2

سالگرد ازدواج مهدی یغمایی و همسرش نگار

  • کد خبر : 18491
  • 27 خرداد 1400 - 19:30
سالگرد ازدواج مهدی یغمایی و همسرش نگار

سومین سالگرد ازدواج مهدی یغمایی مهدی یغمایی خواننده موسیقی پاپ کشورمان که در خرداد سال ۱۳۹۷ با همسرش نگار پیمان زناشویی بسته است، سومین سالگرد ازدواج خود را تبریک گفت. این هنرمند مطرح عرصه موسیقی با انتشار عکسی از حلقه های ازدواج خود دراینستاگرامش نوشت: تا تو هستی و غزل هست دلم تنها نیست محرمی […]

سومین سالگرد ازدواج مهدی یغمایی

مهدی یغمایی خواننده موسیقی پاپ کشورمان که در خرداد سال ۱۳۹۷ با همسرش نگار پیمان زناشویی بسته است، سومین سالگرد ازدواج خود را تبریک گفت.

این هنرمند مطرح عرصه موسیقی با انتشار عکسی از حلقه های ازدواج خود دراینستاگرامش نوشت:

تا تو هستی و غزل هست دلم تنها نیست

محرمی چون تو، هنوزم به چنین دنیا نیست

حلقه ازدواج مهدی یغمایی

زندگی نامه

مهدی یغمایی خواننده اهل مشهد که فعالیت هنری خود را با آواز سنتی آغاز کرد اما در ادامه مسیر خود را به خواندن موسیقی پاپ تغییر داد.

مهدی یغمایی پدرش مداح، و متولد شهرستان جندق از توابع استان اصفهان است. وی در همان سال‌های نوجوانی استعداد خواندن را در خود کشف کرد و پرورش داد تا این که از سال ۱۳۷۲نواختن پیانو و خواندن آواز سنتی را شروع کرد. خانوادهٔ مادری او متولد و ساکن شهرستان شاهرود هستند. وی بعد از سال‌ها تلاش در به دست آوردن تجربه در خواندن آواز سنتی به آرامی تصمیم خود را در تغییر سبک خوانندگی عملی کرد. او در سال ۱۳۸۰ با توجه به داشتن مهارت کامل در خواندن آواز سنتی با سبکی نو و جدا از موسیقی سنتی پا به عرصهٔ موسیقی ایران به صورت حرفه‌ای نهاد. 

یغمایی در سال ۱۳۷۴شروع به تحصیل در دانشگاه شاهرود نمود و در سال ۱۳۷۹ تحصیلات دانشگاهی خود را در رشتهٔ شیمی کاربردی به پایان رساند. یغمایی ابتدا همکاری خود را با گروه ژوان آغاز نمود و در همین راستا آلبومی شامل ۱۲ قطعهٔ موسیقی که از جمله معروف‌ترین آن‌ها می‌توان به دختر بهار؛ سایه؛ دلم تنگه؛ ستاره جون و .. اشاره نمود را منتشر کردند؛ و همچنین صادق یغمایی حرفهٔ برادر را در شاهرود ادامه می‌دهد.

بیشتر بخوانید
تولد دختر بانمک بازیگر جوکر

مهدی یغمایی از سال ۱۳۹۳ داوری برنامهٔ شب کوک با اجرای باربد بابایی را به عهده داشت و به‌عنوان میهمان دو بار در دورهمی دعوت شد. در مناسبت‌های بسیاری دعوت شده و سفیر مؤسسهٔ توانبخشی همدم مشهد است. یکی از مشهورترین کارهای مهدی یغمایی خواندن تیتراژ سریال نجلاست و از آهنگ های معروف او می توان جانا، نگارا، صنما، دختر بهار، سایه، دلم تنگه، ستاره جون و .. اشاره کرد.

رویش

لینک کوتاه : https://rouyeshemrouz.ir/?p=18491

برچسب ها

خبرهای مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب‌ها