داغ‌ترین‌ها

افشای راز تلخ زندگی ژیلا صادقی برای اولین بار تغییری تو بدنت که میگه مشکل تراکم استخوان داری شوخی بامزه علی صادقی با مسی تفریح جدید سارا نیکای پایتخت ادویه کباب تابه ای مجلسی؛ حتما امتحانش کن ماسکی جادویی برای لایه برداری کامل پوست صورت راز تلخ زندگی نیوشا ضیغمی فاش شد سنگ تمام پیمان معادی برای مریلا زارعی چرا کوبیده مرغ به سیخ نمیچسبه و به دست میچسبه؟ تیره ترین لک صورت را با آب پیاز درمان کنید + ماسک عذرخواهی آقای بازیگر بخاطر توهین زشت به زنان اصل ماجرای پارسا پیروزفر و بهاره مصدقیان + عکس جنجالی جوجه کباب رستورانی با چه موادی مزه دار میشه؟ داروهایی که افسردتون میکنن!! رازی که آناهیتا همتی درباره همسرش فاش کرد پیام احساسی نرگس محمدی برای تولد فریبا نادری علت بوی زهم تخم مرغ در املت و نیمرو + راه حل خطر عمل تغییر رنگ چشم؛ حقیقتی که نمیدونی عکس دیده نشده پارسا پیروزفر و بهاره مصدقیان آموزش پیتزا فوری بدون نیاز به خمیر و فر

9

رونمایی از نسخه جدید Clubhouse

  • کد خبر : 790
  • 13 اردیبهشت 1400 - 22:41
رونمایی از نسخه جدید Clubhouse

به نقل از androidcentral؛ در اوایل سال جاری برنامه اجتماعی اختصاصی آیفون به نام Clubhouse شروع به کار کرد و در همان ابتدا کاربران زیادی را توانست جذب خود کند. پس از گذشت مدتی از زمان عرضه نسخه ios این نرم افزار و استقبال گسترده کاربران، شنیده شده که Clubhouse سرانجام کار روی سیستم عامل […]

به نقل از androidcentral؛ در اوایل سال جاری برنامه اجتماعی اختصاصی آیفون به نام Clubhouse شروع به کار کرد و در همان ابتدا کاربران زیادی را توانست جذب خود کند. پس از گذشت مدتی از زمان عرضه نسخه ios این نرم افزار و استقبال گسترده کاربران، شنیده شده که Clubhouse سرانجام کار روی سیستم عامل اندروید و نسخه بتا اندروید این پلتفرم را آغاز کرده است.

نرم افزار Clubhouse در یک پست وبلاگ جدید خود تایید کرده است که شروع ارائه نسخه بتا برای سیستم عامل Android را شروع به آزمایش کرده است. البته بهتر است بدانید که هنوز در مورد زمان عرضه نسخه اندروید آن به صورت دقیق صحبتی نشده، اما این موضوع مورد استقبال کاربران زیادی از گوشی موبایل‌های اندروید قرار گرفته است.

معرفی رقبای اصلی کلاب هاوس

البته برخی از رقبای اصلی Clubhouse مانند: Spaces توئیتر و Voice Chat ۲.۰ تلگرام در حال حاضر در Android موجود است و انتظار می‌رود در ماه‌های آینده نسخه بتای Clubhouse برای سیستم عامل Android اجرا شود.

فیسبوک، که صاحب برخی از بهترین برنامه‌های پیام رسان اندروید است، همچنین در حال کار بر روی رقیب خود به نام “اتاق‌های صوتی زنده” است. غول شبکه‌های اجتماعی ماه گذشته تایید کرد که اتاق‌های صوتی زنده را قرار است در اواخر تابستان امسال راه اندازی کند.

سرعت رشد فهرست شرکت‌هایی که در حال رقابت با Clubhouse هستند بسیار بالا است و شامل بیش از دوازده برنامه می‌شود، بسیاری از کاربران منتظر انتشار نسخه پایدار برنامه Clubhouse Android در فروشگاه Google Play هستند و بهتر است بدانید که هنوز هیچ صحبتی درباره زمان ورود برنامه به فروشگاه Play نشده است.

بیشتر بخوانید
موجودی شگفت انگیز با 9 مغز !!
لینک کوتاه : https://rouyeshemrouz.ir/?p=790

خبرهای مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب‌ها