داغ‌ترین‌ها

4

قرص لاغری معروفی که هیچ تاثیری نداره!

  • کد خبر : 23269
  • 27 تیر 1400 - 8:49
قرص لاغری معروفی که هیچ تاثیری نداره!

دارو های لاغری که شما را لاغر نمیکنند اگر به دنبال کاهش وزن هستید، احتمالا راه هایی مثل ورزش یا رژیم غذایی جدید را امتحان کرده اید. بسیاری از افراد در کنار همه این ها به دنبال بعضی از مکمل ها و دارو ها هم می روند تا بیشتر وزن کم کنند اما خیلی از این دارو ها اصلا […]

دارو های لاغری که شما را لاغر نمیکنند

اگر به دنبال کاهش وزن هستید، احتمالا راه هایی مثل ورزش یا رژیم غذایی جدید را امتحان کرده اید. بسیاری از افراد در کنار همه این ها به دنبال بعضی از مکمل ها و دارو ها هم می روند تا بیشتر وزن کم کنند اما خیلی از این دارو ها اصلا کارامد نیستند و تاثیری نخواهند داشت. 

تحقیقات جدید که در ۲۳ ژوئن سال ۲۰۲۱ انجام شده است، نشان می دهد که بسیاری از مکمل های لاغری و درمان ها خیلی در کاهش وزن موثر نیستند. آن ها همچنین ۳۱۵ نفر را به صورت انتخابی مورد آزمایش و تحقیق قرار دادند که می خواستند با مکمل های رژیمی لاغر شوند. در بین این ۳۱۵ نفر، فقط ۱۶ نفرشان با استفاده از این مکمل های رژیمی نتیجه گرفته بودند و کمی لاغر شده بودند.

مصرف قرص

قرص و نسخه های لاغری که رد شدند

مکمل ها و درمان هایی که تاثیر زیادی در کاهش وزن نداشتند، شامل مکمل های کلسیم، ویتامین D، کیتوزان، شکلات یا کاکائو، کرومیوم، افدرا یا کافئین، گارسینیا، آدامس گوار، لینولئیک اسید، ذهن درمانی، فازئول، فنیل پرولامین و پیرووات بودند. 

صنعت مکمل های رژیمی که به تولید این قرص ها و مکمل ها می پردازند، اظهار کرده اند که:” ما به دنبال یک قرض جادویی هستیم اما در واقع هیچ قرص جادویی وجود ندارد که بتواند به یک باره افراد را لاغر کند.”

اگر مکمل ها جای رژیم، ورزش منظم و تغییر رفتار را بگیرند، در دراز مدت به شما آسیب می رسانند، از طرفی برخی از مکمل های خریداری شده از طریق مراکز غیرمعتبر ممکن است حاوی موادی باشند که برای مصرف کننده مضر باشد

بیشتر بخوانید
آنتروپیون چیست که زیبایی چشم ها را نابود می کند؟


رویش مدیا

لینک کوتاه : https://rouyeshemrouz.ir/?p=23269

برچسب ها

خبرهای مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب‌ها