داغ‌ترین‌ها

افشای راز تلخ زندگی ژیلا صادقی برای اولین بار تغییری تو بدنت که میگه مشکل تراکم استخوان داری شوخی بامزه علی صادقی با مسی تفریح جدید سارا نیکای پایتخت ادویه کباب تابه ای مجلسی؛ حتما امتحانش کن ماسکی جادویی برای لایه برداری کامل پوست صورت راز تلخ زندگی نیوشا ضیغمی فاش شد سنگ تمام پیمان معادی برای مریلا زارعی چرا کوبیده مرغ به سیخ نمیچسبه و به دست میچسبه؟ تیره ترین لک صورت را با آب پیاز درمان کنید + ماسک عذرخواهی آقای بازیگر بخاطر توهین زشت به زنان اصل ماجرای پارسا پیروزفر و بهاره مصدقیان + عکس جنجالی جوجه کباب رستورانی با چه موادی مزه دار میشه؟ داروهایی که افسردتون میکنن!! رازی که آناهیتا همتی درباره همسرش فاش کرد پیام احساسی نرگس محمدی برای تولد فریبا نادری علت بوی زهم تخم مرغ در املت و نیمرو + راه حل خطر عمل تغییر رنگ چشم؛ حقیقتی که نمیدونی عکس دیده نشده پارسا پیروزفر و بهاره مصدقیان آموزش پیتزا فوری بدون نیاز به خمیر و فر

7

رژیم صهیونیستی جنوب غزه را به شدت بمباران کرد

  • کد خبر : 9604
  • 29 اردیبهشت 1400 - 0:34
رژیم صهیونیستی جنوب غزه را به شدت بمباران کرد
رژیم صهیونیستی جنوب غزه را به شدت بمباران کرد/ حملات موشکی مقاومت به چندین شهرک اسرائیلی

رژیم صهیونیستی جنوب غزه را به شدت بمباران کرد/ حملات موشکی مقاومت به چندین شهرک اسرائیلی

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، ارتش رژیم صهیونیستی لحظاتی قبل مجددا مناطق مختلف غزه از جمله خان یونس و رفح را به شدت هدف حملات هوایی خود قرار داد.

گزارش‌های رسیده حاکی از آن است که رژیم صهیونیستی پایگاه مقاومت و زمین‌های کشاورزی شهر رفح واقع در جنوب غزه را بمباران کرد.

خبرنگار الجزیره در این رابطه گزارش داد که اسرائیل در دور جدید حملات خود به غزه، بیش از ۵۰ مرتبه مناطق مختلف شهر رفح را هدف حملات هوایی خود قرار داده است.

وی گفته که یک زن فلسطینی در این دور جدید شهید شده و پنج نفر دیگر از فلسطینیان در حملات سنگین اسرائیل به خان یونس و رفح مجروح شدند.

گروه‌های مقاومت فلسطین نیز متقابلا چند شهرک اسرائیلی را موشک باران کردند.

گردان‌های قسام شاخه نظامی حماس اعلام کرد که عملیات مشترکی را با سرایا القدس و لشکر الناصر صلاح الدین برای حمله موشکی به شهرک سدیروت و پایگاه زیکیم انجام دادند.

سرایا القدس شاخه نظامی جهاد اسلامی نیز اعلام کرد که ده ها موشک به سمت شهرک‌های یاد مردخای و نتیف هعتسراه در شمال غزه شلیک کرد.

گروه‌های مقاومت فلسطین همچنین شهرک «عسقلان» در جنوب فلسطین اشغالی را هدف حملات راکتی و موشکی خود قرار دادند.

انتهای پیام

بیشتر بخوانید
سرقت ۳۰ میلیاردی به شیوه جدید: سلاح سارق پیامک بود
لینک کوتاه : https://rouyeshemrouz.ir/?p=9604

برچسب ها

خبرهای مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب‌ها