داغ‌ترین‌ها

افشای راز تلخ زندگی ژیلا صادقی برای اولین بار تغییری تو بدنت که میگه مشکل تراکم استخوان داری شوخی بامزه علی صادقی با مسی تفریح جدید سارا نیکای پایتخت ادویه کباب تابه ای مجلسی؛ حتما امتحانش کن ماسکی جادویی برای لایه برداری کامل پوست صورت راز تلخ زندگی نیوشا ضیغمی فاش شد سنگ تمام پیمان معادی برای مریلا زارعی چرا کوبیده مرغ به سیخ نمیچسبه و به دست میچسبه؟ تیره ترین لک صورت را با آب پیاز درمان کنید + ماسک عذرخواهی آقای بازیگر بخاطر توهین زشت به زنان اصل ماجرای پارسا پیروزفر و بهاره مصدقیان + عکس جنجالی جوجه کباب رستورانی با چه موادی مزه دار میشه؟ داروهایی که افسردتون میکنن!! رازی که آناهیتا همتی درباره همسرش فاش کرد پیام احساسی نرگس محمدی برای تولد فریبا نادری علت بوی زهم تخم مرغ در املت و نیمرو + راه حل خطر عمل تغییر رنگ چشم؛ حقیقتی که نمیدونی عکس دیده نشده پارسا پیروزفر و بهاره مصدقیان آموزش پیتزا فوری بدون نیاز به خمیر و فر

5

تولد و درگذشت چهره های مشهور ایرانی در ۱ شهریور

  • کد خبر : 24249
  • 02 شهریور 1400 - 13:25
تولد و درگذشت چهره های مشهور ایرانی در ۱ شهریور

این چهره های مشهور ایرانی متولد و درگذشته ۱ شهریورند روز اول شهریور در تقویم ما روز بزرگداشت ابوعلی سینا و روز پزشک نام گذاری شده است. امروز سالروز تولد و درگذشت افراد زیادی در دنیا است که ما در این مطلب به معرفی چهره های مشهور ایرانی متولد و درگذشته در این روز اشاره میکنیم. اگر […]

این چهره های مشهور ایرانی متولد و درگذشته ۱ شهریورند

روز اول شهریور در تقویم ما روز بزرگداشت ابوعلی سینا و روز پزشک نام گذاری شده است. امروز سالروز تولد و درگذشت افراد زیادی در دنیا است که ما در این مطلب به معرفی چهره های مشهور ایرانی متولد و درگذشته در این روز اشاره میکنیم.

اگر برایتان جالب است که بدانید کدام یک از چهره های مشهور ایرانی متولد و درگذشته ۱ شهریور هستند ادامه این مطلب از چهره های رویش را از دست ندهید.

گوهر خیراندیش

گوهر خیراندیش بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان ۱ شهریور ۱۳۳۳ در شیراز متولد شد.

گوهر خیراندیش

گوهر خیراندیش کارش را با تئاتر در شیراز آغاز کرد و بعد از آشنایی با همسرش جمشید اسماعیل خانی فعالیت او در تئاتر جدی تر شد و حضور پررنگی را در سینما و تلویزیون تجربه کرد.

مهدی سلطانی

مهدی سلطانی سروستانی بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان ۱ شهریور ۱۳۵۰ در شیراز متولد شد.

مهدی سلطانی

مهدی سلطانی، هاشم خان دماوندی سریال شهرزاد و حاج علی سریال پدر است که با نقش هایی موفق در سریال های تلویزیون چون مادرانه، پدر، مدینه، زیر پای مادر، هفت سنگ و آقازاده شناخته می شود.

مهین شهابی

مهین شهابی بازیگر کشورمان در سال ۱۳۱۵ متولد شد و ۱ شهریور ۱۳۸۹ در تهران درگذشت.

مهین شهابی

مهین شهابی با سریال آینه ساخته غلامحسین لطفی به شهرت رسید. تله فیلم بیا از گذشته حرف بزنیم آخرین کار تلویزیونی مهین شهابی بود.

رویش مدیا

بیشتر بخوانید
چهره های مشهور ایرانی متولد 30 فروردین
لینک کوتاه : https://rouyeshemrouz.ir/?p=24249

برچسب ها

خبرهای مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. این چه طرز خبر گذاشتنه؟ همچین نوشتید درگذشت و عکس خانم خیراندیش رو گذاشتید هر کی ندونه فکر میکنه ایشون درگذشتند!!

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب‌ها