داغ‌ترین‌ها

افشای راز تلخ زندگی ژیلا صادقی برای اولین بار تغییری تو بدنت که میگه مشکل تراکم استخوان داری شوخی بامزه علی صادقی با مسی تفریح جدید سارا نیکای پایتخت ادویه کباب تابه ای مجلسی؛ حتما امتحانش کن ماسکی جادویی برای لایه برداری کامل پوست صورت راز تلخ زندگی نیوشا ضیغمی فاش شد سنگ تمام پیمان معادی برای مریلا زارعی چرا کوبیده مرغ به سیخ نمیچسبه و به دست میچسبه؟ تیره ترین لک صورت را با آب پیاز درمان کنید + ماسک عذرخواهی آقای بازیگر بخاطر توهین زشت به زنان اصل ماجرای پارسا پیروزفر و بهاره مصدقیان + عکس جنجالی جوجه کباب رستورانی با چه موادی مزه دار میشه؟ داروهایی که افسردتون میکنن!! رازی که آناهیتا همتی درباره همسرش فاش کرد پیام احساسی نرگس محمدی برای تولد فریبا نادری علت بوی زهم تخم مرغ در املت و نیمرو + راه حل خطر عمل تغییر رنگ چشم؛ حقیقتی که نمیدونی عکس دیده نشده پارسا پیروزفر و بهاره مصدقیان آموزش پیتزا فوری بدون نیاز به خمیر و فر

4

پیشنهاد جذاب ناهار ( آسان ، متوسط ، سخت ) امروز ۹ تیر ۱۴۰۰

  • کد خبر : 21661
  • 15 تیر 1400 - 22:31
پیشنهاد جذاب ناهار ( آسان ، متوسط ، سخت ) امروز ۹ تیر ۱۴۰۰

لیست پیشنهاد غذاهای لذیذ برای ناهار یکی از بزرگترین دغدغه هایی که برای خانم های خانه دار و حتی آقایانی که به آشپزی علاقه دارند، وجود دارد این است که برای ناهار چی بپزم. در کشور ایران معمولاً برای درست کردن ناهار از غذاهای ساده و یا برنجی با انواع خورشت ها استفاده می شود. […]

لیست پیشنهاد غذاهای لذیذ برای ناهار

یکی از بزرگترین دغدغه هایی که برای خانم های خانه دار و حتی آقایانی که به آشپزی علاقه دارند، وجود دارد این است که برای ناهار چی بپزم. در کشور ایران معمولاً برای درست کردن ناهار از غذاهای ساده و یا برنجی با انواع خورشت ها استفاده می شود. اگر لیست غذایی جدید و متنوع برای ناهار در ذهن ندارید اصلا نگران نباشید! در این بخش از سایت رویش قصد داریم به طرز تهیه چندین غذای خوشمزه و متنوع در چند سطح برای وعده ناهار بپردازیم.

پیشنهاد غذا آسان برای ناهار

کشک بادمجان :

کشک بادمجان غذای ساده و خوشمزه می باشد که می توان آن را هم سرد و هچنین گرم نیز سرو نمود و به خاطر وجود کشک از خواص سلامت و بهبود موها و همچنین تحریک اشتها برخوردار می باشد. این غذای خوشمزه بسیار آسان و سریع تهیه می شود در ادامه طرز تهیه این مطلب را بخوانید.

شما می توانید این غذای لذیذ و آسان را همراه با نان سنگک، بربری و به همراه سبزی سرو کنید.

کشک بادمجان
دستور تهیه کشک بادمجان آسان و لذیذ

پیشنهاد غذا در سطح متوسط برای ناهار

ماکارانی:

بدون شک ماکارانی یکی از غذاهای مورد علاقه ایرانی ها می باشد و کمتر کسی پیدا می شود که ماکارانی با ته دیگ سیب زمینی را رد کند. این غذای لذیذ را می توان به آسانی و خیلی فوری در خانه تهیه کرد.

این غذای دلچسب را می توانید به همراه سالاد شیرازی، سبزی، ماست و نعنا و انواع نوشیدنی مثل دوغ و نوشابه برای خانواده تا سرو کنید و از طعم آن لذت ببرید.

ماکارونی
طرز تهیه ماکارونی خوشمزه و دلچسب

پیشنهاد غذای سخت برای ناهار

ته چین مرغ :

ته چین یکی از غذاهای اصیل ایرانی است که معمولا به همراه مرغ یا گوشت تهیه می شود. شما می توانید در پخت ته چین از انواع مواد خوراکی خوشمزه استفاده کنید. بادمجان، قارچ، گوشت چرخ کرده، سیب زمینی از مهم ترین مواد خوراکی هستند که با آن ها می توان ته چین درست کرد ، بنابراین هر فردی با هر ذائقه و سلیقه غذایی مختلف می تواند از طعم لذیذ ته چین خانگی لذت ببرد.

بیشتر بخوانید
علت “سفت شدن کباب تابه ای” چی میتونه باشه!

ته چین مرغ را با زرشک تفت داده شده و خلال پسته تزیین کنید تا جلوه بیشتری داشته باشد به همراه این غذای لذیذ می توانید از انواع سالاد و سبزی و انواع ترشی مصرف کنید.

 ته چین مرغ
طرز تهیه ته چین مرغ خوش عطر و طعم

پیشنهاد غذای بسیار سخت برای ناهار

کوفته :

کوفته از غذاهای مشهور قدیمی و پرطرفدار است این غذای مجلسی و محبوب در میان ایرانیان در مناطق مختلف کشور با دستور پخت های متنوعی درست می شود اما معروف ترین و خوشمزه ترین آن کوفته تبریزی می باشد .

کوفته غذای محلی می باشد و بهترین ترکیب برای سرو این غذای خوشمزه ماست و دوغ محلی می باشد. شما می توانید در کنار ماست و دوغ از سبزی و ترشی سیر، نان سنگک نیز استفاده کنید.

کوفته
طرز تهیه کوفته تبریزی خوشمزه

 

رویش مدیا 

لینک کوتاه : https://rouyeshemrouz.ir/?p=21661

برچسب ها

خبرهای مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب‌ها