7

هالیوودی هایی که از شوهراشون بزرگترن

  • کد خبر : 14549
  • 16 خرداد 1400 - 15:59
هالیوودی هایی که از شوهراشون بزرگترن
اختلاف سنی زوج های هالیوودی و سلبریتی هایی که از شوهراشون بزرگترن

اختلاف سنی زوج های هالیوودی و سلبریتی هایی که از شوهراشون بزرگترن

بعضی از افراد اعتقاد دارند که در ازدواج، زن هرگز نباید از مرد بزرگتر باشد اما ممکن است این مسئله برای بعضی دیگر اهمیت چندانی نداشته باشد. جالب است بدانید که تعداد زیادی از سلبریتی ها هالیوودی هم هستند که از شوهرانشان سن بیشتری دارند.

گبریل یونیون

گبریل یکی از همان افرادی است که سنش اصلاً به خودش نمی خورد و جوان تر از سن واقعی اش به نظر می رسد. جالب است بدانید که او ۴۹ سال سن دارد و ۱۰ سال از همسرش بزرگتر است. یعنی همسر او دایان واد فقط ۳۹ سال سن دارد. این دو در سال ۲۰۱۴ با یکدیگر ازدواج کردند و در سال ۲۰۱۸ صاحب فرزند شدند.

گبریل یونیون

بریتنی اسپیرز

بریتنی و همسرش سام اصغری در یک موزیک ویدئو با یکدیگر آشنا شدند که مربوط به سال ۲۰۱۶ است. جالب است بدانید که بریتنی ۳۹ سال سن دارد؛ در حالی که همسر فیتنس کار او فقط ۲۷ سالش است و این دو ۱۲ سال فاصله سنی دارند.

بریتنی و سام اصغری

شکیرا

شکیرا، خواننده و آهنگسازی معروف و همسر او پیکه، یک فوتبالیست است. این دو جزء افراد مشهوری هستند که خانم از آقا بزرگتر است. این دو نفر ده سال اختلاف سنی دارند و تاریخ تولد آن ها دقیقاً یکی است. شکیرا در دوم فوریه ۴۴ ساله می شود در حالی که پیکه ۳۴ سال خواهد شد.

شکیرا و پیکه

اولیویا وایلد

اولیدیا و هری هم جزء زوج هایی هستند که به تازگی با یکدیگر ازدواج کرده اند. البته از خیلی وقت پیش با یکدیگر آشنایی داشتند اما ۹ سال از یکدیگر دور بودند. اولیویا بازیگر و کارگردان مشهور ۳۶ سال سن دارد و شوهرش خواننده ای است که فقط ۲۷ سال سن دارد و اکنون قرار است که مراسم عروسی خود را برگزار کنند.

بیشتر بخوانید
تولد و درگذشت چهره های مشهور ایرانی در 1 شهریور

اولیدیا و هری هم

کیت هادسون

کیت و همسرش از سال ۲۰۱۷ در کنار هم بودند و یک دختر کوچولو به نام رانی دارند که در سال ۲۰۱۸ متولد شده است. جالب است بدانید که کیت از ازدواج قبلی اش دو پسر دارد. کیت حدوداً ۷ سال از همسرش بزرگتر است. او ۴۱ سال و همسرش ۳۴ سال سن دارد.

کیت هادسون و همسرش

لیزا بونت

لیزا و همسرش ۱۲ سال اختلاف سن دارند. لیزا ۵۳ سال و همسرش ۳۱ سال سن دارد. این دو نفر در سال ۲۰۰۴ با یکدیگر آشنا شدند و سال ۲۰۱۷ با یکدیگر ازدواج کردند و اکنون یک دختر ۱۳ ساله دارند.

کورتنی کاکس

همسر کورتنی ۱۲ سال از او کوچکتر است. یعنی خودش ۵۶ سال و همسرش ۴۴ سال سن دارد. این زوج اولین بار در سال ۲۰۱۳ یکدیگر را ملاقات کردند، در سال ۲۰۱۵ از دیگر جدا شدند و دوباره در سال ۲۰۱۶ به یکدیگر برگشتند.

کورتنی کاکس و همسرش

پریانکا چوپرا

طرفداران پریانکا، به شدت از ازدواج او متعجب شدند. پریانکارا و شوهرش بعد از ۳ سال آشنایی، با یکدیگر ازدواج کردند و اکنون رابطه آن ها قوی تر از پیش است. این بازیگر خانم ۳۸ سال سن دارد، در حالی که همسر خواننده اش ۲۸ ساله است.

پریانکا چوپرا

هایدی کلوم

هایدی با فردی ازدواج کرد که ۱۶ سال از او کوچک تر است. خود این مدل ۴۷ سال سن دارد و همسرش فقط ۳۱ ساله است و خودش در مصاحبه ای اعلام کرد که همسرم خیلی جوان تر از من است و بسیاری از افراد متعجب می شوند که چرا ما با یکدیگر ازدواج کردیم اما من خیلی به این قضیه اهمیت نمی دهم و دوست دارم یک زندگی شاد داشته باشم؛ بدون اینکه نگران نظرات بقیه باشم.

بیشتر بخوانید
بازیگرانی که امسال بچه دار شدند + عکس

هایدی کلوم و شوهرش

ماریا کری

ماریا یکی از مشهورترین زنان روی کره زمین محسوب می شود که هم اکنون یک خواننده ۵۰ ساله است و قصد دارد با یک پسر ۳۷ ساله ازدواج کند. آن ها در اواخر سال ۲۰۱۶ با یکدیگر آشنا شدند و مدتی در سال ۲۰۱۷ از یکدیگر جدا بودند و اکنون دوباره به هم برگشته اند و قصد دارند مجدد ازدواج کنند.

ماریا کری و همسرش

کلویی کارداشیان

کلویی هم اکنون جزء افراد مشهوری است که ۱۷ سال از همسرش بزرگتر است. کلویی ۳۶ سال سن دارد و همسرش ۲۹ ساله است. این دو نفر، دو دختر هم دارند.

مگان مولالی

مگان از سال ۲۰۰۳ ازدواج کرد. او اکنون ۶۲ سال سن دارد اما همسرش ۵۰ ساله است. او گفت هنگامی که همسرم را ملاقات کردم، ۴۱ ساله بودم و او خیلی از من جوان تر بود اما اجازه ندادم که این رابطه به هم بخورد زیرا احساس می کردم که ما نیمه گمشده هم هستیم.

مگان مولالی و همسرش

کریس جنر

کریس یک ستاره مشهور ۶۵ ساله است و همسرش فقط ۴۰ سال سن دارد. او هم جزء خانواده کارداشیان می باشد و در کنار آن ها زندگی کرده و دخترش همسن کیم کارداشیان است اما این دو با وجود تفاوت سنی بسیار زیاد، باز هم زندگی خوبی در کنار یکدیگر دارند.

فاصله سنی زوج های هالیوودی؛ زنان بزرگتر از شوهر + عکس

۴.۱۵۵

لینک کوتاه : https://rouyeshemrouz.ir/?p=14549

برچسب ها

خبرهای مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب‌ها