داغ‌ترین‌ها

تغییری تو بدنت که میگه مشکل تراکم استخوان داری شوخی بامزه علی صادقی با مسی تفریح جدید سارا نیکای پایتخت ادویه کباب تابه ای مجلسی؛ حتما امتحانش کن ماسکی جادویی برای لایه برداری کامل پوست صورت راز تلخ زندگی نیوشا ضیغمی فاش شد سنگ تمام پیمان معادی برای مریلا زارعی چرا کوبیده مرغ به سیخ نمیچسبه و به دست میچسبه؟ تیره ترین لک صورت را با آب پیاز درمان کنید + ماسک عذرخواهی آقای بازیگر بخاطر توهین زشت به زنان اصل ماجرای پارسا پیروزفر و بهاره مصدقیان + عکس جنجالی جوجه کباب رستورانی با چه موادی مزه دار میشه؟ داروهایی که افسردتون میکنن!! رازی که آناهیتا همتی درباره همسرش فاش کرد پیام احساسی نرگس محمدی برای تولد فریبا نادری علت بوی زهم تخم مرغ در املت و نیمرو + راه حل خطر عمل تغییر رنگ چشم؛ حقیقتی که نمیدونی عکس دیده نشده پارسا پیروزفر و بهاره مصدقیان آموزش پیتزا فوری بدون نیاز به خمیر و فر جواب رٌک نعیمه نظام دوست درباره دلیل ازدواج نکردنش

5

تولد چهره های مشهور ایرانی در ۳۱ تیر

  • کد خبر : 23664
  • 31 تیر 1400 - 12:29
تولد چهره های مشهور ایرانی در ۳۱ تیر

هنرمندان مشهور ایرانی که در ۳۱ تیر متولد شدند امروز ۳۱ تیر آخرین روز از اولین فصل تابستان می باشد که ثانیه به ثانیه در حال رفتن است و تا چشم برهم بزنی مرداد گرمترین ماه سال از راه میرسد. در روزهایی که گرمای هوا هر روز بیشتر از روز قبل میشود امیدواریم خانه دلتان […]

هنرمندان مشهور ایرانی که در ۳۱ تیر متولد شدند

امروز ۳۱ تیر آخرین روز از اولین فصل تابستان می باشد که ثانیه به ثانیه در حال رفتن است و تا چشم برهم بزنی مرداد گرمترین ماه سال از راه میرسد. در روزهایی که گرمای هوا هر روز بیشتر از روز قبل میشود امیدواریم خانه دلتان گرم باشد و روزگار به کامتان.

در روزشمار تاریخ تولد چهره های مشهور ایرانی به آخرین روز از تیرماه رسیدیم. امروز ۳۱ تیر همزمان با سالروز تولد چند تن از چهره های مشهور ایرانی است که در ادامه شما را با بیوگرافی کوتاهی از آنها آشنا میکنیم.

سام درخشانی

سام درخشانی بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان ۳۱ تیر ۱۳۵۴ در تهران متولد شد.

سام درخشانی

سام درخشانی بازیگری را در کلاسهای بازیگری حمید سمندریان آموخت و بازی در سریال های طنز و جدی مانند نابرده رنج ، پژمان ، پشت بام تهران و گسل از او چهره محبوب تری ساخته است.

لیلی رشیدی

لیلی رشیدی بازیگر کشورمان و دختر زنده یاد داوود رشیدی ۳۱ تیر ۱۳۵۲ در تهران متولد شد.

لیلی رشیدی

لیلی رشیدی مادر خانمی معروف مجموعه زی زی گولو بود و در جدیدترین حضور خود جلوی دوربین سریال مردم معمولی رفت و فیلم آوا آخرین کار سینمایی اوست.

خسرو سینا

خسرو سینا نویسنده و کارگردان کشورمان ۳۱ تیر ۱۳۵۰ در مهاباد متولد شد.

خسرو سینا

خسرو سینا دانش آموخته کارگردانی تئاتر است و اغلب آثار او در شبکه های استانی پخش شده و در زمینه دوبله نیز فعالیت هایی داشته است.

رویش مدیا

بیشتر بخوانید
تولد چهره های مشهور ایرانی در 3 آبان
لینک کوتاه : https://rouyeshemrouz.ir/?p=23664

برچسب ها

خبرهای مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب‌ها