داغ‌ترین‌ها

تغییری تو بدنت که میگه مشکل تراکم استخوان داری شوخی بامزه علی صادقی با مسی تفریح جدید سارا نیکای پایتخت ادویه کباب تابه ای مجلسی؛ حتما امتحانش کن ماسکی جادویی برای لایه برداری کامل پوست صورت راز تلخ زندگی نیوشا ضیغمی فاش شد سنگ تمام پیمان معادی برای مریلا زارعی چرا کوبیده مرغ به سیخ نمیچسبه و به دست میچسبه؟ تیره ترین لک صورت را با آب پیاز درمان کنید + ماسک عذرخواهی آقای بازیگر بخاطر توهین زشت به زنان اصل ماجرای پارسا پیروزفر و بهاره مصدقیان + عکس جنجالی جوجه کباب رستورانی با چه موادی مزه دار میشه؟ داروهایی که افسردتون میکنن!! رازی که آناهیتا همتی درباره همسرش فاش کرد پیام احساسی نرگس محمدی برای تولد فریبا نادری علت بوی زهم تخم مرغ در املت و نیمرو + راه حل خطر عمل تغییر رنگ چشم؛ حقیقتی که نمیدونی عکس دیده نشده پارسا پیروزفر و بهاره مصدقیان آموزش پیتزا فوری بدون نیاز به خمیر و فر جواب رٌک نعیمه نظام دوست درباره دلیل ازدواج نکردنش

7

اردن کاردار رژیم صهیونیستی را احضار کرد

  • کد خبر : 8126
  • 19 اردیبهشت 1400 - 20:50
اردن کاردار رژیم صهیونیستی را احضار کرد
اردن کاردار رژیم صهیونیستی را احضار کرد

به گزارش رسانه‌های اردن ، امان همچنین تعدی‌های اخیر به ساحت مسجد الاقصی و نمازگزاران فلسطینی به ویژه در منطقه “الشیح جراح” در قدس شرقی را محکوم کرد.

یوسف البطاینه دبیرکل وزارت امورخارجه اردن به کاردار اسرائیل اعلام کرد، اقدامات اخیر این رژیم نقض آشکار حقوق بین‌الملل و وضعیت تاریخی و حقوقی در سرزمین‌های اشغالی است و این اقدامات باید فورا متوقف شود.

وی نسبت به پیامدهای ناشی از ادامه این گونه اقدامات هتاکانه و تحریکات و تشدید تنش‌ها هشدار داد.

البطاینه گفت: رفتار پلیس اسرائیل تحریک‌آمیز، مردود و محکوم است و باید به حرمت مسجد الحرام و آزادی نمازگزاران و عدم تعدی به آنان احترام گذاشت.

دبیرکل وزارت خارجه اردن همچنین اقدامات مجرمانه اسرائیل علیه ساحت مقدس مسجد الاقصی را خدشه دار کردن احساسات مسلمان در سراسر جهان دانست.

البطاینه از کاردار اسرائیل خواست که پیام اردن را به مقام‌های ارشد این رژیم منتقل کرده و و براساس حقوق بین‌الملل به تعهدات خود متعهد باشند و اقدامات هتاکانه و تعدی به مسجد الاقصی و ساکنان قدس را متوقف کنند.

پیش از این نیز اردن به عنوان کشوری که اداره اماکن مقدس اسلامی و مسیحی در بیت المقدس را بر عهده دارد، اعلام کرد:اسراییل باید ” از اقدامات تجاوزکارانه‌اش و هتک حرمت مسجد الاقصی و آزادی نمازگزاران و وضعیت موجود تاریخی و قانونی آن دست بردارد. ”

احضار کاردار رژیم صهیونیستی ساعاتی پس از آن روی می‌دهد که ارتش این رژیم یکشنبه شب بار دیگر با یورش به مردم فلسطین در باب العمود در قدس اجازه تشکیل تجمع را به آن‌ها نداد.

بیشتر بخوانید
محمود دولت‌آبادی: در فقدان ژنرال سلیمانی مویه کردم،

۳۱۱۳۱۱

لینک کوتاه : https://rouyeshemrouz.ir/?p=8126

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب‌ها