6

آموزش ژست گرفتن برای عکس تک نفره ویژه ی خانم ها

  • کد خبر : 13632
  • 12 خرداد 1400 - 17:39
آموزش ژست گرفتن برای عکس تک نفره ویژه ی خانم ها

حالت ایستادن برای ژست عکس تکی خانم ها یکی از جذاب ترین نوع عکس های ثبت شده به وسیله ی دوربین ، عکس پرتره است . یک عکس پرتره ی عالی می تواند لحظات زیبایی را از زندگی فرد ثبت نماید . اگر شما با فرم ایستادن و ژست عکس آشنا باشید می توانید عکس […]

حالت ایستادن برای ژست عکس تکی خانم ها

یکی از جذاب ترین نوع عکس های ثبت شده به وسیله ی دوربین ، عکس پرتره است . یک عکس پرتره ی عالی می تواند لحظات زیبایی را از زندگی فرد ثبت نماید .

اگر شما با فرم ایستادن و ژست عکس آشنا باشید می توانید عکس های بی نظیری را از مدلتان ثبت کنید . در این بخش از دنیای مد رویش مدیا شما را با مدل های ژست عکس تکی مخصوص خانم ها آشنا می کنیم.

ژست عکس تکی۱

عکس پرتره از پهلو ، برای انداختن عکس پرتره از پهلو باید فرد در حالی که پشتش به طور کامل صاف است به نیمرخ بایستد و سر را به سمت دوربین بچرخاند و دست ها در پهلو قرار دهد.

عکس ۱: بدون این که ژست تغییری بکند از فرد بخواهید حالت صورت خود را عوض کند لبخند ملایم یا لبخندی عمیق بزند.

عکس ۲: برای اینکه بتوانید عکسی مانند عکس شماره ۲ بگیرید به مدل بگویید ژست خود را تغییر ندهد و فقط به کمی عقب تر از شانه ها نگاه کند . شما با گرفتن این عکس از زاویه دیگر می توانید عکس متفاوتی داشته باشید.

عکس ۳ :می توانید از مدلتان عکس های متفاوتی بگیرید و نیاز نیست که او ژست خود را عوض کند . پس باید همانگونه که پشتش صاف است و به نیمرخ ایستاده ، زاویه نگاه و شیب سر را تغییر دهد تا عکس ها متفاوت شوند . در این عکس مدل کمی سرش را به سمت پایین متمایل نموده است.

ژست عکاسی

ژست عکس تکی ۲

یکی از حالت های زیبا برای عکاسی ، عکس پرتره با دست ها در اطراف صورت است . با کمی ایجاد تغییرمی توانید با یک ژست عکس های متفاوتی بگیرید.

عکس ۴: برای گرفتن این نوع عکس به مدلتان بگویید در مقابل دوربین مستقیم بایستند و وزن خود را روی یک پا اندازد سپس انحنای خاصی به بدن داده تا خط شانه ها تغییر نماید . حالا نوبت دست هاست ، دست ها را به اطراف صورت و داخل موها آورد. هر بار می توانید با تغییر سر و حالت نگاه از او عکس ها متفاوتی بگیرید.

بیشتر بخوانید
16 راز چیدمان مخصوص خانه های کوچک یک خوابه

عکس ۵: در عکس شماره ۵ مدل دست ها را پشت موهایش قرار داده و فقط با تغییر در جهت سر و نگاه عکس متفاوتی خلق نموده است.

عکس ۶:برای گرفتن این عکس بسیار زیبا مدل عکاسی شما باید سر را کمی چرخانده و به سمت پایین نگاه کند و دست هایش را اینبار در نزدیکی صورت قرار دهد تا بتوانید از او عکس بی نظیری بگیرید.

مدل های عکاسی

ژست عکس تکی ۳

عکس ۷:برای این مدل عکس تکی باید فرد بایستد و دست ها را روی سینه به هم متصل کند اما نباید دست به سینه باشد و خیلی تنگ و فشرده قرار نگیرند بلکه باید راحت و آزاد باشند. قبل از عکاسی خودتان این ژست را برای مدلتان انجام دهید تا او نیز بتواند این کار را انجام دهد.

عکس ۸: برای اینکه بتوانید عکس متفاوتی را بگیرید می توانید عکس را بدون تغییر ژست مدلتان از زاویه دیگری بگیرید.

عکس ۹:برای گرفتن یک عکس متفاوت از مدل بخواهید به دیوار تکیه دهد سپس خودتان به نزدیک او روید و فقط از چهره او عکس بگیرید.

عکاسی پرتره

ژست عکس تکی ۴

عکس ۱۰: یکی از بهترین حالت ها برای عکاسی این ژست ساده است . از مدلتان بخواهید در روبروی دوربین به پهلو بایستد و کمر خود را صاف بگیرد و دست به کمر بایستد و با کمی بچرخد.

