اید؟ حتما شنیده اید اما به واقعیت پیوستن آن را ندیده اید ولی شاید در جایی زندگی می کنید که بارش باران های عجیب مثل باران ماهی یا خون را شاهد بوده باشید.

شاید تعجب کنید، اما تا به اکنون باران های عجیبی روی زمین باریده است که هرگز در مورد آن ها نشنیده اید. در این قسمت از گوناگون رویش مدیا قصد داریم چیزهای عجیبی که شبیه به باران روی زمین ریخته اند را به شما معرفی کنیم.

گوشت خام

بله درست متوجه شدید، بارش گوشت خام از آسمان مورد اول این لیست جالب است. سالهای گذشته در ویرجینیا از آسمان، گوشت قرمز خام روی زمین ریخته شد و بیشتر آن ها در ارتفاع درختان گیر می کرد. این اتفاق سال بعد هم تکرار شد و بعضی عقیده داشتند که مرغان دریایی مقصر این قضیه بوده اند اما دلیل

ماهی

درست است که ماهی در عمق دریا ها یافت می شود اما در سال ۲۰۱۰، در آسمان استرالیا تعدادی ماهی از آسمان روی زمین ریختند. این اتفاق در نوع خود حیرت انگیز چندین نقطه ی دیگر در جهان نیز اتفاق افتاده است که در بخش های قبلی رویش مدیا به آنها پرداخته شد.

بارش ماهی

خون

حتی تصور این قضیه هم بسیار وحشتناک است اما چنین شگفتی در هند اتفاق افتاد، به این صورت که باران های قرمز شبیه به خون روی زمین ریختند. این اتفاق دو دهه قبل تکرار شده بود و دانشمندان زیادی روی رنگ عجیب و غریب باران تحقیقاتی را به عمل آوردند و بعضی از آن ها بر این عقیده بودند که آلودگی های هوایی باعث تغییر رنگ باران شده است اما طبق انتظار برخی مردم خرافاتی هندوستان نظر دیگری درباره باران خون داشتند.

بیشتر بخوانید
مار بیرحمی که عاشق یک دختر شده!

قورباغه

قورباغه ها هم مانند ماهی ها جزء موارد عجیبی بودند که از آسمان به زمین ریختند. در سال ۲۰۰۹ این اتفاق افتاد و تعدادی قورباغه در قسمت مرکزی ژاپن از آسمان به سمت زمین ریخته شد و به صورت گسترده خبرساز شد.

قورباغه

کوسه

در سال ۲۰۱۲ در قسمت جنوب کالیفرنیا یک کوسه روی زمین افتاد که اهالی منطقه با کمک هم آن را دوباره به اقیانوس انتقال دادند و توانستند جانش را نجات دهند. این کوسه زخم هایی روی بدن خود داشت. مطالعات نشان می دهد که این کوسه توسط یک پرنده شکار شده بود و سپس از بالا به سمت پایین پرت شده بود اما چنین ادعایی در حد ادعا باقی ماند و همه آن را نپذیرفتند.

حلزون

در چندین سال گذشته اتفاقی عجیب افتاد، یک گروه ۱۲۰ تایی از حلزون ها از آسمان یک ورزشگاه روی زمین ریختند و نام باران حلزون را به لیست باران های عجیب اضافه کرد.

بارش حلزون

توپ گلف

شاید برایتان عجیب باشد اما در سال ۱۹۶۹ در ساحل فلوریدا، توپ های گلف از آسمان روی زمین می ریخت که هنوز هم این اتفاق ترسناک ناشناخته باقی مانده است و هیچ کس نمیتواند دلیلی برای آن عنوان کند.

پول

یک خانم آلمانی مقدار زیادی پول که از آسمان به سمت پایین ریخته بود را حین رانندگی جمع آوری کرد. این اتفاق؛ عجیب اما شیرین به نظر می رسد. او بعد ها همه پول را به پلیس پس داد. نظرات مختلفی درباره ی دلیل این باران دوست داشتنی منتشر شد که هیچ یک نتوانست به طور اطمینان علت را بیان کند.

بارش عجیب باران

عنکبوت

عنکبوت ها نمی توانند پرواز کنند اما قادر هستند تا به راحتی برای خودشان چتر نجات بسازند. در سال ۲۰۰۷، گروهی از عنکبوت ها در آرژانتین از آسمان به سمت پایین ریختند و در یک اتفاق تعجب آور بارش باران عنکبوتی را نیز در میان وقایع جالب تاریخ ثبت کردند.

بیشتر بخوانید
ملخ طلایی، داستانی قدیمی برای بچه های امروز

لجن

چند سال پیش، در ۱۲ آوریل سال ۱۹۰۲ در پنسیلوانیا، آبی از لجن و گِل شبیه یک طوفان بارانی روی زمین بارید و جالب اینجاست که دوباره سال بعد هم، همین اتفاق در نیوزلند تکرار شد.

رویش مدیا

لینک کوتاه : https://rouyeshemrouz.ir/?p=13564

برچسب ها

خبرهای مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب‌ها