9

چرا روزبه حصاری در “بچه مهندس ۴” ایفا نقش نکرده است؟

  • کد خبر : 698
  • 12 اردیبهشت 1400 - 12:20
چرا روزبه حصاری در “بچه مهندس ۴” ایفا نقش نکرده است؟
چرا روزبه حصاری بازیگر نقش جواد جوادی در این فصل از سریال ایفا نقش نکرده است؟
محمدرضا رهبری در فیلم بچه مهندس ۴

با توجه به پخش سریال بچه مهندس ۴ از تلوزیون، برای بسیاری از مخاطبین این سوال ایجاد شده که چرا روزبه حصاری بازیگر نقش جواد جوادی در این فصل از سریال ایفا نقش نکرده است؟

سوالی که تهیه کننده این مجموعه در مرحله پیش تولید این سریال به آن پاسخ داد. بسیاری از رسانه‌ها به نقل از سعید سعدی، تهیه کننده سریال «بچه مهندس ۴»، کنار گذاشته شدن «روزبه حصاری» بازیگر نقش «جواد جوادی» و در واقع نقش اول سریال را رسانه‌ای کردند. سعید سعدی تهیه کننده سریال بچه مهندس ۴ در آذرماه در پاسخ به رسانه‌ها  درخواست‌های غیر متعارف این بازیگر را دلیل حذف او از این مجموعه عنوان کرد و اعلام کرد که بازیگر جایگزین این نقش بزودی انتخاب و اعلام خواهد شد. روزبه حصاری، بازیگری که با فصل سوم سریال «بچه مهندس» به شهرت رسیده بود برای حضور در فصل بعدی این سریال، درخواست دستمزدی نجومی کرده که با واکنش تهیه کننده این سریال، منجر به برکناری او از این مجموعه شده است. 

سعید سعدی درباره دلایل این انتخاب تاکید کرد: ما تلاش کردیم آقای حصاری در گروه بازیگران باشند و با آنکه ایشان در مجموعه دیگری مشغول بازی بودند و کارشان در آن مجموعه ۲۰ روز بیشتر طول کشید، با برنامه‌ریزی دقیق صحنه‌های دیگر را گرفتیم تا به گروه بپیوندند، اما به دلیل درخواست‌های نامتعارف ایشان این امر میسر نشد و ما به لحاظ تولیدی به دلیل این رفتار‌های غیرمتعارف دچار مشکل شدیم.

به نقل از سایت”راه دانا”  این بازیگر جوان که به گفته بسیاری با فصل سوم این سریال به شهرت رسیده است، برای حضور و بازی در فصل چهارم «بچه مهندس» درخواست حقوق ماهیانه ۲۰۰ میلیونی داشته (حقوق یک سوپراستار سینما) درصورتی که ابتدای پروژه با تهیه کننده سریال بر سر عدد ۴۰ میلیون تومان به توافق رسیده بود. همه این‌ها به قول تهیه کننده سریال وقتی «غیر متعارف» می‌شود که دستمزد همین آقای بازیگر برای فصل قبل حدود ۷ میلیون تومان در ماه بوده است.

بیشتر بخوانید
تولد چهره های مشهور ایرانی در 20 مهر

نظر محمدرضا رهبری درباره بازی در بچه مهندس ۴

محمدرضا رهبری در گفت‌و‌گو با جام‌جم درباره بازی در نقش جوادی گفته است: «من سه فصل قبلی سریال را کامل ندیده بودم. چون همه‌چیز خیلی اتفاقی شد. دو روز بعد از این‌که با من درباره این نقش صحبت شد، مقابل دوربین رفتم. احساس می‌کنم این شخصیت به خودم نزدیک است. برخی مواقع نقش‌هایی پیشنهاد می‌شود که از خودم دور است و باید برای رسیدن به آن نقش تلاش کنم. اما خصوصیات اخلاقی جواد و هر آنچه که به این شخصیت مربوط می‌شود، به من نزدیک است و راحت‌تر می‌توانم با آن همسو شوم.» او همچنین درباره راکورد بازی روزبه حصاری و ادامه‌دادن آن هم توضیح داده است: «من اعتقادی به این موضوع ندارم که همان اکت و بازی را باید داشته باشم که بازیگر قبلی داشت. من آدم دیگری هستم با یک استایل و بازی و بیان دیگر. البته ترجیح می‌دهم عین بازیگر قبلی بازی نکنم. درست است که کار در ادامه همان قبلی است اما به نظرم دلیل نمی‌شود مثل آن بازیگر بازی و نگاه کنم یا راه بروم. با این حال با وجود تفاوت‌هایی که داریم، جنس بازی‌مان یکی است.»

لینک کوتاه : https://rouyeshemrouz.ir/?p=698

برچسب ها

خبرهای مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب‌ها