4

خدمات کلینیک دکتر علی کربلایی در زمینه اعصاب و روان

  • کد خبر : 15348
  • 18 خرداد 1400 - 19:41
خدمات کلینیک دکتر علی کربلایی در زمینه اعصاب و روان

کلینیک دکتر کربلایی به عنوان مرکز بیوفیدبک در تهران تقریبا غیر ممکن است که بتوانید بدون تحقیق و پرس و جوی کافی یک دکتر روانپزشک و روان درمانگر خوب پیدا کنید که روش های درمانی او برای شما موثر واقع شود. در عوض، اگر به دنبال یک دکتر روانپزشک خوب در تهران هستید، کلینیک دکتر […]

کلینیک دکتر کربلایی به عنوان مرکز بیوفیدبک در تهران

تقریبا غیر ممکن است که بتوانید بدون تحقیق و پرس و جوی کافی یک دکتر روانپزشک و روان درمانگر خوب پیدا کنید که روش های درمانی او برای شما موثر واقع شود. در عوض، اگر به دنبال یک دکتر روانپزشک خوب در تهران هستید، کلینیک دکتر کربلایی با مدیریت ایشان می تواند پاسخگوی شما باشد. دکتر کربلایی که خود از روانپزشکان کاربلد می باشد، به عنوان متخصص اعصاب و روان تهران در این مجموعه فعالیت می کند. کلینیک دکتر کربلایی به عنوان مرکز بیوفیدبک در تهران، از دستگاه های مجهز، به روز و پیشرفته در این حوزه مثل rtms، نوروفیدبک و… استفاده شده است.

خدمات مشاوره

خدمات مشاوره خانواده در کلینیک دکتر کربلایی

مشاوره خانواده یکی از راه های بهبود شرایط و تعاملات بین اعضای خانواده است. خانواده ها نسبت به این روش درمانی غافل اند و از آن کمتر بهره می برند. خیلی از افراد از وجود چنین شیوه درمانی بی خبرند. توصیه ما به شما استفاده از این نوع مشاوره برای خانواده خود و پیشنهاد آن به هر آن کس که در خانواده ای نابسامان و آشفته زندگی می کند، است. همین امروز برای استفاده از خدمات مشاوره خانواده در تهران با کلینیک دکتر کربلایی تماس بگیرید و از متخصصین توانای ما در حوزه سلامت روان بهره ببرید.

خدمات مشاوره جنسی (سکس تراپی) در کلینیک دکتر کربلایی

شواهد علمی ثابت کرده اند که بیشترین تاثیر مشاوره جنسی در درمان مسائلی مانند:مشکلات در ارگاسم، بیزاری جنسی (رابطه جنسی ناخوشایند و منزجر کننده) و واژینیسموس (دخول دردناک) و … می باشد. به خاطر داشته باشید که سکس تراپی یا مشاوره زناشویی می تواند به سادگی با هدایت شما و شریک زندگیتان، در جهت تمرکز بیشتر بر صمیمیت و تمایلات جنسی، بسیار مفید باشد.

بیشتر بخوانید
حرکاتی برای رهایی از کمردرد پشت میز نشینی

در مطالعات و آزمایش های بالینی که روی گروه زنان انجام شد، به گروهی از زنان داروهایی برای بهبود عملکرد جنسیشان دادند. به گروهی دیگر تنها تظاهر به دادن دارو کردند. در طول مطالعه، شاهد بهبودی زنان، تا ۳۰ درصد در عملکرد جنسی؛ در گروهی که به ظاهر به آنها دارو داده شده بود؛ بودند. نتایج این آزمایش این موضوع را به ما می فهماند، که حتی در صورت عدم استفاده از درمان فعال، سکس تراپی می تواند اثرات مثبتی داشته باشد.

خدمات مشاوره کودک و نوجوان در کلینیک دکتر کربلایی

ما در کلینیک دکتر کربلایی با بهره گیری از جدیدترین مقالات تربیت و درمان کودکان مشاوره و رواندرمانی را بصورت حضوری و با استفاده از روش های متناسب با هر کودک مثل بازی درمانی، رفتاردرمانی انجام می دهیم. درمانگر کودک و نوجوان ما بصورت تخصصی در این حیطه کار می کند و از درمانگری بزرگسالان کاملا جداست. درمان یا مشاوره بصورت تنها با کودک و در مواردی برای اصلاح شیوه های رواندرمانی با حضور والد یا والدین انجام می شود.