عکس ۱۱:در این نوع از عکس مدل باید به دوربین نگاه کند و زاویه فرد از پهلو باید ۴۵ درجه باشد.

عکس ۱۲: بدون هیچ تغییری در ژست مدل می توانید از او عکس متفاوتی بگیرید فقط کافی است عکس از دور گرفته شود تا چارچوب عکس باز تر باشد. این تغییرات جزئی ، عکس های متفاوتی را به شما ارائه می دهد.

فیگور عکس تکی

ژست عکس تکی ۵

عکس ۱۳: در این سه مدل عکس مدل باید پشت به دیوار ایستاده و سنگینی وزن را روی یکی از پاها بیندازد و پای دیگر خود را روی پای دیگر خود قرار دهد . پاها در این مدل عکس مشخص نیست اما اینگونه قرار دادن پاها ، به بدن شکل S می دهد.

بیشتر بخوانید
معرفی جدیدترین هودهای بازار درمریک وان

در آخر از مدل بخواهید دست ها را به پشت قرار دهد به طوری که دست های او نامتقارن باشد.در این نوع ژست بالاتنه نباید به دیوار بچسبد و باید کمی از دیوار فاصله داشته باشد و به سمت جلو خم شود.

عکس ۱۴: باتغییر زاویه دوربین می توانید عکس متفاوتی از مدل بگیرید بدون اینکه ژست او تغییر کند . این عکس بیشتر از پهلو گرفته شده است.

عکس ۱۵: در این عکس از مدل بخواهید تغییری اندک در حالت دست ها و سر ایجاد کند تا شما بتوانید عکس متفاوتی از او بگیرید.

ژست عکس پرتره

ژست عکس تکی ۶

عکس ۱۶: در این مدل عکس زیبا از مدلتان بخواهید روبروی دیوار بایستد و دست ها را روی دیوار قرار دهید اما دست های شما نباید بالاتر از سینه قرار بگیرد.

عکس ۱۷: برای گرفتن این عکس زیبا از مدلتان بخواهید به همان حالت قبل بایستد و شما با تغییر زاویه دوربین به موازات دیوار از او یک عکس زیبا به یادگار ثبت کنید.

عکس ۱۸:در این عکس مدل حالت بدن خود را تغییر نمی دهد و فقط حالت دست های خود را عوض می کند و یکی از دستها را بالا تر از دیگری بر روی دیوار می گذارد.

مدل عکس های تکی

ژست عکس تکی ۷

عکس ۱۹ : در این مدل عکس زیبا از سوژه خود بخواهید پشت به دیوار ایستاده و یکی از شانه ها را به دیوار تکیه دهد و دست دیگر خود را روی کمر بگذارد به طوری که آرنج دست او عقب تر از بدن قرار گیرد . پای او در عکس نمایان نمی شود اما برای حالت بخشیدن به بدن باید پای راست را روی پای چپ بیندازید.

بیشتر بخوانید
ماسک روشن کننده پوست خانگی با اثر فوری + دستور

عکس ۲۰:در عکس شماره ۲۰ از مدل بخواهید ژست خود را به مقدار جزئی تغییر دهد و شما از زاویه نزدیک تر از او عکس بگیرید تا عکستان متفاوت تر از قبل شود.

عکس ۲۱: یکی از عکس های جذابی که این روزها طرفداران بیشتری دارد ، این مدل عکس است . در این مدل عکس از مدل بخواهید تا کاملا به پهلو بایستد و شانه ها را به دیوار تکیه دهد و به پایین نگاه کند تا شما عکس بی نظیری از او بگیرید.

ژست عکس تکی زنانه

نکاتی که به هنگام عکس گرفتن باید رعایت کنید

  1. شما می توانید هنگام عکس گرفتن به بدنتان زاویه دهید و با استفاده از بازوهایتان به بدنتان انحنا دهید.
  2. برای گرفتن یک عکس زیبا و درشت تر به نظر رسیدن چشمها حتما دوربین را بالاتر از سطح چشم نگه دارید .
  3. برای لاغرتر به نظر رسیدن ، یک طرفه ایستاده و چانه تان به سمت دوربین و پشت تان عقب تر از دوربین باشد.
  4. برای گرفتن یک عکس دسته جمعی صورت های کوچکتر باید نزدیک به دوربین و صورت های بزرگتر دورتر از دوبین قرار بگیرند.
  5. هنگام عکس گرفتن برای زیباتر شدن چهرهتان همیشه لبخند ملایمی بزنید و فقط سعی کنید دندان های بالایی تان دیده شود.
  6. نوع لباس، طرح و رنگ آمیزی آن را با محیط هماهنگ کنید و عکس خود را این چنین زیبا نمایید.
  7. تمرین کنید تا بتوانید به خوبی ژست بگیرید .

رویش مدیا

لینک کوتاه : https://rouyeshemrouz.ir/?p=13632

برچسب ها

خبرهای مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب‌ها