داغ‌ترین‌ها

بیمارانی که ورزش برایشان واجب است نسبت و رابطه خانم بازیگر با همسر علی دایی ؟! آموزش شیرینی نخودچی بدون فر؛ راحت و فوری عکسی که بتازگی از همسر سروش صحت وایرال شده دیگه شکلات پذیرایی نخر؛ اینطوری تو خونه درست کن اثرات مخرب دیابت روی دهان و دندان شیرینی نخودچی عید، با روغن مایع و بدون استراحت بازیگران خانه به دوش در کنار همسر و خانواده شان افزایش گردش خون بدون دارو بدون رژیم ابراز دلتنگی نجم الدین شریعتی برای یک زن وسط برنامه! افطاری های خوشمزه ای که نیم ساعته آماده میشن تعداد واقعی فرزندان بنیامین بهادری لو رفت نخوردن غذای آماده چه فایده ای برامون داره؟ اسم عشق سابق بهنوش بختیاری لو رفت دستور پخت پاستای سبزیجات رژیمی بازیگر مرد معروف از همسرش کتک خورد! خواص باورنکردنی گیاه والک یا سیر وحشی عکس وایرال شده بازیگران دونگی در یک عروسی روز جهانی زن در صفحه حامد بهداد و دیگر بازیگران فندق افسونگر چیست و چه فواید درمانی زیبایی دارد؟

6

چهره های مشهور ایرانی متولد ۱۳ مرداد

  • کد خبر : 24189
  • 13 مرداد 1400 - 10:59
چهره های مشهور ایرانی متولد ۱۳ مرداد

کدام هنرمندان مشهور ایرانی متولد ۱۳ مرداد هستند؟ در روزشمار تاریخ تولد چهره های مشهور ایرانی به سیزدهمین روز از مردادماه رسیدم . امروز سیزدهم مرداد همزمان با سالروز تولد افراد زیادی در دنیاست که ما در این مطلب به معرفی چهره های مشهور ایرانی متولد امروز می پردازیم. اگر برایتان جالب است که بدانید […]

کدام هنرمندان مشهور ایرانی متولد ۱۳ مرداد هستند؟

در روزشمار تاریخ تولد چهره های مشهور ایرانی به سیزدهمین روز از مردادماه رسیدم . امروز سیزدهم مرداد همزمان با سالروز تولد افراد زیادی در دنیاست که ما در این مطلب به معرفی چهره های مشهور ایرانی متولد امروز می پردازیم.

اگر برایتان جالب است که بدانید کدام یک از چهره های مشهور ایرانی امروز متولد شده اند ادامه این مطلب از بخش فرهنگ و هنر رویش را از دست ندهید.

محمدرضا تخت کشیان

محمدرضا تخت کشیان تهیه کننده مشهور سینما و تلویزیون ۱۳ مرداد ۱۳۳۵ در تهران متولد شد.

تولد محمدرضا تخت کشیان
تولد محمدرضا تخت کشیان در کنار بهروز شعیبی

محمدرضا تخت کشیان تهیه کنندگی را از سال ۶۲ آغاز کرد و به عنوان تهیه کننده در فیلم و سریال های زیادی حضور داشته است. از جمله آنها میتوان به روز بلوا، جهان با من برقص، یتیم خانه ایران، کلاه پهلوی، زندگی با چشمان بسته، دستهای خالی ، اسپاگی در هشت دقیقه، دیوانه ای از قفس پرید، من ترانه ۱۵ سال دارم، گاهی به آسمان نگاه کن و… اشاره کرد.

بیشتر بخوانید
قتل طرفدار جنجالی بهنوش بختیاری
لینک کوتاه : https://rouyeshemrouz.ir/?p=24189

برچسب ها

خبرهای مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. بی مزه ترین و در اصطلاح رسانه ای زردترین موضوع همین ” روزشمار تاریخ تولد چهره های مشهور ایرانی” است که هیچ فایده ای برای مردم ندارد. کار تابناک را بسیار بی ارزش و سطح پایین جلوه میدهد. آیا تابناک واقعا رسانه زرد است؟، موضوعات مفید بنویس

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب‌ها