3

چهره های مشهور ایرانی متولد ۲۴ خرداد

  • کد خبر : 17766
  • 24 خرداد 1400 - 18:33
چهره های مشهور ایرانی متولد ۲۴ خرداد

سالروز تولد هنرمندان مشهور ایرانی در ۲۴ خرداد اگر شما هم جزو آن دسته از افراد هستید که دانستن جزئیاتی از زندگی هنرمندان و چهره های مشهور برایتان جذاب است بهتر است ادامه این مطلب از سری مطالب چهره های رویش را از دست ندهید. ما در این مطلب شما را با بیوگرافی کوتاهی از […]

سالروز تولد هنرمندان مشهور ایرانی در ۲۴ خرداد

اگر شما هم جزو آن دسته از افراد هستید که دانستن جزئیاتی از زندگی هنرمندان و چهره های مشهور برایتان جذاب است بهتر است ادامه این مطلب از سری مطالب چهره های رویش را از دست ندهید. ما در این مطلب شما را با بیوگرافی کوتاهی از بازیگران مطرح ایرانی متولد ۲۴ خرداد آشنا میکنیم.

نیلوفر خوش خلق

نیلوفر خوش‌خلق بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان زاده ۲۴ خرداد ۱۳۵۱ در آبادان است و مدتی در خارج از کشور زندگی کرده است. اولین فیلم نیلوفر خوش خلق روزگار جوانی بود که در سال ۱۳۷۷ نمایش داده می شد و امین حیایی هم در آن بازی می کرد . وی فعالیت سینمایی خود را در مقام بازیگری سینما از سال ۱۳۷۹ با فیلم مونس آغاز کرد. صمیمی ترین دوست نیلوفر خوش‌خلق در بین هنرمندان سحر ولدبیگی می باشد.

نیلوفر خوش خلق

نیلوفر خوش خلق همسر امین حیایی است و برای اولین بار در تلویزیون در سریال روزگار جوانی ایفای نقش کرد و بعد از آن کلاه پهلوی ، خوب بد زشت و نفس گرم را بازی کرد و دایره زنگی یکی از معروف ترین کارهای سینمایی اوست.

کیوان محمودنژاد

کیوان محمود نژاد متولد ۲۴خرداد ۱۳۵۷ در تهران و فرزند دوم خانواده است. فعالیت خود را از کودکی با تئاتر شروع کرد و با سینما و تلویزیون به شهرت رسید. از کودکی به تئاتر علاقه داشته و به کانون پرورش فکری کودکان می رفته است. در سن ۱۶ سالگی در کلاس استاد سمندریان رفت و پس از دیدن دوره هایی زیرنظر ایشان بازی در تئاتر را آغاز کرده است. پس از شاگردی کردن نزد اساتید مختلف و گذراندن رشته عکاسی در هنرستان وارد دانشگاه سینما و تئاتر شد و رشته سینما را در دانشگاه کاربردی ادامه داد.

بیشتر بخوانید
تولد چهره های مشهور ایرانی در 3 مهر

به طور دقیق در سال ۱۳۷۲ تئاتری بوده به سرپرستی دکتر قطب الدین صادقی به نام «مرد دیوانه، ببر فرزانه» که در آن کار هم، کار سایه بازی انجام داده و در بخش دیگر کمک به بازیگران، کم کم در سن ۱۵ سالگی در یک گروه کاملا حرفه ای تئاتر قرار گرفته و در سال ۷۴ وارد سینما و در سال ۷۵ وارد تلویزیون شده است.

کیوان محمودنژاد

کیوان محمودنژاد عضو انجمن بازیگران خانه تئاتر ایران است و در سریال هایی چون کیمیای خاک، قلب، نرگس، کلانتز، تصمیم نهایی و ماجراهای خانه شماره ۱۳ ایفای نقش کرده است.

هوتن شکیبا

هوتن شکیبا بازیگر سینما ، تئاتر و تلویزیون کشورمان، متولد ۲۴ خرداد ۱۳۶۳ در تهران، بازیگر است. او فارغ التحصل لیسانس رشته کارگردانی از دانشگاه سوره است و فوق لیسانس بازیگری خود را از دانشگاه هنر دریافت کرده. علاوه بر سینما به نقاشی علاقه داشته، اما در نهایت بازیگری تئاتر را انتخاب کرده است.

هوتن شکیبا اصالتاً کرد و بزرگ شده سنندج است و دراین‌باره می‌گوید: «متولد شده تهرانم. ولی در سنندج بزرگ شدم و بیشتر خود را سنندجی می‌دانم، در خانواده بزرگ شدم که مادرم معلم ابتدایی و پدرم کارمند بود.»

هوتن شکیبا

هوتن شکیبا را اغلب مخاطبان تلویزیون با نقش حبیب در سریال لیسانسه ها می شناسند. این بازیگر جوان که از دل تئاتر سر برآورد یکی از چهره های موفق سینما و تلویزیون است که در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد را دریافت کرد.

رویش مدیا

لینک کوتاه : https://rouyeshemrouz.ir/?p=17766

برچسب ها

خبرهای مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب‌ها