4

انتقام عجیب مادرشوهر از عروس با شام عروسی

  • کد خبر : 22449
  • 21 تیر 1400 - 14:39
انتقام عجیب مادرشوهر از عروس با شام عروسی

شام عروسی و مادر شوهر هر عروس و دامادی دوست دارند مراسم خوبی داشته باشند. پذیرایی های برنامه ریزی شده در این روز مورد پسند تمام میهمانان باشد. برای همین سعی می کنند بهترین خوردنی ها، غذاها و انواع دسرهای خوشمزه را برای پذیرایی از میهمانان در نظر بگیرند. البته اگر مثل ماجرای عروس و […]

شام عروسی و مادر شوهر

هر عروس و دامادی دوست دارند مراسم خوبی داشته باشند. پذیرایی های برنامه ریزی شده در این روز مورد پسند تمام میهمانان باشد. برای همین سعی می کنند بهترین خوردنی ها، غذاها و انواع دسرهای خوشمزه را برای پذیرایی از میهمانان در نظر بگیرند. البته اگر مثل ماجرای عروس و دامادی که در این مطلب خواهید خواند، منوی غذای شب عروسی شان باعث ناراحتی میهمانان نشود.

مادرشوهر از قبل گفته بود که یک سورپرایز ویژه برای عروس و داماد دارد و میخواهد آنها را غافلگیر کند. اما عروس بینوا نمیدانست قرار است در این حد غافلگیر شود.

یکی از کاربران Reddit ماجرای عجیبی از مراسم ازدواجی که اخیرا در آن حضور داشت صحبت کرد و اتفاق ناخوشایندی را که به دلیل نامناسب بودن منوی پذیرایی برای میهمانان افتاده بود، بازگو کرد.

عروس و دامادی که نامشان منتشر نشده است، در یکی از شهرهای اروپا مراسم ازدواج خود را برگزار کردند. نوبت به سرو شام رسید. از قرار معلوم منوی شام را مادر داماد مشخص کرده بود و تمام کارهای مربوط به پذیرایی از میهمانان به عهده ی او بود. پذیرایی که خاطره ی بدی برای زوج جوان و میهمانان ساخت.

غافلگیری عروس و داماد

مادر داماد به قول خودش گفته بود قصد غافلگیر کردن پسر و عروسش را دارد. برای همین جزئیات منوی شام را فاش نکرده بود. میز چیده شد و عروس و داماد و میهمانان شاهد یک میز غذای خوش رنگ و لعاب بودند. اما میز پذیرایی یک ایراد بزرگ داشت، همه چیز با لبنیات و پنیر تدارک دیده شده بود. یعنی دسر سفارش داده شده پنیر داشت. غذای اصلی و حتی سالادها هم در ترکیبات اصلی خود پنیر داشتند.

بیشتر بخوانید
داستان کودکانه و زیبای حضرت نوح

تعجب در چهره ی همه حاضرین دیده می شد. اما مادرشوهر با اعتماد بنفس کامل میهمانان را دعوت به میل انواع غذا و دسرها می کرد. عروس که قرار بود به اصطلاح غافلگیر شود، با دیدن این صحنه و اوضاع به بدترین شکل ممکن غافلگیر شد. اما برای حفظ ظاهر چیزی نگفت.

مدت زیادی طول نکشید که کم کم میهمانان مجبور به مراجعه به دستشویی شدند. حال بیش از نصف میهمانان خوب نبود و خیلی ها مجبور شدند مراسم را ترک کنند. بیشتر از میهمانان، این عروس و داماد بودند که حالشان بد بود و از برنامه ریزی مادرشوهر ناراحت.

شخصی که این ماجرا را به اشتراک گذاشته است در انتها گفت : همه حالشان بد بود بجز چند نفر که یکی از آنها مادرشوهر و دونفر دیگر، خواهران داماد بودند. گفته ها حاکی از آن است که این مادرشوهر رابطه خوبی با عروسش نداشته و با ازدواج او با پسرش مخالف بوده برای همین سعی در انتقام از عروسش را داشت.

رویش مدیا

لینک کوتاه : https://rouyeshemrouz.ir/?p=22449

برچسب ها

خبرهای مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب‌ها