در برخی موارد که امکان مراجعه حضوری نیست، یا برای عزیزانی که در شهرستان یا خارج از کشور زندگی می کنند، امکان مشاوره آنلاین را فراهم آوردیم تا بصورت تلفنی یا تصویری با روانشناس کودک و نوجوان کلینیک دکتر کربلایی مشاوره داشته باشند. در برخی موارد این درمان ممکن است به همین صورت ادامه پیدا کند و در مواردیکه نیاز به حضور کودک است توصیه به مراجعه یا ارجاع به مرکز نزدیکتر داده می شود.

خدمات مشاوره ازدواج در کلینیک دکتر کربلایی

مشاوره قبل ازدواج در کلینیک دکتر کربلایی توسط روانشناس، با گرایش تخصصی مشاوره انجام می شود. تمامی جلسات مشاوره با نظارت مستقیم روانپزشک پیگیری می گردد. مشاوره ازدواج در کلینیک دکتر کربلایی، تاکید ویژه ای بر فرهنگ و عرف جامعه و ترکیب آن با علم روز دنیا در مورد ازدواج و رابطه دارد. حداقل تعداد جلسات مشاوره پیش از ازدواج چهار جلسه است.

بیشتر بخوانید
چرا غذای ناسالم بیشتر میچسبه ؟

مشاوره ازدواج برای عزیزانی که در شهرستان یا خارج از کشور زندگی می کنند یا به هر دلیلی امکان مراجعه حضوری ندارند؛ بصورت تلفنی یا تصویری؛ بسته به تمایل مراجعین انجام می شود. این فرایند با رعایت اصول رازداری و بسیار حرفه ای صورت می گیرد. برای استفاده از خدمات مشاوره ازدواج در تهران، هم اکنون می توانید از طریق صفحه «تماس با ما» با شماره های کلینیک دکتر کربلایی تماس بگیرید.

مشاوره ازدواج ؛ مشاوره قبل از ازدواج آنلاین، تلفنی و حضوری

انواع روش های مشاوره زوج درمانی در کلینیک دکتر کربلایی

در کلینیک دکتر کربلایی برای مشاوره زوج درمانی از روش درمانی شناختی استفاده می شود. معمولا تعداد جلسات کمتر از ۴ جلسه نیست. از زوجین خواسته می شود حتما در یکی از این جلسات مشترک شرکت کنند و سپس به صورت تکی در جلسات بعدی مجددا با هم حضور پیدا کنند تا مراحل شناخت مشکل و درمان آن طی شود.

مشاوره بارداری در کلینیک دکتر کربلایی

اخیرا شاخه تخصصی روانشناسی برای مادران باردار در کشورهای پیشرفته ایجاد شده است. کلینیک دکتر کربلایی نیز با دارا بودن متخصصانی در این زمینه به شما کمک می کند که مشاوره روانشناسی پیش از بارداری را بگذرانید و از سلامت روان خود و فرزندتان مطمئن شوید. در کلینیک تخصصی دکتر کربلایی می توانید از تجربیات و دانش پزشکان متخصص بهره مند شوید. در این کلینیک بهترین مشاوره روانشناسی قبل از بارداری را نیز دریافت خواهید کرد.

کلینیک روانشناسی دکتر کربلایی مرکز فوق تخصصی مغز و اعصاب و روان ارائه دهنده بهترین جلسات مشاوره و روان درمانی در زمینه های مختلف مشاور کودک و نوجوان، مشاور قبل از ازدواج و مشاور جنسی و … است که همواره در تلاش است که به بهترین روش ممکن و با به روز ترین روش های درمانی، مشکلات مراجعه کنندگان را رفع کند.

بیشتر بخوانید
راه رهایی از فکر و خیال زیاد

رویش مدیا

لینک کوتاه : https://rouyeshemrouz.ir/?p=15348

برچسب ها

خبرهای مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب‌ها