داغ‌ترین‌ها

نسبت و رابطه خانم بازیگر با همسر علی دایی ؟! آموزش شیرینی نخودچی بدون فر؛ راحت و فوری عکسی که بتازگی از همسر سروش صحت وایرال شده دیگه شکلات پذیرایی نخر؛ اینطوری تو خونه درست کن اثرات مخرب دیابت روی دهان و دندان شیرینی نخودچی عید، با روغن مایع و بدون استراحت بازیگران خانه به دوش در کنار همسر و خانواده شان افزایش گردش خون بدون دارو بدون رژیم ابراز دلتنگی نجم الدین شریعتی برای یک زن وسط برنامه! افطاری های خوشمزه ای که نیم ساعته آماده میشن تعداد واقعی فرزندان بنیامین بهادری لو رفت نخوردن غذای آماده چه فایده ای برامون داره؟ اسم عشق سابق بهنوش بختیاری لو رفت دستور پخت پاستای سبزیجات رژیمی بازیگر مرد معروف از همسرش کتک خورد! خواص باورنکردنی گیاه والک یا سیر وحشی عکس وایرال شده بازیگران دونگی در یک عروسی روز جهانی زن در صفحه حامد بهداد و دیگر بازیگران فندق افسونگر چیست و چه فواید درمانی زیبایی دارد؟ چهره های مشهور ایرانی متولد و درگذشته ۱۸ اسفند

6

شلیک ۸ فروند موشک به‌سوی تل‌آوی

  • کد خبر : 8444
  • 20 اردیبهشت 1400 - 23:41
شلیک ۸ فروند موشک به‌سوی تل‌آوی
آخرین تحولات فلسطین| شلیک ۸ فروند موشک به‌سوی تل‌آویو/ پرتاب دست‌کم ۷۰ موشک به اراضی اشغالی

شلیک ۸ فروند موشک به‌سوی تل‌آویو

الون بن دیوید تحلیلگر نظامی شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که کابینه امنیتی این رژیم دستور آغاز حمله نظامی گسترده به نوار غزه را صادر کرده است.

بن‌دیوید در توییتی تأکید کرد: تمامی شواهد نشان می‌دهد که ما در آستانه آغاز حملاتی گسترده به غزه هستیم.

وی تصریح کرد: کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی دستور آغاز حملات از امشب را صادر کرده است.

منابع صهیونیستی اعلام کردند که کابینه امنیتی تصمیم گرفته است این حمله به‌صورت هوایی انجام شود.

در تحولی دیگر، سرایا القدس اعلام کرد که عملیات هدف قرار دادن جیپ رژیم صهیونیستی در شرق غزه با موشک کورنت صورت گرفته است.

سخنگوی جنبش حماس نیز به صهیونیست‌ها هشدار داد که تداوم تجاوز اشغالگران یعنی تداوم درگیری با مقاومت در هر نقطه از فلسطین.

الجزیره نیز گزارش داد ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرده که آماده آغاز حملاتی گسترده به نوار غزه است.

برخی منابع اعلام کردند که گروهان‌های قدس رأس ساعت ۹ امشب به‌وقت فلسطین دور جدید حملات موشکی به اراضی اشغالی با موشک شهید بهاء ابوالعطا را آغاز خواهد کرد.

احتمال حمله هوایی امشب رژیم صهیونیستی به غزه

پایگاه خبری “عرب۴۸” اعلام کرد که کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی دستور حمله نظامی گسترده به غزه را صادر کرده است اما قرار نیست حمله زمینی انجام گیرد.

اعلام وضعیت فوق‌العاده نزدیک مرز غزه با فلسطین اشغالی

شبکه عبری‌زبان کان اعلام کرد که بنی گانتس وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در مناطق صهیونیست‌نشین اطراف غزه تا فاصله ۸۰کیلومتری این باریکه به‌مدت ۴۸ ساعت اعلام وضعیت فوق‌العاده کرده است.

بیشتر بخوانید
انتقام عجیب مادرشوهر از عروس با شام عروسی

منابع فلسطینی تصاویر جنایت امروز صهیونیست‌ها در بیت‌حانون را منتشر کردند. در این جنایت وحشیانه دست‌کم ۱۰ فلسطینی به شهادت رسیدند که گزارش شده است سه نفر از آنها کودک هستند. در این جنایت یک موتورسیکلت هدف قرار گرفت.

همچنین فیلمی از سوی سرایا القدس پخش شده است که در جریان آن یک جیپ اسراییلی را با موشک کورنت در شرق بیت‌حانون هدف قرار داده است.

اذعان رسانه‌های صهیونیستی به پرتاب ۷۰ موشک از سوی مقاومت

رسانه‌های صهیونیستی گزارش دادند که تا این لحظه ۷۰ راکت از نوار غزه به‌سمت اراضی اشغالی شلیک شده است.

۲۰ شهید در غزه

منابع فلسطینی دقایقی پیش گزارش دادند که در حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به شهروندان فلسطینی در غزه تاکنون ۲۰ نفر شهید شده‌اند که ۹ نفر از آنها کودک هستند.

پرتاب ۸ فروند موشک به‌سوی تل‌آویو/ هدف قراردادن عسقلان با موشک بدر۳

منابع فلسطینی دقایقی پیش گزارش دادند که گروههای مقاومت فلسطین ۸ فروند موشک به‌سوی تل‌آویو پرتاب کرده‌اند. این منابع همچنین از هدف قرار دادن عسقلان با موشک‌های بدر۳ خبر دادند.

انتهای پیام/+

لینک کوتاه : https://rouyeshemrouz.ir/?p=8444

برچسب ها

خبرهای مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب‌ها