داغ‌ترین‌ها

8

اسم عمل زیبایی هانده ارچل لو رفت

  • کد خبر : 23723
  • 01 مرداد 1400 - 12:39
اسم عمل زیبایی هانده ارچل لو رفت

عمل زیبایی که صورت هانده ارچل انجام داده چیست؟ امروزه عمل زیبایی در بین بازیگران و سلبریتی ها طرفداران زیادی دارد. بسیاری از هنرمندان محبوب ایرانی و خارجی به عمل های زیبایی خود اعتراف کرده اند، عمل هایی که جذابیت چهره آنان را دوچندان نموده است. در این بخش از رویش با عمل زیبایی هانده آرچل که تاثیر […]

عمل زیبایی که صورت هانده ارچل انجام داده چیست؟

امروزه عمل زیبایی در بین بازیگران و سلبریتی ها طرفداران زیادی دارد. بسیاری از هنرمندان محبوب ایرانی و خارجی به عمل های زیبایی خود اعتراف کرده اند، عمل هایی که جذابیت چهره آنان را دوچندان نموده است. در این بخش از رویش با عمل زیبایی هانده آرچل که تاثیر فراوانی بر روی چهره او گذاشته، آشنا خواهید شد.

تغییر صورت هانده ارچل، بازیگر معروف ترکیه

هانده آرچل یکی از محبوب ترین و مشهورترین بازیگران ترکیه ای است که اگر با فیلم های ترکیه ای آشنایی داشته باشید، حتما نام او را شنیده و او را می شناسید. هانده ارچل متولد ماه نوامبر سال ۱۹۹۳ است که در سال ۲۰۱۲ به دلیل چهره زیبای خود در مسابقات زیبایی کشور آذربایجان شرکت نمود و به مقام دومی دست پیدا کرد.

بازیگر محبوب سریال دختران آفتاب که در زمینه های مدلینگ و مجری گری نیز فعالیت دارد، دارای چشم های عسلی، پوست روشن و قد ۱۷۵ است که بارها توسط سایت های معتبر دنیا به عنوان زیباترین زن جهان شناخته شده است.

دلیل تغییر هانده ارچل

اگر سریال ها و فیلم های قدیمی تر این بازیگر ترک مانند سریال «عشق حرف حالیش نیست» مشاهده کرده باشید، حتما صورت پر او را به یاد می آورید و متوجه تغییرات صورت او خواهید شد.

هانده آرچل در حال حاضر صورت کشیده تر و زاویه دارتری نسبت به قبل دارد که گویا لاغر شدن صورت او هیچ ارتباطی با گرفتن رژیم های غذایی و ورزش ندارد، بلکه راز لاغری و زاویه دار شدن صورت او انجام نوعی جراحی زیبایی است. در ادامه این مطلب با عمل زیبایی صورت هانده ارچل آشنا خواهید شد.

بیچکتومی عمل زیبایی صورت هانده آرچل

علت اصلی تغییر ظاهر این بازیگر مشهور ترک، تخلیه کردن چربی های گونه است که در سراسر جهان تحت عنوان «بیچکومی» یا «تخلیه چربی باکال» شناخته می شود. تخلیه چربی های صورت سبب می شود که چربی لپ ها از بین رفته و استخوان گونه نمایان گردد و صورت کشیده تر و زاویه دارتر دیده شود.

عمل زیبایی هانده ارچل

پیچکتومی چیست؟

برخی از افراد به صورت ارثی دارای لپ های پر هستند که باعث می شود صورت، گرد و کودکانه به نظر برسد و با ورزش و کاهش وزن نمی توانند آنها را کوچک کنند. با عمل جراحی پیچکتومی می توان چربی باکال را از میان برداشت و با کوچک کردن لپ صورت را لاغر و باریک کرد.

بیشتر بخوانید
آرایشگرها پلک افتاده رو چجوری آرایش میکنن؟

چربی باکال بین عضله ماستر و گونه واقع شده است، بزرگ بودن چربی باکال یا هیپرتروفی باعث می شود، گونه ها و بخش پایینی صورت پر و ورم کرده به نظر برسد.

