داغ‌ترین‌ها

افشای راز تلخ زندگی ژیلا صادقی برای اولین بار تغییری تو بدنت که میگه مشکل تراکم استخوان داری شوخی بامزه علی صادقی با مسی تفریح جدید سارا نیکای پایتخت ادویه کباب تابه ای مجلسی؛ حتما امتحانش کن ماسکی جادویی برای لایه برداری کامل پوست صورت راز تلخ زندگی نیوشا ضیغمی فاش شد سنگ تمام پیمان معادی برای مریلا زارعی چرا کوبیده مرغ به سیخ نمیچسبه و به دست میچسبه؟ تیره ترین لک صورت را با آب پیاز درمان کنید + ماسک عذرخواهی آقای بازیگر بخاطر توهین زشت به زنان اصل ماجرای پارسا پیروزفر و بهاره مصدقیان + عکس جنجالی جوجه کباب رستورانی با چه موادی مزه دار میشه؟ داروهایی که افسردتون میکنن!! رازی که آناهیتا همتی درباره همسرش فاش کرد پیام احساسی نرگس محمدی برای تولد فریبا نادری علت بوی زهم تخم مرغ در املت و نیمرو + راه حل خطر عمل تغییر رنگ چشم؛ حقیقتی که نمیدونی عکس دیده نشده پارسا پیروزفر و بهاره مصدقیان آموزش پیتزا فوری بدون نیاز به خمیر و فر

6

رئیس رژیم صهیونیستی: جنگ در خیابان‌های اسرائیل آغاز شده است

  • کد خبر : 8887
  • 23 اردیبهشت 1400 - 12:16
رئیس رژیم صهیونیستی: جنگ در خیابان‌های اسرائیل آغاز شده است
رئیس رژیم صهیونیستی: جنگ در خیابان‌های اسرائیل آغاز شده است/ همه غافلگیر شدند - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از پایگاه خبری النشره، «رئووین ریولین» رئیس رژیم صهیونیستی در واکنش به آشوب‌های داخلی این رژیم گفت که جنگ در خیابان‌های اسرائیل آغاز شده است.

رئیس رژیم اشغالگر در ادامه تاکید کرد، بیشتر افراد غافلگیر شده‌اند و آنچه را که می‌بینند باور نمی‌کنند.

پیش از آن نیز رئیس رژیم صهیونیستی با اشاره به درگیری‌های داخلی در ارضی اشغالی فلسطین گفت: به همه التماس می کنم، تمام تلاش خود را کنند تا از وقوع این اتفاق وحشتناک که مقابل چشمان ما در حال رخ دادن است، جلوگیری کنند.

روز گذشته نیز «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به دنبال التهابات اخیر در اراضی اشغالی و آشفتگی اوضاع داخلی صهیونیست‌ها اعلام کرد، اقدامات خشونت‌آمیز و شورش در شهرها غیرقابل تحمل است و ما آن را نمی‌پذیریم. ما در چندین جبهه درگیر هستیم و به طور فزاینده‌ای به آنها پاسخ می‌دهیم.

شهرهای مختلف سرزمین‌های اشغالی فلسطین طی روزهای اخیر شاهد انتفاضه و مقاومت فلسطینی‌ها و عرب‌های ساکن آنجا در مقابل صهیونیست‌ها بود.

منابع خبری از درگیری میان عرب‌ها و فلسطینیان با صهیونیست‌ها در چندین شهر فلسطین اشغالی از جمله اللد، رهط، کفر قرع، عکا، رمله، طمره، یافا وام الفحم خبر دادند.

در همین راستا، شهردار شهر اللد در سرزمین‌های اشغالی اعلام کرد که کنترل این شهر کاملاً از دست خارج شده و خیابان‌های شهر به عرصه جنگ داخلی میان فلسطینیان و صهیونیست‌ها تبدیل شده است.

همچنین در ام الفحم هم درگیری‌های شدیدی میان فلسطینیان و صهیونیست‌ها روی داد. فلسطینی‌ها در این منطقه تظاهرات گسترده‌ای را علیه تجاوز اسرائیل به غزه برگزار کردند.

بیشتر بخوانید
کار جالب عروس بعد فرار کردن داماد

در بخش قدیمی قدس نیز درگیری‌هایی میان نظامیان صهیونیست و فلسطینی‌ها روی داد که در پی آن چند فلسطینی زخمی شدند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://rouyeshemrouz.ir/?p=8887

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب‌ها