داغ‌ترین‌ها

بیمارانی که ورزش برایشان واجب است نسبت و رابطه خانم بازیگر با همسر علی دایی ؟! آموزش شیرینی نخودچی بدون فر؛ راحت و فوری عکسی که بتازگی از همسر سروش صحت وایرال شده دیگه شکلات پذیرایی نخر؛ اینطوری تو خونه درست کن اثرات مخرب دیابت روی دهان و دندان شیرینی نخودچی عید، با روغن مایع و بدون استراحت بازیگران خانه به دوش در کنار همسر و خانواده شان افزایش گردش خون بدون دارو بدون رژیم ابراز دلتنگی نجم الدین شریعتی برای یک زن وسط برنامه! افطاری های خوشمزه ای که نیم ساعته آماده میشن تعداد واقعی فرزندان بنیامین بهادری لو رفت نخوردن غذای آماده چه فایده ای برامون داره؟ اسم عشق سابق بهنوش بختیاری لو رفت دستور پخت پاستای سبزیجات رژیمی بازیگر مرد معروف از همسرش کتک خورد! خواص باورنکردنی گیاه والک یا سیر وحشی عکس وایرال شده بازیگران دونگی در یک عروسی روز جهانی زن در صفحه حامد بهداد و دیگر بازیگران فندق افسونگر چیست و چه فواید درمانی زیبایی دارد؟

4

صبحانه محبوب ماه تولد شما

  • کد خبر : 23824
  • 02 مرداد 1400 - 9:29
صبحانه محبوب ماه تولد شما

بهترین صبحانه برای متولد هر ماه چیست؟ اگر اسیر خوردن یک وعده تکراری و روزمره برای صبحانه شده اید، ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم. برای متولدین هر ماه ویژگی های منحصر بفردی تعریف شده است و ما بر اساس این اطلاعات منحصر به فرد، به متولدین هر ماه صبحانه ای منحصر به […]

بهترین صبحانه برای متولد هر ماه چیست؟

اگر اسیر خوردن یک وعده تکراری و روزمره برای صبحانه شده اید، ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم. برای متولدین هر ماه ویژگی های منحصر بفردی تعریف شده است و ما بر اساس این اطلاعات منحصر به فرد، به متولدین هر ماه صبحانه ای منحصر به خودشان و جفت و جور با ویژگی های آن ها در ادامه معرفی خواهیم کرد.

مقاله زیر را مطالعه کنید تا بدانید زین پس چطور روزتان را شروع کنید که ما بر اساس این اطلاعات منحصر به فرد، به متولدین هر ماه صبحانه ای منحصر به خودشان و جفت و جور با ویژگی های آنها در ادامه معرفی خواهیم کرد. این بخش جذاب رویش را مطالعه کنید تا بدانید زین پس چطور روزتان را شروع کنید.

فروردین :نان تست با یک وعده چرب و چیلی مثل کره یا آواکادو

اما چرا ؟ به این دلیل که شما همیشه تمایل به تجربه چیزهای جدید دارید! ممکن است که دوستان تان همچنان بخواهند همان نان و پنیر و چای شیرین خودشان را بخورند، اما دل شما می خواهد که انتخاب جدید و متفاوتی داشته باشید. نان تست با آواکادو چرب و خوشمزه، درست همان چیزی است که شما را به شدت پرانرژی می کند، بدون اینکه وزن تان بالا برود.

صبحانه برای تولد

اردیبهشت :تخم مرغ، به هر شکلی که دوست دارید

اگر باید بعد از صبحانه به بیرون بروید و تمام روز را بیرون می مانید، نیمرو یا هر شکل تخم مرغی به طور کلی بهترین وعده ای است که می توانید برای سرپا و فعال بودن در طی روز انتخاب کنید. این انتخاب هم شما را پر انرژی نگه می دارد و هم شما را آماده می کند که یک روز خوب داشته باشید.

بیشتر بخوانید
هندوانه ای که این علامتو داره، مسموم کننده است

خرداد :پیراشکی و نان و شیرینی حلقوی

شما همواره در حال وقت گذراندن با دیگران و خوش و بش هستید. به همین دلیل همیشه در اجتماع حضور دارید. و از آنجایی که برای صبحانه درست کردن وقت کافی ندارید؛ پیراشکی و نان و شیرینی بهترین گزینه برای وعده صبحانه شما است. حتی گاهی اوقات می توانید یک بسته پیراشکی را به محل کارتان ببرید. این مدل نان و شیرینی ها ترکیبی از مزه های شور و شیرین است که حسابی شما را علاقه مند خواهد کرد. اگر می خواهید در وعده صبحانه تان تنوع ایجاد کنید؛ همین گزینه بهترین انتخاب است.