طریقه انجام عمل بیچکتومی

در این عمل چربی باکال، لایه های چربی که باعث افزایش حجم گونه ها می شود ، برداشته می شود. در این عمل پزشک ابتدا ناحیه مورد نظر را بی حس و با ایجاد برش هایی در دهان با دستگاه مخصوصی چربی های موجود را تا حد نیاز تخلیه می کند.

برش در داخل دهان از بالای دومین دندان آسیاب بالایی ایجاد می شود، سپس جراح با برش وسط عضله شیپوری، گونه ها را از بیرون فشار داده و چربی باکال را به جلو رانده و آن ها را از این برش ها خارج می کنند. سپس چربی های اضافی را با یک انبر جراحی برداشته و برش ها را بخیه می زنند.

برای انجام این عمل از یک آرامبخش سبک، بی حسی موضعی همراه با آرام بخش، بی حسی موضعی همراه با آرامبخش خوراکی یا آرامبخش داخل وریدی (IV) استفاده میشود.

جراح پس از بخیه ممکن است بین دندان آسیاب بالایی و لثه ها یک تکه گاز آغشته به آنتی بیوتیک را قرار دهد یا ناحیه عمل شده را از بیرون با استفاده از یک پانسمان فشاری که از بالای سر تا زیر چانه کشیده شده است، ببندد.

بیچکتومی چیست

چه کسانی می توانند عمل بیچکتومی انجام دهند؟

  • افرادی که وزن متناسبی دارند اما دارای لپ های بزرگ و صورت بیش از حد گرد و چاق هستند، مناسب عمل بیچکتومی هستند.
  • افرادی که خاصیت لاستیکی پوستشان زیاد است و به دنبال رهایی از شرّ چربی های آزاردهنده در بخش پایینی گونه های خود هستند، نیز بهترین کاندیدا برای این روش هستند.
  • بیمارانی که توده چربی آن ها به سمت خارج و پایین در خارج از گوشه لب بیرون زده باشد ، باید این عمل را انجام دهند.
  • این عمل مناسب کسانی است که حجم چربی موجود در صورتشان بیش از اندازه استانداردهای زیبایی است و زاویه گونه و فک این افراد با چربی پر شده است و استخوان گونه یا فک آن ها دیده نمی شود.
  • این عمل مناسب کسانی است که وزن آن ها ثابت است و هیچ گونه مریضی خاصی ندارند و از هیچ گونه دخانیاتی چون سیگار و قلیان استفاده نمی کنند.
صورت گرد و چاق

عمل بیچکتومی برای چه کسانی مناسب نیست؟

  • افراد دارای اندام چاق و افرادی که خاصیت الاستیکی پوستشان خوب نیست ، مناسب این عمل نیستند.
  • این عمل فقط برای افرادی مناسب است که صورت چاق و گردی دارند و به افرادی که دارای صورت لاغر هستند توصیه نمی شود.
  • افرادی که قصد دارند وزن خود را کم کنند، بهتر است انجام این عمل را به بعد از کاهش وزن موکول کنید. زیرا رژیم های غذایی و تمرین های ورزشی در کاهش چربی های گونه شما تأثیر دارند.
بیشتر بخوانید
رازهایی که حرفه ای ها درباره موس مو میدانند

عمل بیچکتومی چقدر طول می کشد؟

عمل جراحی بیچکتومی به صورت سرپایی انجام می شود و حدود ۳۰ الی ۴۵ دقیقه زمان می برد.

طول دوره بهبودی عمل برداشتن چربی باکال چقدر است؟

بیشتر بیمارانی که عمل برداشتن چربی باکال را انجام می دهند، دو تا سه روز بعد بهبود می یابند و می توانند به فعالیت های روزانه خود بازمی گردند. اما در صورت کلی طول دوره بهبودی این جراحی به نوع عمل جراحی بستگی دارد.

