داغ‌ترین‌ها

افشای راز تلخ زندگی ژیلا صادقی برای اولین بار تغییری تو بدنت که میگه مشکل تراکم استخوان داری شوخی بامزه علی صادقی با مسی تفریح جدید سارا نیکای پایتخت ادویه کباب تابه ای مجلسی؛ حتما امتحانش کن ماسکی جادویی برای لایه برداری کامل پوست صورت راز تلخ زندگی نیوشا ضیغمی فاش شد سنگ تمام پیمان معادی برای مریلا زارعی چرا کوبیده مرغ به سیخ نمیچسبه و به دست میچسبه؟ تیره ترین لک صورت را با آب پیاز درمان کنید + ماسک عذرخواهی آقای بازیگر بخاطر توهین زشت به زنان اصل ماجرای پارسا پیروزفر و بهاره مصدقیان + عکس جنجالی جوجه کباب رستورانی با چه موادی مزه دار میشه؟ داروهایی که افسردتون میکنن!! رازی که آناهیتا همتی درباره همسرش فاش کرد پیام احساسی نرگس محمدی برای تولد فریبا نادری علت بوی زهم تخم مرغ در املت و نیمرو + راه حل خطر عمل تغییر رنگ چشم؛ حقیقتی که نمیدونی عکس دیده نشده پارسا پیروزفر و بهاره مصدقیان آموزش پیتزا فوری بدون نیاز به خمیر و فر

4

چهره های مشهور ایرانی متولد ۲۸ خرداد

  • کد خبر : 18522
  • 28 خرداد 1400 - 19:47
چهره های مشهور ایرانی متولد ۲۸ خرداد

سالروز تولد هنرمندان مشهور ایرانی در ۲۸ خرداد آخرین ماه بهار هم تا چند روز دیگر سپری خواهد شد و تابستان از راه میرسد. در آخرین روزهای بهاری سال افراد زیادی در دنیا متولد شدند و از دنیا رفته اند. ۲۸ خرداد برای خیلی از افراد سالروز تولد و درگذشت عزیزانشان است. اگر برایتان جالب […]

سالروز تولد هنرمندان مشهور ایرانی در ۲۸ خرداد

آخرین ماه بهار هم تا چند روز دیگر سپری خواهد شد و تابستان از راه میرسد. در آخرین روزهای بهاری سال افراد زیادی در دنیا متولد شدند و از دنیا رفته اند.

۲۸ خرداد برای خیلی از افراد سالروز تولد و درگذشت عزیزانشان است. اگر برایتان جالب است که با چهره های مشهور ایرانی متولد ۲۸ خرداد آشنا شوید. ادامه این مطلب از چهره های رویش را از دست ندهید.

حمیرا ریاضی

حمیرا ریاضی بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان ۲۸ خرداد ۱۳۴۶ در تهران متولد شد. تحصیلات او در زمینه کارگردانی از دانشکده سینما و تئاتر است. ریاضی همچنین فارغ‌التحصیل کارگردانی تئاتر از دانشکده هنرهای زیبا در سال ۱۳۷۴ است.


زندگی هنری حمیرا ریاضی

حمیرا ریاضی بعد از ورود به دانشگاه تهران در سال ۱۳۶۹ فعالیت هنری خود در زمینه تئاتر را شروع کرد. در نمایشنامه تراژدی اسفندیار و پس از آن نمایش مهرگیاه و لیرشاه و ایلیات، چند و چون به چاه رفتن چوپان، بهرام چوبینه و هانچو حضور یافت و در ادامه به کارهای تلویزیونی و سینمایی دعوت شد. شروع فعالیت سینمایی او با بازی در فیلم‌ساز و ستاره (محرم زینال زاده) در سال ۱۳۷۳ بود.

شهرت ایشان در پروژه کاری پهلوانان نمی‌میرند به کارگردانی حسن فتحی در سال ۱۳۷۶بوده‌ است که از شبکه دوم سیما بر روی آنتن تلویزیون رفت. خانم ریاضی در این فیلم نقش لیلا را یه‌خوبی اجرا نمود. در مجموعه دیدنی وضعیت سفید به کارگردانی حمید نعمت‌الله نیز حضور یافت و در کنار افرادی همچون مونا احمدی، عباس غزالی، افسانه بایگان، ابوالفضل پورعرب، امیر حسین رستمی، سیما خضرآبادی، پوراندخت مهین، جواد هاشمی کار بی نظیری را اجرا نمود. سریال دختران یکی از معروف ترین سریال های تلویزیونی او است.

