3

لیست پیشنهادی برای ناهار امروز ۸ تیر

  • کد خبر : 21862
  • 17 تیر 1400 - 6:41
لیست پیشنهادی برای ناهار امروز ۸ تیر

پیشنهاداتی لذیذ برای ناهار فردا ناهار یکی از وعده های مهم غذایی است که باید به آن توجه شود. بخصوص اگر اهل درست کردن یک ناهار خوشمزه با رنگ و بوی دل انگیز باشید.وعده غذایی ناهار تنوع بی شماری دارد و میتوان آن را با انواع مواد غذایی تهیه کرد. اگر از آن دسته افرادی […]

پیشنهاداتی لذیذ برای ناهار فردا

ناهار یکی از وعده های مهم غذایی است که باید به آن توجه شود. بخصوص اگر اهل درست کردن یک ناهار خوشمزه با رنگ و بوی دل انگیز باشید.وعده غذایی ناهار تنوع بی شماری دارد و میتوان آن را با انواع مواد غذایی تهیه کرد.

اگر از آن دسته افرادی هستید که بعد از خوردن شام ،یاد ناهار فردا می افتید و یکی از دغدغه های هر روز شما این است که برای ناهار فردا دیگه چی درست کنم ، با ما همراه شوید تا چند منو از غذاهای مناسب برای ناهار را به شما یاد آوری کنیم.

قورمه سبزی:

قورمه سبزی یکی از خورشت های معروف ایرانی با عطر و بوی بی نظیر است که وقتی اسمش را به زبان می آوری دلت میخواد آن را بلافاصله تهیه کنی و نوش جان کنی.قورمه سبزی از موادی مانند گوشت ، لوبیا و سبزی تشکیل می شود و با کمی مهارت و فوت و فن کوزه گری در پختش همه اهل خانه را دور هم جمع میکند و انصافا کسی نیست که دست رد به این خورشت خوش رنگ و بو بزند .قورمه سبزی اصولا با برنج سفید سرو میشود و یک وعده مناسب برای ناهار است.

قورمه سبزی
قورمه سبزی لذیذ

ماکارانی :

ماکارانی یا همان پاستا که بسیار پرطرفدار است بخصوص در بین کودکان ، یک غذای خوشمزه با رنگ و بویی بی نظیر است و بسیار هم ساده تهیه میشود ، فقط کافیست ترفندهای ریزش را بلد شوید و آن را همانند یک غذای لذیذ مجلسی برای ناهار آماده کنید. فقط از ته دیگ ماکارانی غافل نشوید که بی نهایت هوس بر انگیز است.

ماکارونی
دستور سریع ماکارونی

کشک بادمجان :

کشک بادمجان غذای ساده و خوشمزه می باشد که می توان آن را هم سرد و هچنین گرم نیز سرو نمود و به خاطر وجود کشک از خواص سلامت و بهبود موها و همچنین تحریک اشتها برخوردار می باشد. این غذای خوشمزه بسیار آسان و سریع تهیه می شود.

بیشتر بخوانید
طرز تهیه کیک حلوا خوشمزه برای مراسم

شما می توانید این غذای لذیذ و آسان را همراه با نان سنگک، بربری و به همراه سبزی سرو کنید.

کشک بادمجان

رویش مدیا

لینک کوتاه : https://rouyeshemrouz.ir/?p=21862

برچسب ها

خبرهای مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب‌ها