داغ‌ترین‌ها

افشای راز تلخ زندگی ژیلا صادقی برای اولین بار تغییری تو بدنت که میگه مشکل تراکم استخوان داری شوخی بامزه علی صادقی با مسی تفریح جدید سارا نیکای پایتخت ادویه کباب تابه ای مجلسی؛ حتما امتحانش کن ماسکی جادویی برای لایه برداری کامل پوست صورت راز تلخ زندگی نیوشا ضیغمی فاش شد سنگ تمام پیمان معادی برای مریلا زارعی چرا کوبیده مرغ به سیخ نمیچسبه و به دست میچسبه؟ تیره ترین لک صورت را با آب پیاز درمان کنید + ماسک عذرخواهی آقای بازیگر بخاطر توهین زشت به زنان اصل ماجرای پارسا پیروزفر و بهاره مصدقیان + عکس جنجالی جوجه کباب رستورانی با چه موادی مزه دار میشه؟ داروهایی که افسردتون میکنن!! رازی که آناهیتا همتی درباره همسرش فاش کرد پیام احساسی نرگس محمدی برای تولد فریبا نادری علت بوی زهم تخم مرغ در املت و نیمرو + راه حل خطر عمل تغییر رنگ چشم؛ حقیقتی که نمیدونی عکس دیده نشده پارسا پیروزفر و بهاره مصدقیان آموزش پیتزا فوری بدون نیاز به خمیر و فر

6

نقشه زن جوان برای تلافی خیانت نامزد پولدارش

  • کد خبر : 23352
  • 28 تیر 1400 - 0:39
نقشه زن جوان برای تلافی خیانت نامزد پولدارش

انتقام جالب زن جوان بعد خیانت نامزد پولدارش وقتی مردی به همسر و یا نامزد خود خیانت می کند قطعا انتظار عکس العمل و یا به قول معروف حرکتی به عنوان انتقام از طرف او را دارد اما مطمئنا نمیداند چگونه و با چه نقشه ای این انتقام را خواهد گرفت، ممکن است این انتقام […]

انتقام جالب زن جوان بعد خیانت نامزد پولدارش

وقتی مردی به همسر و یا نامزد خود خیانت می کند قطعا انتظار عکس العمل و یا به قول معروف حرکتی به عنوان انتقام از طرف او را دارد اما مطمئنا نمیداند چگونه و با چه نقشه ای این انتقام را خواهد گرفت، ممکن است این انتقام با انتشار اسنادی خصوصی باشد و یا با ارسال صدها کیلو پیاز برای او، یا شاید مثل خانمی که ماجرایش را در این بخش از گوناگون رویش می خوانید با ثبت کردن تعداد زیادی جریمه رانندگی، قصد در تلافی داشته باشد.

زن جوان که از نامردی و خیانت نامزد ثروتمندش به شدت ناراحت بود با یک برنامه ریزی دقیق و همدستی مردی دیگر کار او را تلافی کرد و از او به نوعی انتقام گرفت.

نحوه انتقام زن جوان از نامزد نامردش

رسانه های چینی اخیراً یک مورد عجیب و غریب را گزارش کردند که در آن زن جوانی از شائوکسینگ، استان ژجیانگ چین شرقی، با استفاده از اتومبیل شخصی نامزد سابقش سعی در انتقام گرفتن از او داشت.

از قرار معلوم نامزد سابق این زن جوان، او را به خاطر زن دیگری ترک کرده بود برای همین موج خشم و انتقام را در وجود او ایجاد کرده بود.. این زن جوان که ” لو ” نام دارد، ادعا می شود که مرد دیگری را متقاعد کرده است که ماشین نامزد سابق “لو ” را از طریق یک برنامه آنلاین اجاره اتومبیل اجاره کند و سپس با تخلفات رانندگی پی در پی او را به دردسر بیاندازد.

بیشتر بخوانید
ازدواج غم انگیز 2 خواهر با یک مرد در یک روز

مرد اجیر شده طبق نقشه خودروی گرانقیمت آئودی را اجاره کرد و تحویل زن جوان داد، این زن هم به هر شکلی که ممکن بود به تخلفات رانندگی پرداخت و در عرض ۲ روز ۴۹ چراغ قرمز را رد و سایر قوانین راهنمایی و رانندگی را نقض کرد.

تلافی خیانت نامزد

نقشه زن جوان برای انتقام از نامزد ثروتمند خود

همه چیز خوب پیش رفت اما چیزی که زن جوان روی آن حساب نکرده بود، دوربین های پلیس که تمام تخلفات او پشت فرمان آئودی اجاره ای را ثبت کرده بود. با جستجوی سوابق، پلیس به سرعت دریافت که این وسیله نقلیه یک خودروی اجاره ای است که مالک آن “کیان” نام دارد.

زن جوان در اداره ی پلیس حاضر شد و نامزد سابقش هم برای روشن شدن ماجرا به همان اداره ی پلیس آمد تا قانون برای این تخلف تصمیم بگیرد.

رویش مدیا

لینک کوتاه : https://rouyeshemrouz.ir/?p=23352

برچسب ها

خبرهای مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب‌ها