داغ‌ترین‌ها

تغییری تو بدنت که میگه مشکل تراکم استخوان داری شوخی بامزه علی صادقی با مسی تفریح جدید سارا نیکای پایتخت ادویه کباب تابه ای مجلسی؛ حتما امتحانش کن ماسکی جادویی برای لایه برداری کامل پوست صورت راز تلخ زندگی نیوشا ضیغمی فاش شد سنگ تمام پیمان معادی برای مریلا زارعی چرا کوبیده مرغ به سیخ نمیچسبه و به دست میچسبه؟ تیره ترین لک صورت را با آب پیاز درمان کنید + ماسک عذرخواهی آقای بازیگر بخاطر توهین زشت به زنان اصل ماجرای پارسا پیروزفر و بهاره مصدقیان + عکس جنجالی جوجه کباب رستورانی با چه موادی مزه دار میشه؟ داروهایی که افسردتون میکنن!! رازی که آناهیتا همتی درباره همسرش فاش کرد پیام احساسی نرگس محمدی برای تولد فریبا نادری علت بوی زهم تخم مرغ در املت و نیمرو + راه حل خطر عمل تغییر رنگ چشم؛ حقیقتی که نمیدونی عکس دیده نشده پارسا پیروزفر و بهاره مصدقیان آموزش پیتزا فوری بدون نیاز به خمیر و فر جواب رٌک نعیمه نظام دوست درباره دلیل ازدواج نکردنش

4

مرگ زن جوان بخاطر لباس دست دوم!

  • کد خبر : 22385
  • 20 تیر 1400 - 22:20

لباس دست دوم مدت ها است در مورد استفاده از لباس های دست دوم هشدار و نکاتی مبنی بر احتیاط ارائه می شود و میدانیم که استفاده از این دست لباس ها بخصوص اگر صحیح وارد چرخه ی شستشو نشوند میتواند برای سلامت بدن مضر باشد. ناپدید شدن زن جوان پای پلیس را وسط کشید، تحقیقات […]

لباس دست دوم

مدت ها است در مورد استفاده از لباس های دست دوم هشدار و نکاتی مبنی بر احتیاط ارائه می شود و میدانیم که استفاده از این دست لباس ها بخصوص اگر صحیح وارد چرخه ی شستشو نشوند میتواند برای سلامت بدن مضر باشد.

ناپدید شدن زن جوان پای پلیس را وسط کشید، تحقیقات ادامه یافت تا اینکه ارتباط مفقود شدن این زن با لباس دست دوم روشن شد!

این بخش از گوناگون رویش در مورد اتفاق بدی خواهد گفت که مرتبط با لباس دست دوم است. اما نه در بحث استفاده و عوارض سلامتی آنها بلکه اتفاقی دیگر که پایان تلخی برای زن جوان داشت.

مرگ در سطل مهربانی

آخرین تصویری که از ” آلارا لارنس ” ۳۳ ساله وجود دارد، او را نزدیک مرکز خرید استوکلند بالدیویس در راکینگام، استرالیای غربی نشان می دهد. این مادر جوان از خودروی خود پیاده شده است. به سمت سطلی میرود که مخصوص لباس های دست دوم اهدا شده به خیریه است.

چنانچه می دانید بسیاری از کشورها به جای دیوار مهربانی، مخزنی شبیه سطلی بزرگ و درب دار دارند که لباس های قدیمی و دست دوم خود را داخل آن میگذارند. اگر فردی نیازمند به این لباس ها بود بتواند از آنها استفاده کند. از قرار معلوم ” آلارا لارنس ” تصمیم داشته سری به این سطل بزند که دچار حادثه شد.

سر خوردن پای او و زندانی شدنش داخل سطل لباس های خیریه به شکلی که از پاهایش آویزان بود، باعث خفگی و مرگ تلخ او شد. این زن با هدف رسیدن به یک لباس رایگان، ارزشمند ترین داشته ی خود یعنی جانش را از دست داد.

بیشتر بخوانید
ازدواج خواهر و برادر دوقلو باهم ؟!

جسد ” آلارا لارنس ” در ساعات اولیه صبح روز سه شنبه پیدا شد. زمانی که خانم لارنس توسط اعضای وحشت زده آن منطقه در ساعت ۵ صبح پیدا شود، جان خود را از دست داده بود.

گروهبان ارشد کارآگاه راکینگام ، “اندرو الیوت” گفت: تجزیه و تحلیل نشان می دهد که وی ممکن است خفه شده باشد. طی تحقیقات ما مرگ غیر مشکوکی رخ داده است که در آن این زن به طرز غم انگیزی در شرایط بسیار ناگوار فوت کرده است.


رویش مدیا

لینک کوتاه : https://rouyeshemrouz.ir/?p=22385

برچسب ها

خبرهای مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب‌ها