عمل تخلیه چربی گونه

مراقبت های قبل از عمل برداشتن چربی بوکال

  • قبل از عمل یک پزشک خوب و متخصص بیابید که بتواند به خوبی و بدون ایجاد هر آسیبی به بافت های عصبی یا عضلانی موجود در صورت بافت چربی گونه را به خوبی و به صورت برابر در هر دو طرف صورت بردارد.
  • قبل از عمل یک جلسه مشاوره لازم است که در آن پزشک با توجه به آزمایش ها و عکس های گرفته شده از صورت با مشورت شخص نحوه عمل و مقدار چربی جهت برداشت مشخص می کند.
  • ۴۸ ساعت قبل از عمل داروی حساسیت زایی نخورید.
  • تا حد امکان ۱۲ ساعت پیش از عمل از خوردن آب و غذا خودداری کنید.
  • تا ۴۸ ساعت پیش از عمل از کشیدن هر نوع دخانیات خودداری کنید.
  • قبل از عمل از خوردن هر نوع داروی رقیق کننده خون خودداری نمایید.
مراقبت های بیچکتومی

مراقبت های بعد از عمل بیچکتومی

  1. بعد از عمل، صورت کمی متورم می شود، شما باید پس از عمل سر خود را بالا نگه دارید تا تورم ناحیه عمل شده کاهش یابد.
  2. اغلب از بخیه های قابل جذب برای بستن برش های عمل جراحی، استفاده می شود، بنابراین پس از عمل نیازی به کشیدن بخیه ها نیست.
  3. در روزهای اول (۳ تا۴ روز) بیماران باید از غذا های نرم استفاده کنند و بعد از هر بار غذا خوردن دهان خود را باسرم مخصوص بشویند.
  4. در صورت داشتن درد با تجویز پزشک می توانید از قرص های مسکن و ضد درد استفاده کنید.
  5. در صورت رعایت نکات مراقبتی پس از گذشت یک الی دو هفته جای بخیه کاملا خوب می شود، اما چنانچه اگر محل بخیه دچار عفونت و خونریزی و درد بود، اصلا نگران نباشید.
  6. از کشیدن هر نوع دخانیات تا دو هفته بعد از عمل خودداری نمایید.
  7. محل زخم و بخیه را با دست و زبان لمس نکنید و از ایجاد هر گونه فشاری بر روی موضع عمل شده خودداری کنید.
بیشتر بخوانید
موهای زاید پشت لب را با یک ادویه محو کنید + روش

نتایج برداشتن چربی باکال

بعد از عمل به دلیل تورم صورت، نتیجه آن خیلی زود مشخص نخواهد بود. اما کم کم نتیجه عمل مشخص می شود و باید حداقل ۱۴ الی ۲۱ روز صبر کنید تا به نتیجه برسید.

اگر سبک زندگی سالمی را در پیش بگیرید و از نوسانات وزنی جلوگیری کنید، بعد از این عمل چربی های حذف شده، دوباره بازنخواهند گشت. تقریبا میتوان گفت این جراحی یک جراحی دایمی است و بازگشت ندارد.

عمل زیبایی بیچکتومی

عوارض عمل بیچکتومی

اگر عمل شما خوب نباشد و مراقبت های قبل و بعد از عمل را رعایت نکنید ممکن است برخی عوارض ناخوشایند را در پیش داشته باشد:

  • عفونت
  • خونریزی
  • درد
  • نامتقارن بودن گونه ها
  • افتادگی گونه ها
  • آسیب رسیدن به ماهیچه های موجود در صورت

نکات مهم عمل بیچکتومی

  • مهم ترین عوارض برداشت چربی داخل دهانی، آسیب به بافت های عصبی و عضلانی مجاور آن هاست اما اگر پزشک حاذقی را انتخاب کنید که در زمینه های جراحی زیبایی فک و صورت تخصص لازم و تجربه بالایی داشته باشد، احتمال بروز عوارض کاهش می یابد.
  • انجام ندادن برخی مراقبت های بعد از عمل مانند فعالیت های سخت و دستکاری محل عمل و… موجب افتادگی و نامتقارن بودن گونه ها می شود.
  • قیمت عمل به نوع بی هوشی، میزان چربی و اندازه گونه، تجربه، مهارت و تخصص پزشک، نیاز داشتن به عمل های ترکیبی دیگر و محل کلینیک و … دارد و متفاوت است.

رویش مدیا

لینک کوتاه : https://rouyeshemrouz.ir/?p=23723

برچسب ها

خبرهای مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب‌ها