داغ‌ترین‌ها

طلاق میلیاردی آقا و خانم معروف یادداشت جالب پرستو صالحی در تعریف مادرش طرز تهیه ویفر رنگارنگ خوشمزه با دستور تهیه خانگی تولد و درگذشت چهره های مشهور ایرانی در ۳ شهریور راز خوشمزگی ترشی کلم قرمز رستوران ها اشتباهی که کیک و شیرینی شما رو خراب میکنه درگذشت چهره های مشهور ایرانی در ۳۰ مرداد تولد و درگذشت چهره های مشهور ایرانی در ۱ شهریور تولد و درگذشت چهره های مشهور ایرانی در ۳۱ مرداد چهره های متولد و درگذشته در ۲ شهریور تولد و درگذشت چهره های مشهور ایرانی در ۲۲ مرداد دل نوشته بازیگر مشهور در فراق ۱۴ ساله پدرش تولد و درگذشت چهره های مشهور ایرانی در ۲۱ مرداد تولد چهره های مشهور ایرانی در ۲۰ مرداد چهره های متولد و درگذشته در ۱۹ مرداد تولد چهره های مشهور ایرانی در ۱۸ مرداد تولد و درگذشت چهره های مشهور ایرانی در ۱۷ مرداد تولد و درگذشت سلبریتی های ایرانی در ۱۶ مرداد تولد چهره های مشهور ایرانی در ۱۵ مرداد تولد و درگذشت چهره های مشهور ایرانی در ۱۴ مرداد

1

پیتزا صبحانه

  • کد خبر : 24041
  • ۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۰
پیتزا صبحانه

این پیتزا جون میده واسه صبحونه اگر شما هم دوست دارید صبحانه خود را با یک منوی ویژه و متفاوت شروع کنید، میتوانید از پیتزا صبحانه استفاده کنید. در این قسمت از رویش چند نمونه پیتزا معرفی شده است که به گفته متخصصان در صورت رعایت اصول و استفاده از مواد اولیه سالم و کم کالری بهترین گزینه […]

این پیتزا جون میده واسه صبحونه

اگر شما هم دوست دارید صبحانه خود را با یک منوی ویژه و متفاوت شروع کنید، میتوانید از پیتزا صبحانه استفاده کنید. در این قسمت از رویش چند نمونه پیتزا معرفی شده است که به گفته متخصصان در صورت رعایت اصول و استفاده از مواد اولیه سالم و کم کالری بهترین گزینه برای شروع روز هستند.

به جای غلات در صبحانه پیتزا بخورید

“یک تکه پیتزا حاوی مقدار بیشتر چربی و مقدار کمتر قند نسبت به غلات است. بنابراین بعد از خوردن یک تکه از آن قند شما سریع پایین نمی آید اما یک فنجان کشمش حاوی ۱۸ گرم قند است و اصلا چربی ندارد. ( نیاز روزانه زنان حدود ۲۵ گرم قند است.)

پیتزا حاوی مقدار زیادی پروتئین است که باعث می شود شما مدت زمان بیشتری احساس سیری کنید. البته به یاد داشته باشید که پیتزا هنوز هم جزو غذاهای سالم نیست و نباید پای ثابت سفره صبحانه شما شود.

اگر شما هم می خواهید صبحانه مغذی تر را امتحان کنید می توانید در کنار پیتزای خود یک ظرف ماست با میوه داشته باشید که موجب افزایش کلسیم و پروتئین بدن شما خواهد شد. همچنین بلغور جو دو سر با دارچین و میوه یک غذای کامل پر از فیبر و آنتی اکسیدان می باشد.

حتی غذای باقی مانده از شام دیشب شما نیز می تواند صبحانه مفیدی باشد، البته اگر پر از سبزیجات باشد. برای مثال یک بشقاب پر از سبزیجات به همراه یک تکه مرغ و مقداری عدس برای صبحانه عالی است.

بیشتر بخوانید
طرز تهیه جوجه گریل شده با سس سویا

شما می توانید یک پیتزای تابه ای مخصوص خود درست کنید که شامل مواد پروتئینی مانند تخم مرغ، گوشت سرخ شده، پنیر، اسفناج و سبزیجات با برگ های سبز باشد. این پیتزا غذای کاملی است که برای صبحانه پیشنهاد می شود. اگر هنوز هم نمی توانید از غلات صبحانه دل بکنید، آن ها را به همراه مغز ها، میوه ها، شیر گیاهی یا سبزیجات مصرف کنید.