صبحانه تولد

تیر :ترکیب جو دوسر فراوری شده و شیر

این ترکیب یکی از آن وعده های بی نظیری است که می تواند شما را پر از انرژی کند. همچنین این وعدهء صبحانه با شخصیت نوستالوژیک و سنتی شما حسابی جور در می آید. اگر این وعده را با مخلفات ترکیب کنید، هیچوقت از خوردنش خسته نمی شوید.

مرداد :پنکیک

شما دقیقا همان کسی هستید که آخر هفته های سرگرم کننده را بخاطرشان در تقویم قرار داده اند. و همچنین عقیده دارید که زندگی یک مهمانی است که برای تفریح و لذت به آن دعوت شده اید. پس با توجه به این ویژگی شخصیتی شما، پنکیک دقیقا همان چیزی است که می تواند شما را خوشحال کند و هر زمانی که حال خوشی ندارید، مشغول آماده کردن یک پنکیک شوید.

خوردن صبحانه ماه تولد

شهریور :اسموتی خنک

با توجه به طالع ماه تولدتان، شما به شدت به سلامتی جسم و روح و همچنین موادی که وارد بدن تان می شود؛ اهمیت می دهید و به همین علت، دوست دارید که صبح خود را با صبحانه ای که منبعی غنی از ویتامین است؛ شروع کنید. همچنین شما یک فرد کمالگرا هستید و به اینکه مثلا یک ظرف پر از میوه های برش خورده منظم در صفحه اینستاگرام تان منتشر کنید، علاقه مندید.

بیشتر بخوانید
بیماری های شایع محیط کاری ناسالم

مهر :سوسیس تخم مرغ

شما در تمام جنبه های زندگی خود تعادل را برقرار می سازید. بنابراین چنین صبحانه ای که مقادیر بالایی پروتئین دارد؛ به شدت برای شما راضی کننده است. این صبحانه از آن دسته وعده هایی است که افراد زیادی به آن علاقه مندند، اما با ذائقه متولدین مهر سازگاری بیشتری دارد.

بهترین صبحانه ماه تولد

آبان :شیرینی دارچینی

شما به شدت عاشق مزه های تند و تیز هستید! شاید بقیه مردم همیشه دلشان یک شیرینی دارچینی نخواهد. اما شما هیچ وقت از خوردن این شیرینی خسته نخواهید شد. بنابراین بهترین وعده صبحگاهی برای شما شیرینی دارچینی است؛ اما بهتر است که در خوردن آن زیاده روی نکنید.

آذر :وافل بلژیکی

شما یک عشق سفر هستید! بنابراین اینکه جهانگردی کنید و طعم و مزه غذا های محلی زیادی را بچشید؛ اصلا عجیب نیست. امکان ندارد که امتحان کردن یک صبحانه کامل انگلیسی را از دست بدهید. وافل بلژیکی از آن دست خوراکی هایی است که در ابتدا معمول و رایج به نظر می رسد، اما اگر آن را با چیز های دیگری مثل شکلات یا میوه ترکیب کنید، شگفت زده خواهید شد. (مثلا می توانید وافل و مرغ سرخ شده را یکبار تست کنید).

صبحانه متولدین هر ماه

دی :املت

متولدین این ماه افرادی جویای چالش و واقع گرا هستند، همین ویژگی ها باعث می شود که آن ها در هر کاری بهترین باشند. املت هم یکی از بهترین وعده ها برای صبحانه است که هر کسی نمی تواند آن را خوشمزه بپزد. از آنجایی که شما می دانید درست کردن صبحانه ای مغذی و کامل زمان بر است، بنابراین املت را انتخاب می کنید.

بیشتر بخوانید
هشدار جدی به خانم ها در مورد حساسیت به ریمل

بهمن :قهوه دبش و غلات صبحانه

برجسته ترین ویژگی بهمن ماهی ها در بین تمام آنها؛ حس انسان دوستی متولدین این ماه است. و این ویژگی روی هر کاری که انجام می دهند تاثیر می گذارد. به همین علت آنها از اینکه یک صبحانه کامل و سالم بخورند حس خوبی می گیرند. زیرا صبحانه مهم ترین وعده در طول روز آن ها است.

صبحانه مخصوص ماه تولد

اسفند :دونات

شما دارای روحیه ای خلاق هستید و دوست دارید که در هر چیزی جنبه مثبت آن را ببینید. بنابراین در حالی که ممکن است بقیه افراد خیلی به دونات های خالی و با روکش شکر علاقه مند نباشند؛ شما از طعم متفاوت و غیر منتظره آن لذت می برید. و همچنین چند دقیقه خلوت کردن در یک کافه به شما کمک می کند تا فشار شروع یک هفته جدید و روز شنبه را فراموش کنید!


رویش مدیا

لینک کوتاه : https://rouyeshemrouz.ir/?p=23824

برچسب ها

خبرهای مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب‌ها