2

بازیگر زیرخاکی ۲ راهی بیمارستان شد

  • کد خبر : 17527
  • 24 خرداد 1400 - 10:29
بازیگر زیرخاکی ۲ راهی بیمارستان شد

خسرو احمدی بازیگر زیرخاکی ۲ در بیمارستان بستری شد سریال زیر خاکی ۲ به کارگردانی به کارگردانی جلیل سامان و تهیه کنندگی رضا نصیری نیا، یکی از سریال های در حال پخش از شبکه یک سیما است که بازیگران مطرح عرصه هنر در آن نقش آفرینی کرده اند. خسرو احمدی هنرمند پیشکسوت کشورمان، یکی از […]

خسرو احمدی بازیگر زیرخاکی ۲ در بیمارستان بستری شد

سریال زیر خاکی ۲ به کارگردانی به کارگردانی جلیل سامان و تهیه کنندگی رضا نصیری نیا، یکی از سریال های در حال پخش از شبکه یک سیما است که بازیگران مطرح عرصه هنر در آن نقش آفرینی کرده اند.

خسرو احمدی هنرمند پیشکسوت کشورمان، یکی از بازیگران سریال زیر خاکی ۲ است که به دلیل ناراحتی در ناحیه چشم در بیمارستان بستری شده و تحت مداوا است.

خسرو احمدی

سریال زیرخاکی ۲ از روز عید فطر آغاز به پخش شده و داستان فصل اول را با اضافه شدن بازیگران جدید ادامه می دهد. خسرو احمدی در این سریال نقش عندلیبی همسایه حاج آقا مروت پور را بازی می کند که پسرش عاشق دختر آقای مروت پور شده است.

پسران خسرو احمدی

خسرو احمدی با بازی در مجموعه تلوزیونی النگ و دولنگ به کارگردانی ایرج طهماسب در سال ۱۳۷۰ به شهرت رسید. پس از آن در فیلم و سریالهای بسیاری همچون دختر شیرینی فروش، خوابگاه دختران، کلاه قرمزی و سروناز،سه زن،چهارراه استانبول، باخانمان، چرخ فلک، پایتخت ۱ و چراغ های خاموش و .. نقش آفرینی کرد.

رویش مدیا

بیشتر بخوانید
قربون صدقه های شاعرانه بهاره رهنما برای دخترش پریا
لینک کوتاه : https://rouyeshemrouz.ir/?p=17527

برچسب ها

خبرهای مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب‌ها