2

چهره های مشهور ایرانی متولد ۳۱ خرداد

  • کد خبر : 18850
  • 31 خرداد 1400 - 12:09
چهره های مشهور ایرانی متولد ۳۱ خرداد

سالروز تولد چهره های مشهور ایرانی در ۳۱ خرداد در روزشمار تاریخ تولد چهره های مشهور ایرانی به آخرین روز از خردادماه رسیدیم. بهار با همه زیبایی ها و زشتی ها ، روزهای خوب و بدش سپری شد و فردا اولین روز تابستان و بلندترین روز سال است. در سی و یکمین روز از خردادماه […]

سالروز تولد چهره های مشهور ایرانی در ۳۱ خرداد

در روزشمار تاریخ تولد چهره های مشهور ایرانی به آخرین روز از خردادماه رسیدیم. بهار با همه زیبایی ها و زشتی ها ، روزهای خوب و بدش سپری شد و فردا اولین روز تابستان و بلندترین روز سال است.

در سی و یکمین روز از خردادماه افراد زیادی در دنیا متولد شدند، از دنیا رفتند. این روز یادآور خاطرات خوب و بد زیادی برای افراد است. ما در این مطلب شما را با چهره های مشهور ایرانی متولد ۳۱ خرداد آشنا میکنیم.

هادی حجازی فر

هادی حجازی فر بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان ۳۱ خرداد ۱۳۵۵ در خوی متولد شد.

چهره هادی حجازی فر

این بازیگر کشورمان از چهره های شناخته شده تئاتر است که با فیلم مزرعه پدری به سینماها آمد و در فیلم هایی چون ایستاده در غبار و ماجرای نیمروز در میان مردم شناخته شد.

عزت الله انتظامی

عزت الله انتظامی بازیگر پیشکسوت و باسابقه کشورمان در عرصه سینما ، تئاتر و تلویزیون ۳۱ خرداد ۱۳۰۳ در تهران متولد شد.

چهره عزت الله انتظامی

آقای بازیگر سینما ایران در سال ۸۲ به عنوان چهره ماندگار شناخته شد و فیلم های زیادی در سینما و تلویزیون بازی کرده است. فیلم های حاجی واشینگتن، اجاره نشین ها، گراند سینما، هامون، بانو، گاو، ستارخان، صادق کرده، خانه خلوت، ناصرالدین شاه اکتور سینما، روز فرشته، روسری آبی، مینای شهر خاموش، ستاره ها ۱:ستاره می شود، دیوانه از قفس پرید، خانه ای روی آب و راه آبی ابریشم اوج هنرنمائی و فیلم های ماندگار او در کارنامه سینمایی اش است.

امیر جدیدی

امیر جدیدی بازیگر جوان سینما و تلویزیون کشورمان ۳۱ خرداد ۱۳۶۳ در تهران متولد شد.

تصویر امیر جدیدی

امیر جدیدی حضور در سینما را از سال ۸۹ با فیلم آفریقا ساخته هومن سیدی آغاز کرد و بازی او مورد توجه بسیاری از اهالی دنیای هنر قرار گرفت. این بازیگر جوان کشورمان در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر توانست سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد را از آن خود کند. امیر جدیدی در فیلم قهرمان ساخته اصغر فرهادی نقش اول را ایفا می کند.

بیشتر بخوانید
عکسی زیبا از آلبوم خانوادگی ساعد سهیلی و همسرش

شهره لرستانی

شهره لرستانی بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان ۳۱ خرداد ۱۳۴۵ در تهران متولد شد.

چهره شهره لرستانی

شهره لرستانی بازیگری را از تئاتر در سال ۱۳۶۴ آغاز کرد و علاوه بر بازیگری کارگردانی چند نمایش را هم برعهده داشت. سال ۷۰ و فیلم سینمایی نیاز اولین تجربه بازیگری شهره لرستانی در سینما بود و پیش از آن، این بانوی هنرمند در تلویزیون جلوی دوربین رفته بود.

رویش مدیا

لینک کوتاه : https://rouyeshemrouz.ir/?p=18850

برچسب ها

خبرهای مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب‌ها