داغ‌ترین‌ها

تغییری تو بدنت که میگه مشکل تراکم استخوان داری شوخی بامزه علی صادقی با مسی تفریح جدید سارا نیکای پایتخت ادویه کباب تابه ای مجلسی؛ حتما امتحانش کن ماسکی جادویی برای لایه برداری کامل پوست صورت راز تلخ زندگی نیوشا ضیغمی فاش شد سنگ تمام پیمان معادی برای مریلا زارعی چرا کوبیده مرغ به سیخ نمیچسبه و به دست میچسبه؟ تیره ترین لک صورت را با آب پیاز درمان کنید + ماسک عذرخواهی آقای بازیگر بخاطر توهین زشت به زنان اصل ماجرای پارسا پیروزفر و بهاره مصدقیان + عکس جنجالی جوجه کباب رستورانی با چه موادی مزه دار میشه؟ داروهایی که افسردتون میکنن!! رازی که آناهیتا همتی درباره همسرش فاش کرد پیام احساسی نرگس محمدی برای تولد فریبا نادری علت بوی زهم تخم مرغ در املت و نیمرو + راه حل خطر عمل تغییر رنگ چشم؛ حقیقتی که نمیدونی عکس دیده نشده پارسا پیروزفر و بهاره مصدقیان آموزش پیتزا فوری بدون نیاز به خمیر و فر جواب رٌک نعیمه نظام دوست درباره دلیل ازدواج نکردنش

5

چهره هایی که دوست ندارن مادر شوند

  • کد خبر : 14841
  • 17 خرداد 1400 - 16:19
چهره هایی که دوست ندارن مادر شوند
سلبریتی هایی که دوست ندارند مادر شوند

سلبریتی هایی که دوست ندارند مادر شوند

بچه ها موهبت الهی هستند و وجود آنها باعث قشنگ تر شدن زندگی می شود اما نمی توان به زوجینی که به هر دلیلی دوست ندارند، بچه دار شوند خرده گرفت و خانواده و دوستان باید به نظر و تصمیم آنها احترام بگذارند و برای تغییر عقیده شان روی آنها فشار نیاورند زیرا آنها باید مسئولیت های بچه داری را به دوش بکشند نه خانواده و اطرافیانشان.

جالب است بدانید که به جز افراد عادی، سلبریتی هایی هم هستند که هیچ برنامه ریزی برای بچه دارشدن ندارند و هر کدام علت های منحصر به فرد خودشان را دارند.

اوپرا وینفری

اوپرا یکی از موفق ترین افراد مشهور دنیا محسوب می شود و در سال ۲۰۱۳ به یکی از گزارشگران گفت که برنامه مدون و اهداف بزرگی که داشتم، باعث شد که به چنین موفقیت بزرگی برسم اما من را از مادر بودن دور کرد.

او اعلام کرد که اگر بچه داشتم بچه هایم از من متنفر می شدند زیرا مجبور بودم همیشه کار کنم و وقت رسیدگی به آن ها را نداشتم. برای همین تصمیم گرفتم که بچه دار نشوم.

اوپرا وینفری

چلسی هندلر

چلسی هم در سال ۲۰۱۳ در مورد تصمیمش برای بچه دار نشدن مصاحبه هایی را انجام داد. او گفت:من هرگز بچه نمی خواهم زیرا بچه دوست ندارم. بسیاری از دوستانم حتی در شرایط شغلی من بچه دارند اما من فکر می کنم که نمی توانم مادر خوبی باشم.

شاید خاله یا عمه خوبی باشم اما مادر خوب هرگز. همه ما باید در زندگی نقاط ضعف و قوت خود را بشناسیم. من متوجه شدم که صبوری یک مادر را ندارم و در نتیجه تصمیم گرفتم که هیچ وقت بچه دار نشوم.

جان هم

جان در مصاحبه ای در سال ۲۰۱۲ اعلام کرد که:هیچ علاقه ای به پدر شدن ندارم، زیرا اگر پدر باشم، پدر بسیار بدی خواهم بود . البته بچه های دوستانم را می بینم و آن ها را بسیار دوست دارم اما خود من نمی توانم به خاطر بچه ساعت ۶ صبح از خواب بیدار شوم یا شب ها خوب نخوابم.

بیشتر بخوانید
عکسی که بالاخره از خانواده ستاره قطبی منتشر شد

جان هم

بتی وایت

بتی در سن ۹۹ سالگی موفقیت های زیادی در سینما و تلویزیون را رقم زده است. این بازیگر سه فرزند خوانده دارد و در مصاحبه اش در سال ۲۰۱۱ اعلام کرد که هیچ گاه تصمیم به بچه دار شدن نداشته است و هرگز هم از این موضوع پشیمان نیست.

او همچنین اعلام کرد:من به شدت مشغول کار بودم و هرگز به فکر باردار شدن نبودم زیرا تمرکزم را از روی کار می گرفت و هیچ گاه هم پشیمان نیستم.

استیو نیک

استیو هم به عنوان یک فرد معروف که روی کارش تمرکز دارد، مجبور بود که چنین انتخابی را برای بچه دار نشدن داشته باشد و هرگز به مادر شدن فکر نکند. او در واقع بین هنرمند بودن و مادر بودن یکی را انتخاب کرد زیرا عقیده داشت که با وجود بچه، تمرکز و اولویت افراد تغییر می کند.