بیشتر بخوانید
بازیگرانی که در سال 99 ازدواج کردند

خانم ریاضی در ارتباط با نقش‌هایی که به او داده می‌شود بیان می‌دارد: برایم فرقی نمی‌کند نقش مثبت داشته باشم یا منفی، و جذابیت دراماتیک برایم کفایت دارد. او در سال ۱۳۷۸با علی اوسیوند (بازیگر) ازدواج کرد. این زوج هنری صاحب یک فرزند دختر به اسم یاسمین هستند.

حمیرا ریاضی

خسرو احمدی

خسرو احمدی بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان ۲۸ خرداد ۱۳۴۲ در تهران متولد شد. او فارغ التحصیل مقطع دیپلم رشته تجربی می باشد. بدون کلاس و یادگیری بازیگری را شروع کرد و با برنامه النگ و دولنگ به شدت به شهرت رسید و حالا سه پسر دارد.

بخاطر شغل پدرش که معمار بود و برخی مشکلات زندگی هیچ وقت به مدرسه نرفت، اما پدرش کتاب ها را تهیه و به او درس می داد و خسرو فقط در امتحانات شرکت می کرد.

کارگری

به جرات می توانم بگویم تمام شغل های این مملکت را تجربه کردم، چون مجبور بودم کار کنم، از گل فروشی سر چهار راه ها گرفته، تا کفاشی، نانوایی و دیگر مشاغل که شاید خوشایند نباشد.

ماجرای علاقه به بازیگری

پدرم معمار بود که هنوزم یادگاری از ساخته های او در تهران وجود دارد

مثل سینماهای خیابان انقلاب جنب لاله زار، سینمای های میدان امام حسین و سیمان کاری تالار سنگلج را پدر من انجام داده است

۵ ساله بودم که دو بلیت دعوت به نمایش تئاتر به پدرم دادند و رفتیم تئاتر دیدم و همین باعث شد به این هنرمند علاقمندم شدم

شروع بازیگری

بازیگری را بدون کلاس و بصورت تجربی در ۱۰ سالگی شروع کرد. او اولین بار در نمایش سیاه بازی بجای فردی که مریض شده بود بازی کرد. اما نمایش را خراب کرد و اخراج شد. بعدها همین باعث شد به سختی تمرین کند تا به تئاتر رسید.

بیشتر بخوانید
عکس دیده نشده پسر ریما رامین فر در برنامه عمو پورنگ

عکس های النگ و دولنگ

عکس های النگ و دولنگ کجا هستند

ورود به رادیو

زمانی که در شمال کشور در شهر قائم شهر زندگی می کرد به پیشنهاد دوستی وارد رادیو مازندران شد و به مدت یکسال مجری رادیو با زبان مازنی و فارسی بود

برگشت به تهران

بعدها در سال ۵۹ – ۶۰ به تهران مهاجرت کرد و در کنار کار در کارگاه ریخته گری و بعدها با کار در شرکت بیمه بصورت جدی تئاتر بازی کرد

ورود به تلویزیون و شهرت با دولنگ

بصورت جدی با سریال بیداران در سال ۱۳۶۹ از شبکه ۲ وارد قاب تلویزیون شد. بعد از مدت کوتاهی با برنامه کودک النگ و دولنگ به کارگردانی ایرج طهماسب که نقش النگ را عیسی یوسفی پور و دولنگ را خودش (خسرو احمدی) بازی می کرد به شدت به شهرت رسید.

خسرو احمدی

این بازیگر کشورمان بازیگری را از حدود سال ۶۷ آغاز کرد و از معروف ترین کارهای او میتوان به مجموعه النگ و دولنگ ایرج طهماسب اشاره کرد.

سریال های سالهای دور از خانه، چرخ فلک، همه خانواده من، تقدیر، باران عشق، قطار ابدی و زیر خاکی ۲، از مشهورترین فعالیت های خسرو احمدی در تلویزیون است.

رویش مدیا

لینک کوتاه : https://rouyeshemrouz.ir/?p=18522

برچسب ها

خبرهای مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب‌ها