داغ‌ترین‌ها

5

ام وی ام در ایران چه کرد؟

  • کد خبر : 709
  • 12 اردیبهشت 1400 - 13:23
ام وی ام در ایران چه کرد؟
سال 1384 نخستین محصول شرکت مدیران خودرو با عنوان ام وی ام 110 سه سیلندر با عنوان کم مصرف ترین خودروی تولیدی کشور وارد بازار کشور شد.
ام وی ام

سال ۱۳۸۴ نخستین محصول شرکت مدیران خودرو با عنوان ام وی ام ۱۱۰ سه سیلندر با عنوان کم مصرف ترین خودروی تولیدی کشور وارد بازار کشور شد و مدیران خودرو با احداث کارخانه در منطقه اقتصادی ویژه بم به جمع خودروسازان کشور پیوست و حال امروز به عنوان بزرگترین خودروساز بخش خصوصی کشور شناخته می شود.


تنها چند سال پس از عرضه خودروی شهری ۱۱۰ ، سدان ۵۳۰ و کراس اوور ایکس ۳۳ وارد بازار کشور شد و پس از آن مدل ۳۱۵ به عنوان یک خودروی زیبا عرضه شد .


در سال ۱۳۹۴ مدیران خودرو شاهد تحولی جدی شد عرضه سدان ۵۵۰ ، نسل جدید ۱۱۰ و خودروی متفاوت تیگو۵ آغاز راه جدیدی بود تا محصولات متنوع و مناسب بازار ایران چون نسلهای جدید ایکس ۳۳ و ۳۱۵ ، کراس اوور شهری و محبوب ایکس۲۲ ، سدان زیبای آریزو۵ ، و کراس اوور لوکس و شیک تیگو۷ ، سدان لوکس و با پرستیژ آریزو۶ و نهایتا کراس اوور خاص ایکس ۵۵ وارد بازار ایران شود .
خودروهایی در سگمنت های مختلف ابعادی ، قیمتی با طراحی و امکانات به روز ، حال برخی محصولات مدیران خودرو چون تیگو۷ ، آریزو۶ ، ایکس ۵۵ میتوانند با خودروهای وارداتی رقابت نمایند و بازار و مشتریان خود را دارند .


مدیران خودرو در سالهای اخیر بر روی توسعه ظرفیت تولید و کیفیت تولید محصولات خود در حد امکان و مطابق با استانداردهای لازم سرمایه گذاری  کرده و هدف اصلی خود را تولید خودروهای شیک و مدرن با تکنولوزی روز و کیفیت مطلوب برای  اقشار مختلف جامعه قرار داده است.

بیشتر بخوانید
انتشار فیش حقوقی مدیران شهرداری تهران به صلاح نیست


از سوی دیگر شبکه گسترده فروش و خدمات پس از فروش مدیران خودرو در میان خودروسازان خصوصی به عنوان بزرگترین شبکه خدمات شناخته میشود که در حال حاضر استانداردهای جدید و ارتقاء آن در حال انجام میباشد و همچنین بحث آموزش منابع انسانی و ارتقاء آن جایگاه ویزه ایی را دارد.


در ارزیابی های صورت گرفته در بحث رضایت فروش  همواره مدیران خودرو بالاترین درجه رضایت را داشته و رتبه نخست را کسب نموده ، همچنین در بخش ارتباط با مشتریان نیز همواره بالاترین رتبه را کسب کرده است که حکایت از توجه این شرکت به بحث ارتقاء میباشد . در بخش خدمات نیز تلاشها و ارتقاء بسیاری صورت گرفته است.


در روزهای سخت و شرایط تحریم ها و نامردی و پیمان شکنی پژو و رنو و برندهای کره ای با هر زحمتی  شرکت مدیران خودرو حضور خود را در بازار ایران تثبیت نمود و نشان داد که به عنوان یک خودروساز مسئول همواره همراه با ایرانیان در روزهای خوش و ناخوش میباشد .

لینک کوتاه : https://rouyeshemrouz.ir/?p=709

برچسب ها

خبرهای مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب‌ها