6

طرز تهیه “سالاد ماکارانی بدون کالباس” بسیار خوشمزه

  • کد خبر : 19900
  • 03 تیر 1400 - 20:46
طرز تهیه “سالاد ماکارانی بدون کالباس” بسیار خوشمزه

استفاده از انواع کالباس در درست‌کردن سالاد ماکارانی، مانند قانونی نانوشته در بین افراد جا افتاده و سبب شده است تا بسیاری از کسانی که به این سالاد علاقه دارند، قید تهیه‌ و نوش‌جان‌کردن این پیش‌غذای خوشمزه را بزنند؛ اما ما امروز قصد داریم به شما یاد بدهیم که چطور می‌توانید بدون کالباس و ژامبون […]

استفاده از انواع کالباس در درست‌کردن سالاد ماکارانی، مانند قانونی نانوشته در بین افراد جا افتاده و سبب شده است تا بسیاری از کسانی که به این سالاد علاقه دارند، قید تهیه‌ و نوش‌جان‌کردن این پیش‌غذای خوشمزه را بزنند؛ اما ما امروز قصد داریم به شما یاد بدهیم که چطور می‌توانید بدون کالباس و ژامبون نیز یک سالاد ماکارانی بسیار لذیذ را در مدت زمانی کوتاه آماده کنید.

با ما همراه باشید تا با ساده‌ترین روش‌های درست‌کردن سالاد ماکارانی بدون کالباس آشنا شوید و یک گزینه‌ی بسیار سریع و خوشمزه را به منوی غذایی خود اضافه کنید

مواد سالاد ماکارانی بدون کالباس :

ماکارانی فرمی: پیمانه نخود فرنگی :سه چهارم پیمانه ذرت :یک پیمانه تخم مرغ:۲ عدد بزرگ فلفل دلمه ای قرمز:نصف یک فلفل متوسط پیاز قرمز:یک سوم پیمانه خرد شده ساقه کرفس :دو عدد متوسط جعفری: قاشق غذاخوری خرد شده سس مایونز:دو سوم پیمانه سس خردل:یک قاشق غذاخوری سرکه سیب :۲ قاشق غذاخوری نمک و فلفل :به میزان لازم
سالاد ماکارونی بدون کالباس
سالاد ماکارانی بدون کالباس خوشمزه و ساده

طرز تهیه سالاد ماکارانی بدون کالباس :

در ابتدا باید بعضی از مواد را که شامل تخم مرغ، نخود فرنگی ، ذرت و ماکارانی می باشند را بپزید.البته میتوان ازذرت و نخود کنسروی هم استفاده کرد.

برای پخت ماکارانی یک قابلمه را پر از آب کرده و روی حرارت قرار دهید. زمانی که آب به جوش آمد، ماکارانی را به همراه زردچوبه، نمک، و کمی روغن زیتون داخل آب ریخته و بگذارید تا ماکارونی کاملا نرم و پخته شود.

زمان پخته شدن ماکارانی ها همیشه روی جلدشان درج می شود. سپس ماکارانی پخته شده را آبکش کنید و برای چند ثانیه زیر آب سرد شیر قرار دهید تا نشاسته های مانده در آن خارج شود.

بیشتر بخوانید
ترفند نچسبیدن کیک به قالب و قابلمه

ماکارانی را کنار بگذارید تا سرد شود. تخم مرغ های آبپز شده را به صورت مکعبی خرد کنید. سپس پیاز قرمز، کرفس و فلفل دلمه ای را هم به صورت نگینی خرد کرده و کنار بگذارید.

در مرحله بعد سراغ درست کردن سالاد بروید. سس مایونز، سس خردل، جعفری خرد شده و سرکه را درون کاسه ای بریزید و خوب هم بزنید تا مخلوط شوند.

همه مواد را داخل یک کاسه بزرگ بریزید و خوب زیر و رو کنید. در نهایت مقداری نمک و فلفل به سالاد اضافه کرده و مواد را به آرامی هم بزنید. روی کاسه را با سلفون بپوشانید و به مدت ۲ ساعت داخل یخچال قرار دهید تا سرد شود.

برای تزیین سالاد ماکارانی ساده می توانید از برگ جعفری، گوجه گیلاسی، ذرت پخته یا نخود فرنگی پخته استفاده کنید.

سالاد ماکارونی بدون کالباس
سالاد ماکارانی بدون کالباس سریع و لذیذ

رویش مدیا

لینک کوتاه : https://rouyeshemrouz.ir/?p=19900

برچسب ها

خبرهای مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب‌ها