5

تولد ۴۰ سالگی مجری مشهور تلویزیون

  • کد خبر : 15672
  • 19 خرداد 1400 - 17:08
تولد ۴۰ سالگی مجری مشهور تلویزیون
یکی از عوامل ترقی شبکه های تلویزیونی و رادیویی نیز گویندگان خبر می باشند و معمولا گویندگانی موفق هستند که بتوانند از عهده انتقال متن خبر برآیند، به گونه ای که مخاطب محتوای آن را به طول کامل درک کند.

جشن تولد المیرا شریفی مقدم گوینده شبکه خبر

المیرا شریفی مقدم گوینده خبر در تلویزیون کشورمان، روز گذشته مصادف با ۱۸ خردادماه، تولد چهل سالگی خود را جشن گرفت.

یکی از عوامل ترقی شبکه های تلویزیونی و رادیویی نیز گویندگان خبر می باشند. ما معمولا بخش های خبری را انتخاب می کنیم که ارتباط بهتری با گویندگانشان برقرار کنیم و اطلاعات مفیدتری به ما بدهند. ولی معمولا گویندگانی موفق هستند که بتوانند از عهده انتقال متن خبر برآیند، به گونه ای که مخاطب محتوای آن را به طول کامل درک کند.

یکی از گویندگان خانم شبکه خبر که فن بیان خوبی دارد، المیرا شریفی مقدم است. این گوینده مطرح خبر، روز گذشته با انتشار عکس تولد خود در اینستاگرامش عنوان کرد:

سلامتی و شادی همگی شما آرزوی منه. همه چیز با وجود شما قشنگه. رسیدیم به چهل.

تولد المیرا شریفی مقدم

المیرا شریفی مقدم ۱۸ خرداد ۱۳۶۰ در تبریز متولد شد.او مدرک کارشناسی ارشد میکروبیولوژی دانشگاه آزاد را دارد. او از زمان کودکی به گویندگی علاقه داشت و همیشه ادای آقای محمدرضا حیاتی را در می آورد.

این بانوی گوینده اخبار از سال ۱۳۷۹ با پشت سر گذاشتن آزمون ورودی، فعالیت خود را در شبکه خبر آغاز کرد. او در سال ۱۳۸۹ با داوود عابدی گوینده خبر ورزشی ازدواج کرد. دو فرزند پسر به نام امیر ابوالفضل و امیر ارسلان، حاصل زندگی مشترک این چهره های سرشناس تلویزیونی است.

بغض المیرا شریفی مقدم که برکت داشت

بغضی که حسابی برکت داشت:«دقیقا دو سال پیش یک گزارش از دزفول ارسال شده بود که یک دختربچه ۳ ساله بسیار زیبا در سرش تومور بدخیمی درآورده بود. این تومور صورت این بچه را کج کرده بود. به من گفتند که این گزارش قرار است پخش شود. من هم چون بی نهایت روی بچه ها حساسم گفتم من به تصویر نگاه نمی کنم چون اگر نگاه کنم نمی توانم خبر را بخوانم. من خبر را خواندم و برگشتم که تصویر بچه یک لحظه بزرگ فیکس شد. خواستم بگویم دعا می کنیم هیچ مادری غم و درد فرزندش را نبیند که یکهو بغض شد. از شانس من هم نصف ایران این خبر و بغض من را دیدند. همینطور پیام به شبکه می آمد. گریه من اصلا تبدیل به یک ولوله شد. از ستاد اجرای فرمان امام تماس گرفتند که این بچه هرجا هست و هزینه درمانش هرچقدر می شود ما به عهده می گیریم. شبکه خبر هم بغض من را در فواصل زمانی مختلف پخش کرد و شب بعد ما دوباره ارتباط گرفتیم.

بیشتر بخوانید
عکس تازه عروس طور جنیفر لوپز در خانه اش

 

 

رویش مدیا

لینک کوتاه : https://rouyeshemrouz.ir/?p=15672

برچسب ها

خبرهای مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب‌ها