استیو نیک

پرورتیا د روسی و الن دژنرس

این دو نفر در سال ۲۰۰۸ با یکدیگر ازدواج کردند اما تصمیم گرفتند که هیچ گاه بچه نداشته باشند. آنها عقیده دارند که خانواده دو نفره آن ها یک خانواده کامل است. البته عقیده دارند مهارت های پدر و مادری آن ها بسیار بالاست اما به دلیل مسئولیت ها و مشغله هایی که دارند، تصمیم گرفتند بچه دار نشوند.

البته که آن ها عقیده داشتند در اواسط سن ۳۰ سالگی این قضیه به شدت ناراحت کننده است زیرا همه در این سن دوست دارند بچه دار شوند اما آن ها باز هم به خودشان غلبه کردند و اکنون اظهار می کنند که هیچ گاه به اندازه الان خوشحال نبودند.

بیشتر بخوانید
دل نوشته زهرا چخماقی گزارشگر 20:30 در بیمارستان

جنیفر انیستون

جنیفر انیستون در گزارش ها و مصاحبه های مختلفی که انجام داده ، اعلام کرده که هیچ گاه به بارداری فکر نمی کند و عقیده دارد که بچه دار شدن مخصوص افراد پرمشغله نیست و ممکن است زندگی یک فرد پر مشغله ای را به طور کامل به هم بریزد و اولویت هایش را تغییر دهد.

او عقیده دارد که زندگی شاد و کامل از نظر من با زندگی و شاد و کامل از نظر دیگران متفاوت است. من عقیده دارم کنار هم بودن اهمیت زیادی دارد و هیچ گاه هیچ کس حق ندارد که انتخاب های فرد دیگر را قضاوت کند و من هم انتخاب کردم که بچه دار نشوم و این قابل احترام است.

جنیفر انیستون

کریستوفر واکن

کریستوفر عقیده دارد که بزرگ کردن بچه هزینه زیادی دارد و شاید او به عنوان یک بازیگر نتواند از پس آن ها بر بیاید و همچنین در سال ۲۰۱۳ در مصاحبه خود گفت که شغل او به گونه ای است که بچه دار شدن را برایش غیر ممکن می کند و عقیده دارد کسانی که در شغل او بچه دار شدند، مجبور شدند که بعضی از وظایف خود را به دیگران محول کنند و او اصلاً به انجام این کار عقیده ای ندارد.

مگان مولالی

مگان هم در سال ۲۰۰۳ ازدواج کرد و اعلام کرد که چند سال پیش برای بچه دار شدن اقدام کرده بود اما نتیجه نگرفته است. از آن به بعد تصمیم گرفت که به بچه دار شدن فکر نکند و داشتن فرزند را یک مسئله بسیار مهم و پیچیده تلقی کرد.

او همچنین گفت که هیچ گاه تصمیم جدی برای بچه دار شدن نداشتم اما زمانی که نیک را ملاقات کردم، متوجه شدم که او تنها کسی است که می تواند به من جرات داشتن یک بچه را بدهد بنابراین تصمیم گرفتیم، اما موفق نشدیم و یک سال بعد به طور کامل آن را فراموش کردیم.

بیشتر بخوانید
جشن تولد لاکچری آزاده زارعی در جزیره

مگان مولالی

سارا سیلورمن

سارا سیلورمن کمدین معروف هم جزء آن دسته از افرادی است که تصمیم گرفته است هیچ گاه بچه دار نشود. او به عنوان یک کمدین معروف همیشه مشغول کار بود و باید بین زندگی کاری و زندگی شخصی یکی را انتخاب می کرد و او هم ترجیح داد که به کار مشغول باشد و به مادر شدن فکر نکند. او اعلام کرد که اگر می توانستم کارم را مدیریت کنم ، ثانیه ای برای بچه دار شدن درنگ نمی کردم اما اکنون موقعیت انجام این کار را ندارم.

رِنی زلوگر

رنی در مصاحبه سال ۲۰۱۶ اعلام کرد که من بچه ها را دوست دارم اما تا به حال به اینکه خودم بچه داشته باشم، فکر نکردم و بیشتر به فکر شاد زیستن هستم و در سال ۲۰۰۸ هم این گونه بیان کرد:مادر شدن هیچ گاه برای من یک آرزو نبوده است و من برعکس بقیه خانم ها این گونه فکر نمی کنم و حتی قبلا هم چنین طرز فکری نداشته ام.

رِنی زلوگر

ست روژن

ست با همسرش تصمیم گرفتند که هیچ گاه به بچه دار شدن فکر نکنند. تقریباً ۱۰ سال از ازدواج این فرد می گذرد اما هنوز هم عقیده دارد که بچه دار شدن برایش راحت نیست.

البته اعلام کرد که همسرش تمایل کمتری نسبت به بچه دار شدن دارد بنابراین او هم ترجیح می دهد که راجع به این موضوع صحبت نکند و عقیده دارد که شاید وجود بچه، راحتی و آرامش زندگی آن ها را از بین ببرد.

۴.۱۱۱

لینک کوتاه : https://rouyeshemrouz.ir/?p=14841

برچسب ها

خبرهای مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب‌ها