صبحانه پیتزایی

طرز تهیه پیتزا برای صبحانه

خوردن پیتزا در صبحانه بسیار لذت بخش است. شما می توانید پیتزاهای زیر را که یک صبحانه کامل و مغذی هستند، تهیه کنید و از خوردن آن لذت ببرید. هر دو این پیتزاها دارای تخم مرغ که غذای مفیدی برای صبحانه است، می باشند. یکی از بهترین نوع پیتزا صبحانه را در آشپزخانه ی رویش و در مطلب  آموزش آسان درست کردن پیتزا صبحانه  داریم که به سادگی با یک کلیک می توانید با طرز تهیه ی آن آشنا شوید. علاوه بر آن دو دستور دیگر برای پیتزا صبحانه در ادامه آورده ایم که مشاهده می کنید.

مواد لازم:

  • خمیر پیتزا ۳ عدد
  • سس گوجه فرنگی ۲ قاشق سوپ خوری
  • دانه کنجد ۴ قاشق سوپ خوری
  • پنیر ماتزارلا (رنده شده) ۲۰۰ گرم
  • سوسیس (خرد شده) ۳۰۰ گرم
  • تخم مرغ ۳ عدد
  • برگ آویشن تازه ۴ الی ۵ عدد
  • نمک به مقدار لازم
  • فلفل سیاه (پودر شده) به مقدار لازم

روش تهیه:

روی خمیرها، روغن زیتون و سس گوجه فرنگی بمالید و مقداری دانه کنجد و پنیر ماتزرلای رشته شده روی آنها بپاشید.

سپس سوسیس را خرد کرده و بر روی پنیر پیتزا بچینید.

بیشتر بخوانید
سبک خاص درست کردن “خورش قیمه” فوق العاده خوشمزه

فر را از قبل روشن کنید تا گرم شود و سپس پیتزاها را در فر گذاشته و دمای فر را روی ۲۰۰ درجه سانتی گراد (۴۰۰ درجه فارنهایت) تنظیم نمایید.

پس از برشته شدن سوسیس ها، پیتزاها را از فر بیرون آورید.

روی هر یک از پیتزاها تخم مرغ بشکنید و برگ آویشن تازه، نمک و فلفل بپاشید.

سپس دوباره پیتزاها را برای پختن تخم مرغ حدود ۵ الی ۶ دقیقه دیگر در فر قرار دهید.

پیتزاها را برش داده و سرو کنید.

خوردن پیتزا صبحانه

طرز تهیه پیتزا تخم مرغ و سبزیجات برای صبحانه

مواد لازم:

  • خمیر پیتزا ۱ عدد
  • تخم مرغ ۴ عدد
  • کالباس خشک ۴ ورق
  • اسفناج تازه یا سبزیجات دیگر ¼ پیمانه
  • ریحان تازه خرد شده ۱قاشق غذاخوری
  • سس پیتزا ۱ پیمانه
  • پنیر موزارلا ۱ الی ۲ پیمانه
  • قارچ ½ پیمانه
  • فلفل دلمه ای سبز و زرد ½ پیمانه

روش تهیه:

  • خمیر پیتزا را با وردنه صاف کرده و در کف یک تابه چدنی قرار دهید.
  • روی خمیر سس پیتزا و سپس ¼ پیمانه پنیر را بریزید. این کار سبب چسبیدن مواد به خمیر خواهد شد.
  • سپس کالباس ها را روی پنیر بچینید.
  • اسفناج و فلفل دلمه ای و دیگر سبزیجات را خرد کنید و روی آن بریزید.
  • باقیمانده پنیر را روی همه مواد بریزید.
  • روی چند قسمت مختلف پیتزا ۴ عدد تخم مرغ را بشکنید.
  • فر را روشن کرده و روی دمای ۴۲۵ درجه فارنهایت قرار داده و تابه را به مدت ۲۰ دقیقه داخل آن قرار دهید.
  • پس از آب شدن پنیر و قهوه ای شدن خمیر پیتزا آن را از فر خارج کنید.
  • روی پیتزا ریحان تازه خرد شده و آویشن بریزید و سرو کنید.
انواع پیتزای صبحانه

لینک کوتاه : https://rouiesh.ir/?p=24041

برچسب ها

خبرهای مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب‌ها